Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cillian Murphy on niin ihana

Vierailija
06.06.2020 |

❤️

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah, muitakin faneja, kiva kuulla. Olen käsittänyt ettei ole Suomessa sillä lailla suosittu kuin esim. Briteissä ja Irlannissa, koska ei ole niin paljon ollut isoissa Hollywood-leffoissa ainakaan päärooleissa. Loistava näyttelijä sekä teatterissa että filmillä, komea, älykäs, kunnollinen ihminen josta ei ole mitään sekoilu- tms. juoruja, tavannut vaimonsa 19-vuotiaana ja ollut siitä asti tiettävästi uskollisesti saman naisen kanssa...

Odotan jo kovasti heinäkuuta, jolloin Christopher Nolanin Oppenheimer tulee elokuvateattereihin. Cillian esittää siinä pääroolia atomipommin kehittäjää Robert Oppenheimeria. 

Minun työpaikalla yövuoroa tekevät naiset ovat jakaantuneet kahteen leiriin: on heitä jotka rakastavat Jason Momoaa ja heitä jotka rakastavat Murphyä. Itse kuulun molempiin leireihin 😌😊

Hauska, hehän ovat tyypiltään ihan kahta ääripäätä. Yleensä Cillian-fanit inhoaa noita lihaskimppuja ja lihaskimppujen fanit ruipeloa Cilliania, mutta näköjään noinkin voi olla että tykkää molemmista :D 

Vierailija
22/100 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun makuun. Muistan hänet elokuvasta The Edge of love mikä oli ihan uskomatonta paskaa vaikka siinä oli nimekkäät näyttelijät.

Joo ei ole tosiaan huippu elokuva, ja Keira Knightley jotenkin on erityisen ärsyttävä siinä. Mutta Cillian on minusta roolissaan silti hyvä, kuten aina.

Kattelin Herttuattaren ja Rakkautta vain. Keira ärsytti molemmissa. Herttuatar olisi jäänyt kesken jos siinä ei olisi ollut Fiennesiä pelastamassa koko elokuvaa. The Imitation gamessa Keira oli ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehanaa! Viime kesä vouhotettiin Ralph Fiennesistä, josko tämä kesä palstalla menee Cillian Murphyn parissa..

Vierailija
24/100 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehanaa! Viime kesä vouhotettiin Ralph Fiennesistä, josko tämä kesä palstalla menee Cillian Murphyn parissa..

Eilen oli jo hyvin lupaava ketju Tom Cruisesta että mammoilla on jo täysi seksihelle päällä vaikka pihalla tuulee.

Vierailija
25/100 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin elkeitä on kiva katsella japahan tehnyt liudan hyviä elokuviakin: Red Lights, Sunshine, 28 Days later, Dunkirk.

Vierailija
26/100 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Oppenheimer on hyvä, ja toivon että on (ja luotankin, onhan se Christopher Nolanin leffa), niin eiköhän me Cillian fanit täällä aloiteta Cillian Murphy Oscar-kampanjointi :D  

Vierailija
27/100 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstahullulle uusi pakkomielle Fiennesin, Armstrongin, Wattsin, Grantin, Laurien ym. jatkoksi. VIddddun jees, kun yksi latvalaho pakottaja tunkee pazkaaansa koko palstan täyteen.

Vierailija
28/100 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäloma alkoi ja helteet tulossa. Ei oikein voi muuta kuin katsoa Peaky Blinders - maratonin.

Vierailija
29/100 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brittimiehet rules.

Vierailija
30/100 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan miellyttävän näköinen mies mutta aika lyhyt. Muistuttaa vähän erästä ex-kumppania kasvoiltaan. Ei ole maailman komein mutta kuten todettu miellyttävän näköinen mies.

Vierailija
31/100 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian feminiiniset kasvot mun makuun.

Vierailija
32/100 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jess, Oppenheimerin ensi-ilta on 21.7. Taidan ostaa sarjaliput ja käydä joka toinen ilta kahden viikon aikana katsomassa leffan.

Vierailija
33/100 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kuukausi Oppenheimerin ensi-iltaan. On kuulemma rankka elokuva.

Vierailija
34/100 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan vedän pohjat fanittamisessa, kun olen sekä ohjaaja Nolanin että Cillian Murphyn fani: olen menossa katsomaan Oppenheimerin Prahaan, koska Helsingin IMAX on lieMAX eikä oikea 70mm IMAX ja tämä on sen verran kova elokuvamaailman tapaus että pakko nähdä parhaalla mahdollisella tavalla. Dunkirkin kanssa tein samat.

(Aiempaan keskusteluun, toivon silti ettei sen Fiennes-jankkaamisen tapaista keskustelua ilmene. Vika siinä oli, että sitä Fiennes-juttua tunki ketjuihin, missä ei mitenkään ollut aiheena elokuvat, näyttelijät, ihmisten komeana pitämät miehet tms. Joku kertoo vaikka lapsensa sairaudesta tai mt-ongelmistaan ja sinne sitten jotain näyttelijån kuolaamista sekaan. Ei kiitos yhtään kenestäkään.)

Vierailija
35/100 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jess, Oppenheimerin ensi-ilta on 21.7. Taidan ostaa sarjaliput ja käydä joka toinen ilta kahden viikon aikana katsomassa leffan.

Itse olen myös tästä hyvin innostunut. Jännä nähdä miten elokuva menestyy, koska nykyään rahaa tuntuu tekevän lähinnä supersankarileffat ja tunnettujen toimintaelokuvien jatko-osat. Ja tämä on tiedemiehestä kertova, osin mustavalkoinen, 3 tuntia kestävä K18-elokuva. Toivon todella että ihmiset joita kiinnostaa, vaivautuvat teattereihin katsomaan, tai pian studiot ei oikeasti uskalla taloudellisen riskin takia tehdä kuin niitä supersankarileffoja.

Vierailija
36/100 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti makuuni, mutta on samaan aikaan jotenkin oudon viehättävä ja hyvä näyttelijä.

Vierailija
37/100 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä näyttelijä, mutta hyvännäköinen? Ei.

Vierailija
38/100 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 22 vrk.

Vierailija
39/100 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä varmaan vedän pohjat fanittamisessa, kun olen sekä ohjaaja Nolanin että Cillian Murphyn fani: olen menossa katsomaan Oppenheimerin Prahaan, koska Helsingin IMAX on lieMAX eikä oikea 70mm IMAX ja tämä on sen verran kova elokuvamaailman tapaus että pakko nähdä parhaalla mahdollisella tavalla. Dunkirkin kanssa tein samat.

(Aiempaan keskusteluun, toivon silti ettei sen Fiennes-jankkaamisen tapaista keskustelua ilmene. Vika siinä oli, että sitä Fiennes-juttua tunki ketjuihin, missä ei mitenkään ollut aiheena elokuvat, näyttelijät, ihmisten komeana pitämät miehet tms. Joku kertoo vaikka lapsensa sairaudesta tai mt-ongelmistaan ja sinne sitten jotain näyttelijån kuolaamista sekaan. Ei kiitos yhtään kenestäkään.)

Apua, nyt on kovaa fanitusta. Olen kyllä tosi kateellinen.

Itse pelkään että teatterissa on taas joku 18v kälättäjä joka puhuu elokuvan alusta loppuun. Stressaan myös jos teatteriin tulee joku joka katsoo välillä kännykkää. Leffahan on aika pitkä.

Vierailija
40/100 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Tsekeissä tekstitys? Oletan että ei ole sentään debatti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan