Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kokemusta: "miehen seksihalut parani kun laihduin". Kuinka monta kiloa laihduit?

Vierailija
06.06.2020 |

Onko vaikutusta

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut mieheni haluissa vaikutusta suuntaan tai toiseen kilojen muuttuessa. Suurimmillani olen ollut lasten synnyttyä 162/67 ja pienimmilläni lasten välissä 162/48. Mies aina, vakaasti kuin vatupassi, haluaa minua. Omassa halukkuudessa on kyllä ollut eroja. Jotenkin oma lihomiseni oli paljon kovempi pala itselle kuin miehelle. Oli vaikea tuntea itsensä seksikkääksi ja olla avoimesti toisen edessä, kun tuntui, että pursuili joka suuntaan. Nyt olen ihan sopiva ja vähän lihaksiakin (162/55).

Vierailija
22/28 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotellessa että mies tiputtaisi 20 ylikiloa joita on suhteen aikana itselleen hankkinut. Minä olen edelleen hoikka. Odotan turhaan, mutta se vaikuttaisi satavarmasti seksielämäämme.

Ai niin, eihän miesten ylipainosta saa puhua.

Miksi ihmeessä ei saisi?

Tehdään se vain tasavertaisesti. Jos haukutte miehiä kun läskit naiset ei kiinnosta, haukkukaa myös naiset jotka vinkuu miehensä lihomisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoin suhteen alkuaikoina 6kg, miehen halut vähenivät. Laihdutin 3-4kg eli edelleen 2-3kg lihavampi kuin tavatessamme, halut miehellä vähän paranivat, mutta varmaan vielä tuo 2-3kg "pitäisi" laihduttaa että olisi entistä enemmän haluja. Harmi vaan, ettei itselläni ole niitä miestäni kohtaan enää juuri ollenkaan, koska hän on lihonut suhteen aikana yli 20kg eikä ole laihduttanut yhtään.

Vierailija
24/28 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun haluihini ainakin vaikuttaisi jos mies laihtuisi 40kg, pääsisi edes vain lievän ylipainon laariin.

Vierailija
25/28 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko ottaa sellainen mies jolla on fetissi isoihin naisiin?

Sellaisia ei riitä joka paksukaiselle.

Vierailija
26/28 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni laihdutti noin 30 kg, kun hänellä todettiin 2.tyypin diabetes.

Lääkärinsä ilahtui ja onnitteli: " juoksit itsesi terveeksi"

Vaikuttaa paljon seksielämäämme, koska jaksaa pitempään.

Minä olen pysynyt samassa painossa nuoruudestani lähtien. Sovitan hääpukuani säännöllisesti. Ei kiristä.

Ruokavalio, Pilates ja kävellen töihin ja takaisin.

Vierailija
27/28 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Taas kommentoin samalla tavalla kuin usein näitä ylipainojuttuja. Eli menkää esim. Prismaan, siellä näette, että suomimies ja -nainen ovat ylipainoisina, tyytyväisinä yhdessä ostoksilla. Kulahteneet, ryhdittömät trikoovaatteet paljastavat kaiken.

Suomeen ei sovi kesä. Talvella sentään vaatteet peittävät pahimman.

Vierailija
28/28 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmekös suomalaisten syntyvyys vähenee, kun immeiset lihottavat itsensä ei-haluttaviksi. Ei sitä hampaat irvessäkään viitsi yrittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi