Pitääkö naisen sietää seuraavia asioita ollessaan parisuhteessa komean miehen kanssa?
Minulle suhde on ensimmäinen laatujaan miehelle en ole ensimmäinen tyttöystävä.
Mies on todella komea, puhelias MUTTA juhlissa menee aina heti ensimmäisenä etsimään juotavaa ja jättää minut yksin seisomaan tai juttelemaan muille. Miehelle alkoholin saaminen juhlissa on TÄRKEÄÄ eikä sano mitään että käyn hakemassa juomaa eikä edes juo minulle vettä. Toinen asia mikä häiritsee komean mieheni kanssa on aamuäreys. Jos herätän miehen vahingossa aamulla liian aikaisin on miehen päivä pilalla ja mies äreilee ja moittii minua, lähtee töihin sanomatta sanaakaan ja illalla töiden jälkeen asioiden pitäisi jatkua rauhallisesti. En vaan ymmärrä miten miehen mieli voi olla tuollainen, aamulla loukkaa ja illalla minunkin pitäisi olla taas hyvällä päällä. Kokemattomana kysyn, pitääkö minun vaan sietää tällaista? Onko miehen käytös normaalia?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Sanotko siis hyvät huomenet nukkuvalle miehelle (joka herää siihen) vai vasta sitten kun mies on itse herännyt?
Tällä olisi ainakin itselleni eroa. Olen aamu-uninen nainen ja minua harmittaisi jos olisin sikeässä unessa ja toinen kajauttaisi reippaat huomenet johon heräisin. Vaikka sitten saisikin jatkaa uniani.
Minulle olisi myös kovin aamuvirkku kumppani huono, koska parisuhteessa on juuri mukavaa ja toisiamme yhdistävää se yhteinen loikoilu ja hidas herääminen, ehkä muutkin siihen liittyvät "aamupuuhat". 😉 jos niitä ei ollenkaan olisi jotenkin jotain jäisi suhteestamme pois.
Tietenkin iltaan saakka jatkuva äreys on liikaa, töiden jälkeen asia on unohdettu ja sovittu.Tuo hätäinen juomien haku ilman, että kysyy sinulta haluatko jotain tai tuomatta mitäåän ja heti yksin jättäminen on kurjaa, miehen pitäisi olla kohteliaampi sinulle.
Ota asia puheeksi. Saattaa korjaantuu, mutta jos ei niin kysy miksi.
Komeudella ei ole näiden asioiden kanssa tekemistä.
En kajauta isolla äänellä hyvää huomenta miehelle mutta mies herää todella herkästi. Saatan sanoa hiljaa kuiskaten hyvät huomenet mutta muuten olen hiljaa kuin hiiri, olen varpaillani. Aamuheräämiseni häiritsevät miestä, vaikka tietää että menen aikaisemmin töihin.
Miksi vastailette trollille? Tämä on taas jonkun ruman miehen aloitus päästä mollaamaan kadehtimiaan komeita miehiä.
Eiköhän tämä ole taas joku onneton kilttimiesprovo. Mitä yhteyttä komeudella ja aamuäreydellä ylipäätään on? Onko maailmassa vallalla joku sääntö, että komeilta/kauniilta ihmisiltä ylipäätään pitäisi "sietää" jotain, mitä muilta ei? Listaako joku normaali ihminen muka parisuhteensa suhteisiin komeiden/kauniiden ja ei-komeiden/ei-kauniiden kanssa? Eh.
Ihan älytöntä lätinää taas kerran.
T. Kaunis, fiksu, asiallinen ja kohtelias nainen.
Rumat miehet eivät juo juhlissa tai ole aamuäreitä, ainoastaan komeat.
Vierailija kirjoitti:
Ai v-ttu että naiset sitten ovat simppeleitä. Kunhan on komee mies niin ei muulla mitään väliä.
Kuule ei tämä aloitus ole naisen tekemä vaan jonkun onnetoman kellariolmin.
Sanotko siis hyvät huomenet nukkuvalle miehelle (joka herää siihen) vai vasta sitten kun mies on itse herännyt?
Tällä olisi ainakin itselleni eroa. Olen aamu-uninen nainen ja minua harmittaisi jos olisin sikeässä unessa ja toinen kajauttaisi reippaat huomenet johon heräisin. Vaikka sitten saisikin jatkaa uniani.
Minulle olisi myös kovin aamuvirkku kumppani huono, koska parisuhteessa on juuri mukavaa ja toisiamme yhdistävää se yhteinen loikoilu ja hidas herääminen, ehkä muutkin siihen liittyvät "aamupuuhat". 😉 jos niitä ei ollenkaan olisi jotenkin jotain jäisi suhteestamme pois.
Tietenkin iltaan saakka jatkuva äreys on liikaa, töiden jälkeen asia on unohdettu ja sovittu.
Tuo hätäinen juomien haku ilman, että kysyy sinulta haluatko jotain tai tuomatta mitäåän ja heti yksin jättäminen on kurjaa, miehen pitäisi olla kohteliaampi sinulle.
Ota asia puheeksi. Saattaa korjaantuu, mutta jos ei niin kysy miksi.
Komeudella ei ole näiden asioiden kanssa tekemistä.