Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cillian Murphy on niin ihana

Vierailija
06.06.2020 |

❤️

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehanaa! Viime kesä vouhotettiin Ralph Fiennesistä, josko tämä kesä palstalla menee Cillian Murphyn parissa..

Jos Oppenheimer on hyvä, ja toivon että on (ja luotankin, onhan se Christopher Nolanin leffa), niin eiköhän me Cillian fanit täällä aloiteta Cillian Murphy Oscar-kampanjointi :D  

No Cillian olisi sen ansainnut.

Vierailija
42/100 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain on hyvä miesmaku. Mäkin tykkään tästä näyttelijästä. Se oli pahiksena jossain lentokoneelokuvassa niin hurmaava. Siniset silmät ja tummat hiukset. Siinä on pettämätön yhdistelmä.Cillian on tosin jo 47v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä varmaan vedän pohjat fanittamisessa, kun olen sekä ohjaaja Nolanin että Cillian Murphyn fani: olen menossa katsomaan Oppenheimerin Prahaan, koska Helsingin IMAX on lieMAX eikä oikea 70mm IMAX ja tämä on sen verran kova elokuvamaailman tapaus että pakko nähdä parhaalla mahdollisella tavalla. Dunkirkin kanssa tein samat.

(Aiempaan keskusteluun, toivon silti ettei sen Fiennes-jankkaamisen tapaista keskustelua ilmene. Vika siinä oli, että sitä Fiennes-juttua tunki ketjuihin, missä ei mitenkään ollut aiheena elokuvat, näyttelijät, ihmisten komeana pitämät miehet tms. Joku kertoo vaikka lapsensa sairaudesta tai mt-ongelmistaan ja sinne sitten jotain näyttelijån kuolaamista sekaan. Ei kiitos yhtään kenestäkään.)

Apua, nyt on kovaa fanitusta. Olen kyllä tosi kateellinen.

Itse pelkään että teatterissa on taas joku 18v kälättäjä joka puhuu elokuvan alusta loppuun. Stressaan myös jos teatteriin tulee joku joka katsoo välillä kännykkää. Leffahan on aika pitkä.

Yksityisnäytös olisi tietenkin ratkaisu tähän mutta aika kallista.

Vierailija
44/100 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain on hyvä miesmaku. Mäkin tykkään tästä näyttelijästä. Se oli pahiksena jossain lentokoneelokuvassa niin hurmaava. Siniset silmät ja tummat hiukset. Siinä on pettämätön yhdistelmä.Cillian on tosin jo 47v.

Apua missä? Keitä muita leffassa oli?

Vierailija
45/100 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin Yölento. Toisessa pääosassa Rachel McAdams.

Vierailija
46/100 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei tosiaan ollut rakkautta ensi silmäyksellä eikä varmaan sadannellakaan, mutta mitä enemmän häntä näki ruudulla, sitä kuumemmaksi hän muuttui. Onhan siinä ihan törken hyvännäköinen ja persoonallinen mies. Miehessä pitää olla sitä jotakin, täydellisyys on tylsää.

Vierailija
47/100 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei tosiaan ollut rakkautta ensi silmäyksellä eikä varmaan sadannellakaan, mutta mitä enemmän häntä näki ruudulla, sitä kuumemmaksi hän muuttui. Onhan siinä ihan törken hyvännäköinen ja persoonallinen mies. Miehessä pitää olla sitä jotakin, täydellisyys on tylsää.

Hänessä on Se Jokin. Aivan valtava karisma. Ja ne silmät.

Vierailija
48/100 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin Yölento. Toisessa pääosassa Rachel McAdams.

Kiitos vinkistä.

Vierailija
49/100 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dunkirk tänään televisiosta. Klo 21. Mikäli Cillian faneja kiinnostaa.

Vierailija
50/100 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Cillian pääroolissa vai sivuroolissa? En ehtisi tänään katsoa koko leffaa. Joten kiinnostaisi tietää missä vaiheessa Cillian astuu kuvaan 😌

Vierailija
51/100 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christopher Nolan näyttää luottavan Cillianiin.

Vierailija
52/100 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääh-puuh Cillian 💜

Vierailija
53/100 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 tuntia Cilliania, mustavalkoisena ja värifilmillä kuvattuna.

Vierailija
54/100 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä leffa ei saa Oscareita niin ihmettelen.

Vierailija
55/100 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dunkirk nyt tv:ssä. On pari muutakin hyvää näyttelijää kuin Murphy. 💕💋

Vierailija
56/100 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murphy sitten voitti parhaan miesnäyttelijän Golden Globen, jee. Ja Oppenheimer filminä sai eniten palkintoja, myös parhaan elokuvan palkinnon. https://www.is.fi/viihde/art-2000010104552.html

Vierailija
57/100 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlasin. Ei mun pala kakkua mutta jokaisella on oma makunsa.

Ei hänen olemuksensa edes tule esiin valokuvissa. Liikkuminen, ilmeet, puhetapa, sekä näyttelijänä että haastatteluissa omana itsenään, on vaan kivaa katottavaa. Ja ääni. On vaan tosi kiva paketti. Peaky Blindersissa sitten vielä se ihana pukeutumistyyli.

Vierailija
58/100 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollu joku outo platoninen ihastus siihen. Jännällä tavalla viehättävän näköinen. Vähän kuin joku haltia tai muu taruolento.

Vierailija
59/100 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cillian faneille tiedoksi että netissä on kansio, josta näkee ilmaiseksi kaikki hänen elokuvat tai lyhytfilmit https://feartoxins.carrd.co/ Cillian Movie Folder . Suosittelen erityisesti Oppenheimer, The Wind That Shakes The Barley, The Party, Anthropoid, Sunshine Breakfast On Pluto, Red Eye

Vierailija
60/100 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Murphy sitten voitti parhaan miesnäyttelijän Golden Globen, jee. Ja Oppenheimer filminä sai eniten palkintoja, myös parhaan elokuvan palkinnon. https://www.is.fi/viihde/art-2000010104552.html

Oscar sitten seuraavaksi! Ja toivottavasti nähdään hänet jatkossa päärooleissa enemmän. Katsoin itse Golden Globet ja Cillian oli kyllä komein ja karismaattisin mies siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi