Minkä maalainen ruoka on kamalinta?
Kommentit (77)
Rehellisesti suomalainen einesruoka ilman rasismia. Suomessa olisi nyt suomalaista durumjauhoa jos 1970-luvulla ei oltaisi myrkytetty peltoja.
Mielestäni maalaisruoka on ihan hyvää.
Kerran eksyin kaverien etiopialaiseen ravintolaan, ja harmikseni seurueeni kanssa huomattiin, että ruoka oli aivan järkyttävän hirveän makuista. Olemme kaikki tottuneet ja pitäneet monista erilaisista etnisistä keittiöistä, mutta tämä oli poikkeus.
Pohdimme kyllä oliko vain sen kyseisen ravintolan ruoka pahaa vai eikö etiopialainen ruoka vain yksinkertaisesti ollut meidän makuumme.
Onko muilla kokemuksia etiopialaisesta ruoasta?
Kiinan eläintorin lepakot on pahoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin kyllästynyt intialaiseen ja moniin muihinkin aasialaisiin. Miksi sitä inkivääriä, korianteria, jeeraa ja kookosta pitää survoa joka ruokaan? Se varsinainen reseptin pääaine ei sitten maistu ollenkaan.
Tömö kövi myös mielessäni mutta ei ihan näin. Pelkästään kookos on oksettavaa. Kävin kiinalaisessa ja tulen käymäön uudestaan, en valitse vain kookosta. Tykkään tukea kiinalaisten ekonomiaa. Inkivääriä kehiin ja kookos roskikseen.
Suomalainnen ruoka.Tavallista ja tylsää maailman mittakaavassa. Hävettää suuresti kun jollekkin ulkomaan vieraalle tarjotaan vaikka mämmiä tai karjalanpiirakoita.
Tuskin jonkin maa ruokkia voi kaikkia haukkua. Huonoa ruokaa oon saanu Italiassa, Ranskassa, Virossa, Puolassa jne. Myöskin hyviä.
Juuuulia kirjoitti:
Kerran eksyin kaverien etiopialaiseen ravintolaan, ja harmikseni seurueeni kanssa huomattiin, että ruoka oli aivan järkyttävän hirveän makuista. Olemme kaikki tottuneet ja pitäneet monista erilaisista etnisistä keittiöistä, mutta tämä oli poikkeus.
Pohdimme kyllä oliko vain sen kyseisen ravintolan ruoka pahaa vai eikö etiopialainen ruoka vain yksinkertaisesti ollut meidän makuumme.
Onko muilla kokemuksia etiopialaisesta ruoasta?
Etiopiassa on hyvää ruokaa. Myös Suomen etiopialaisissa ravintoloissa. Mutta se pilataan sillä injeralla. En vois sietää sitä ja minun suustani se maistuu pahentuneelle.
Itse olen syönyt jonkun kerran indonesialaista ruokaa ja se on ollut aika Na kamalaa. En tajua, koska aasialainen ruoka on yleensä hyvää.
Tanskalainen ruoka on kamalaa. Ei ihme, että ne on ennen vetänyt huikan gammeldanskia aamupalan kanssa, ei sitä moskaa pysty muuten syömään.
Intialaisesta ruuasta en pidä ja kiinalaiseenkin olen kyllästynyt.
Perisuomalainen! Ei mitään makuja, paitsi suola ja pannulla poltetut vehnäjaauhot...
Perinteinen virolainen ruoka. Sianlihaa, sianlihaa, sianlihaa, perunaa, perunaa, perunaa, leipää, leipää, leipää sekä suolattua läskiä. Jouluna lisäksi verimakkaraa.
Vierailija kirjoitti:
Tanskalainen ruoka on kamalaa. Ei ihme, että ne on ennen vetänyt huikan gammeldanskia aamupalan kanssa, ei sitä moskaa pysty muuten syömään.
Mitä siihen sisältyy?
Tasmanilainen ruoka ei iske. Käristetty Pussipiru on pahaa.
intialainen
Riisiä ja erilaisia ylimaustettuja sotkuja.
Siitä tulee huono olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siihen sisältyy?
Majoneesia.
Suomalainen. On yleensä melko mautonta ja ravintoloissa ylikypsäksi kokattua.
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen virolainen ruoka. Sianlihaa, sianlihaa, sianlihaa, perunaa, perunaa, perunaa, leipää, leipää, leipää sekä suolattua läskiä. Jouluna lisäksi verimakkaraa.
Siellähän on kaupassa savustettuja siankorvia. Miltähän maistuvat muuten?
unkarilainen on rasvaista, suolaista, rasvaista ja rasvaista.
Eikä maussa ole muutenkaan hurraamista.
Olen täysin kyllästynyt intialaiseen ja moniin muihinkin aasialaisiin. Miksi sitä inkivääriä, korianteria, jeeraa ja kookosta pitää survoa joka ruokaan? Se varsinainen reseptin pääaine ei sitten maistu ollenkaan.