Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenelle kuuluu lattiakaivon ja hajulukon pesu kerrostalossa?

Vierailija
06.06.2020 |

Olen nämä nyt opiskelemaan lähtevälle nuorelle opettanut.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mamma lähettää lapsensa maailmalle niin, ettei tämä ymmärrä lattiakaivo pitää puhdistaa ihan iste, sitten tulee hätähuutoja, kun haisee niin kamalalle kylppärissä.

Miellä mies kyllä puhdistaa, mutte osaisi kyllä itsekin. Lisäksi olen hankinut ammeeseen ja suihkualtaaseen hiusten kerääjän, ei niin paljon jää hiuksia kerääntymään tulpaksi putkiin.

Miten niin mamma lähettää lapsensa maailmalle? Miksei lapsen isä opeta tämmösiä asioita, tarviiko äidin kaikesta huolehtia?

Vierailija
22/24 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattiakaivo asukkaalle, hajulukko (sen purku ja pesu) yhtiölle.

"Jos hajulukko kaipaa perusteellisempaa puhdistusta, se tulee avata ja tämä kuuluu taloyhtiön vastuunjakotaulukon mukaan taloyhtiön vastuulle. Osakkaan vastuulla on ilmoittaa tukoksesta. Ole siis yhteydessä tarvittaessa huoltoyhtiöösi!" google: hajulukon puhdistus vastuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa paapomista tämäkin. Avaan ja putsaan hajulukot itse kuten tähänkin asti, nehän rupee haisemaan huoltofirmaa odotellessa. Saati että rupeaisin päivystämään päiväkaupalla kun tietenkään mitään tarkempaa aikaa ei voi kertoa eikä sopia. Huonot kokemukset huoltofirmoista, siksi mun asuntoon ei tule yksikään huoltohessu omine lupineen. Aika vähän mitään putsattavaa löytyy kun käyttää viemärinaukasijaa säännöllisesti. 

Ei meillä ainakaan hajulukot ala haisee muualla kuin kylppärissä, jonka suihkua ei ikinä käytetä. Silloinkin haju lähtee, kun lattiakaivoon lasketaan vettä.

Ja altaasta lähtevät putket saa puhdistettu soodalla ja etikalla.

Vierailija
24/24 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lattiakaivo asukkaalle, hajulukko (sen purku ja pesu) yhtiölle.

"Jos hajulukko kaipaa perusteellisempaa puhdistusta, se tulee avata ja tämä kuuluu taloyhtiön vastuunjakotaulukon mukaan taloyhtiön vastuulle. Osakkaan vastuulla on ilmoittaa tukoksesta. Ole siis yhteydessä tarvittaessa huoltoyhtiöösi!" google: hajulukon puhdistus vastuu

Eikö taloyhtiön pitäisi huolehtia hajulukkojen puhdistamisesta säännöllisesti, ettei tukoksia pääse syntymään? Eihän tuossa ole mitään järkeä, että huoltoyhtiö tulee vasta sitten, kun putket ovat jo tukossa.