Lue keskustelun säännöt.
Alue: Seksi
Finnairin lastenateria?
07.07.2006 |
Onko kenelläkään kokemusta Finnairilta erikseen tilattavasta lasten ateriasta. Kyseessä on Euroopan reittilento (varausluokka C). Finnairin palvelulinja ei osannut auttaa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Seksi
me otettiin meidän tytöille omat ruuat lennolle mukaan koska finnairilla ei ollut kuulemma lapsille ruokaa,tytöt olivat sillon 1v5kk ja 5kk vanhoja..