Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cillian Murphy on niin ihana

Vierailija
06.06.2020 |

❤️

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et taida tietää Leonard Bernsteinia? Oli aika överi hahmo, minusta Bradleyn hahmo oli ehkä jopa vähän maltillinen versio.."

Itse asiassa tiedän, ja joku muukin kun aiemmin tämän sanoi, katsoin jopa vertaillen esim. molempia johtamassa orkesteria Youtubesta. Ja joo, kyllä, myös Bernstein elehti dramaattisesti, ja Cooper imitoi häntä varsin hyvin, mutta siinä on jotain vaikeasti selitettävää, miksi Cooperin versio vaan näytti epäaidolta, nimenomaan imitaatiolta, hetkittäin parodialta. Jonkinlainen sellainen itsetietoisuus. Bernstein "riehui" musiikin valtaamana, Cooperista tuli olo, että hän on hyvin tietoinen että hän tekee tässä suurta roolisuoritusta, ja niinpä minullekin jäi olo, että katson nimenomaan suurta näyttelemistä, mikä pilasi sen immersion tarinaan. Toisaalta nämä on niin hienovaraisia ja subjektiivisia asioita, että ymmärrän hyvin jos moni on sitä mieltä että olen väärässä. Mutta ymmärrän hyvin myös sen, miksi tuo esitys ei voittanut käytännössä mitään palkintoja eikä koskaan ollut ennakkosuosikkien joukossa Oscaria voittamaan.

Vierailija
82/100 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Breakfast on Plutosta lähtien tykännyt Cillianista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muutes sitten niin ärsyttävän näköinen mies, ettei taida toista löytyä.

Joskus vuosia, vuosia sitten sitä näin jossain leffassa ja jo silloin toivoin, ettei se tulisi ikinä saamaan enää yhtäkään roolia. Mutta valitettavasti se vieläkin jostain syystä roikkuu tuolla leffoissa, ruma kuin saatana.

Vierailija
84/100 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä Oscar-voitto avaa hänelle enemmän ovia isoihin rooleihin. Tosin en edes tiedä kyllä, onko se pitkään aikaan ollut siitä kiinni etteikö rooleja olisi tarjolla, vai onko enemmän vaan niin että hän haluaa tehdä välillä esim. teatteria, BBC radioon niitä musiikkiohjelmiaan, tai pienempiä irkku-elokuvia. Mutta olisi kyllä kiva nähdä hänet joidenkin muidenkin "isojen" ohjaajien elokuvissa kuin Christopher Nolanin. Nuorempana käsittääkseni hän vältti Hollywood-produktioita, ettei joutuisi olemaan kauaa erossa perheestään, mutta nythän hänen lapset on jo käytännössä aikuisia, ei enää tuokaan rajoita.

Vierailija
85/100 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muutes sitten niin ärsyttävän näköinen mies, ettei taida toista löytyä.

Joskus vuosia, vuosia sitten sitä näin jossain leffassa ja jo silloin toivoin, ettei se tulisi ikinä saamaan enää yhtäkään roolia. Mutta valitettavasti se vieläkin jostain syystä roikkuu tuolla leffoissa, ruma kuin saatana.

Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, mutta taidat olla kyllä melkoisessa vähemmistössä, kuumia miehiä postaavat insta- ja twittertilit postaa häntä vähän väliä ja ne kuvat saa valtavasti tykkäyksiä. Itselleni hän on ollut jo 2005-vuodesta asti ainoa julkkisihastus, ja vanhemmiten tullut vielä paljon kuumemmaksi. Erityisesti Tommy Shelbyn roolin jälkeen ihailijoita on tullut paljon enemmänkin. Luulen ja toivon, että häntä nähdään jatkossa rooleissa hyvinkin paljon. Ei kenenkään ole onneksi pakko katsoa, jos noin kovasti jonkun ulkonäkö ärsyttää. 

Vierailija
86/100 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo on      huomasin vuosia sitten

Vierailija
87/100 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
88/100 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheen lyhyt

Vierailija
89/100 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommonen lyhyt mies. Ihan mielenkiintoiset kasvot, mutta ei vakuuttava. Vähän heikon oloinen

Vierailija
90/100 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommonen lyhyt mies. Ihan mielenkiintoiset kasvot, mutta ei vakuuttava. Vähän heikon oloinen

Vrt vaikka latinomachoihin, jotka on lyhyitä mutta maskuliinisia. 

Vierailija
91/100 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää muuten Angelina Joelilta. Onko Angelinan poika.

Vierailija
92/100 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä aloitusroolit oli lähinnä erikoinen hiippari kasvojensa puolesta.

Vierailija
93/100 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituudella nyt ei ole paskankaan väliä, jos on yli puolitoistametrinen :D Hän on 175, joten joo ei pitkä mies, mutta kyllä minun ja monen muun mielestä todella seksikäs. Lihaskimpuista en ole koskaan myöskään välittänyt, älykkötyyppi on se joka nappaa. Ei Cillian kyllä mikään erityisen ruipelo ole muuten kuin silloin kun näytteli Oppenheimeria, koska sitä varten laihdutti itsensä todella laihaksi koska oikea Oppenheimer oli heiveröinen ja vaikeasti alipainoinen. 

Vierailija
94/100 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää muuten Angelina Joelilta. Onko Angelinan poika.

Hän on saman ikäinen kuin Angelina :D Mutta on joo kyllä kasvojen ja silmien muodossa samaa.

Vierailija
95/100 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. On liian feminiininen minun makuuni. Kyllä miehessä saa jotain rosoisuutta ja särmää olla.

Vierailija
96/100 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää. On liian feminiininen minun makuuni. Kyllä miehessä saa jotain rosoisuutta ja särmää olla.

Minä olin tuota mieltä hänestä, kun hän oli nuori. Mutta nyt viisikymppisenä hän on minusta juurikin seksikäs, on rosoisuutta ja särmää.

Vierailija
97/100 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oscar-voitto poiki Cillianille seuraavan ison roolin, tulee varmasti olemaan hyvä vahingossa henkiin jääneenä poikana, joka kostaa koko perheensä palkkam u r h at true crime -elokuvassa.

https://www.gq-magazine.co.uk/article/blood-runs-coal-cillian-murphy-fi…

Vierailija
98/100 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kauan sitten Turussa oli lyhyt suhde erään miehen kanssa, jolla oli samanlaiset vaaleansiniset silmät ja tumma tukka ja kulmakarvat. Ne silmät jäi kyllä mieleen! Joskus mietin miltä mahdolliset lapsensa näyttää.

Vierailija
99/100 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isopäinen, nuken näköinen, robotin oloinen käppänä, mutta on siinä jotain epäinhimillistä viehättävyyttä.

Kauniinkomea mies! Älykkö. Sympaattinen. Hurmaava. Monilahjakas. 

Minulla oli aikoinaan tuollainen oma upeus. 

Vierailija
100/100 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeimpia miehiä.Tai ehkä enemmänkin kaunis. Ja vielä hyvä näyttelijäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi