Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko yhtään korkeasti koulutettua

Vierailija
05.06.2020 |

...ja älykästä ihmistä, joka myöntäisi kannattavansa persuja?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tajuatte että persujen luokittelu tyhmiksi junteiksi on vihervasemmiston propagandaa? Erittäin moni korkeasti koulutettu äänestää persuja, minä ja puolisoni myös. Juuri korkeasti koulutetun kannattaisi olla persu...

Ahaa, esim. Turtiainen ja Hakkarainen eivät olekaan tyhmiä juntteja vaan vihervasemmiston propagandakoneiston uhreja.

Vierailija
22/63 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä vihervasemmiston tarvetta leimata kaikki persuja äänestävät tyhmiksi. Luulisi, että nämä älykkäät ja akateemiset vihreät osaisivat hyökätä asioita vastaan, ei ihmisiä. Olen aina ajatellut, että nimenomaan ne tyhmät ihmiset alentuvat henkilökohtaiselle tasolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tajuatte että persujen luokittelu tyhmiksi junteiksi on vihervasemmiston propagandaa? Erittäin moni korkeasti koulutettu äänestää persuja, minä ja puolisoni myös. Juuri korkeasti koulutetun kannattaisi olla persu...

Persujen kannattajat ovat kyllä ihan tutkitustikin yleensä matalasti koulutettuja. Kaikista puolueista persuilla on vähiten korkeakoulutettuja kannattajia mutta eniten työttömiä.

Taitaa tosin olla jo pari vuotta vanha tutkimus, mutta siitä suuntaa kuitenkin sun ”propagandallesi”.

Persujen äänestäjät ovat isoksi osaksi normaalituloisia miehiä.  Esim. vihreitä äänestävät suurten kaupunkien naiset ja opiskelijat. Halla-ahoa äänestetään paljon myös Hesan rikkailla kulmilla.

Persut tällä hetkellä ainoa vastavoima löperölle ja vastuuttomallle EU- sekä maahanmuuttopolitiikalle.

Vierailija
24/63 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden juu. Se toimii myös korkeemmassa poliisivirassa.

Vierailija
25/63 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ja voin kyl sanoo tunsin..mennessä aikamuodossa,no kuka haluu tuntee itsekeskeisii uraohjuksia.Raskasta olla niide seuras,katokato tätä autoo,kyl tol palkal ja minäminä muotoo joka paikas,anna olla ko pitäs perata muutama silakka ja paskahuusi tyhjää tuleekin äkkii kiire pois esim mökiltä.Tää totta! No kotona oon tarjonnu juustoviinirypäle tarj.kallein viini..no löytyy kuulemma ihanaa viintä tää ei kyl oo,,vaik alkon ammattimyyjä sitä suositti! Sit oltii elokuvis,raflas,wcssä ei mä oon liian pulska emännäl siis uraohjuksella pituutta 175cm ja painoo 51kg..No näitä sattu,hauskin kokemus oltiin veneel menos saareen,sanoin äyskäröitkö vettä tää vuotaa vähä..noo hirvee huuto iik apuu me hukutaa,no ois hukuttu jos matkaa olis ollu vähän pitemmälti,soudin ja äyskäröin siis ite...uraohjus en ikinä lähe saareen enää.

Vierailija
26/63 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne. Mun veli kyllä sympatiseeraa jonkin verran persuja. Rivien välistä pystyy lukemaan vaikkei suoraan kehtaa myöntää. Uskoakseni silti äänestää Kokoomusta. 

Vierailija
27/63 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, esim. Turtiainen ja Hakkarainen eivät olekaan tyhmiä juntteja vaan vihervasemmiston propagandakoneiston uhreja.

Sä et nyt vaikuta kauhean terävältä yksilöltä. Mieti hetki, että miksi näin on. 😁

- ohis

Vierailija
28/63 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Repesin tälle. Kirkkoslaaviakateemiset varmaan persuja diggaavatkin. Kirkkoslaavi on kuin amis.

Vierailija
29/63 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, akateeminen hyväpalkkainen johtaja. Saman ison firman johtoryhmästä moni muukin on persu. Ja tajutka nyt, TALOUDEN TAKIA, persut on ainoa hyvätuloisen palkansaajan etua ajava puolue.

En ole kiinnostunut ma-tu ym jutuista, ihan se ja sama onko niitä, mutta veronmaksutaakka on nyt liian raskas ja sossulokit pitää saada töihin.

Ja pidät itseäsi älykkäänä kun mielestäsi on ihan sama onko eduskunnassa rasistisia öyhöttäjiä?

Mua ei kiinnosta. Kiinnostaa vaan että sosiaalituet alas ja verorasitus alas.

Eli vastauksesi ap:n kysymykseen on että et tunne.

Vierailija
30/63 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovapalkkaisilta palkansaajilta puuttuu oma puolue. Kokoomus ei ole sellainen sillä se on vain pääoman asialla, siis rikkaiden omistajien ja sijoittajien. Hyvätuloinen palkansaaja on ahtaalla, kun yli puolet palkasta menee veroa ja lopputulos on se että on yhtä köyhä kuin duunari. Mullakin menee alle 10ke palkasta puolet veroihin eli köyhää ollaan silti.

Ei ihme että koulutetut karkaa suomesta. Kukaan ei aja niiden asiaa.

Vierailija
31/63 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen kannattajat ovat kyllä ihan tutkitustikin yleensä matalasti koulutettuja. Kaikista puolueista persuilla on vähiten korkeakoulutettuja kannattajia mutta eniten työttömiä.

Taitaa tosin olla jo pari vuotta vanha tutkimus, mutta siitä suuntaa kuitenkin sun ”propagandallesi”.

Persujen äänestäjät ovat isoksi osaksi normaalituloisia miehiä.  Esim. vihreitä äänestävät suurten kaupunkien naiset ja opiskelijat. Halla-ahoa äänestetään paljon myös Hesan rikkailla kulmilla.

Persut tällä hetkellä ainoa vastavoima löperölle ja vastuuttomallle EU- sekä maahanmuuttopolitiikalle.

Siitä huolimatta persuilla on kaikkiin muihin puolueisiin verrattuna vähiten korkeakoulutettuja ja eniten työttömiä kannattajia. Mielipiteesi ei tähän vaikuta.

Vierailija
32/63 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset ns. protestikandidaatit äänestetään sanomaan suorat sanat eduskunnassa!

- esim. Ruotsissa vastaavaa ei nähdä, koska siellä on eri vaalisysteemi ts. listavaalit. Suomen vaalisysteemillä eduskuntaan tulee aina näitä persoonallisuuksia, yllättäjiä, julkkiksia jne.

Vierailija
33/63 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, salarakkaani juristi. Ilmeisesti kotonaan kokkare.

Vierailija
34/63 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

It-alalla moni diplomi-insinööri äänestää persuja, ei ne siitä hirveesti huutele mutta saunailloissa tulee ilmi. Itse KTM, olen viime muutamissa viime vaaleissa äänestänyt vihreitä tai demareita mutta seuraavaksi ääni menee ikävä kyllä persuille-.

Vierailija
35/63 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, akateeminen hyväpalkkainen johtaja. Saman ison firman johtoryhmästä moni muukin on persu. Ja tajutka nyt, TALOUDEN TAKIA, persut on ainoa hyvätuloisen palkansaajan etua ajava puolue.

En ole kiinnostunut ma-tu ym jutuista, ihan se ja sama onko niitä, mutta veronmaksutaakka on nyt liian raskas ja sossulokit pitää saada töihin.

Olen akateeminen sossulokki (pitkäaikaistyötön) ja mitään en niin haluasi kuin töihin.  Haen töitä, viimeksi tällä viikolla olin haastattelussakin. Ei vain tärppää. Työnhaun ohessa olen kouluttautunut lisää.

Kelpaako teidän firmaan sossulokki? Rekrytoitteko meitä, vai katsotteko tekin, että tuossa tyypissä täytyy olla jotain vikaa, ei kai se muuten työttömänä olisi? Miten se persut ratkaisisitte meidän kellekään kelpaamattomien sossulokkien työllistämisen.

OT, mutta en ymmärrä, miten veronmaksutaakka voi olla liian raskas. Olen minä töissäkin ollut useamman kymmenen vuotta, ja aina on ollut varaa maksaa verot. Ja kyllä tiedän että meillä on progressiivinen verotus ja että isosta palkasta menee enemmän veroja, mutta silti ainakin minulle on sitä enemmän jäänyt käteen, mitä isompi on ollut nettopalkka. Isosta palkasta on siis ollut helpompi maksaa myös verot, vaikka ne verotkin ovat olleet isommat.

Vierailija
36/63 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä huolimatta persuilla on kaikkiin muihin puolueisiin verrattuna vähiten korkeakoulutettuja ja eniten työttömiä kannattajia. Mielipiteesi ei tähän vaikuta.

Ja työttömät ovat huonoja ihmisiä ja äänestäjiä siksi että?

Vihervbsureita ei kiinnosta kuin hom*t ja m*mut, joten totta kai huono-osaiset kantikset hakevat vaihtoehtoa persuista.

Vierailija
37/63 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun mielikuvitustutkimuksen mukaan joo.

Tunnen erittäin monta johtajaa jotka äänestää persuja, tosin miehiä kaikki. Sinä olet tyypillinen unelmahöttö vassarinainen.

Vierailija
38/63 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset ns. protestikandidaatit äänestetään sanomaan suorat sanat eduskunnassa!

- esim. Ruotsissa vastaavaa ei nähdä, koska siellä on eri vaalisysteemi ts. listavaalit. Suomen vaalisysteemillä eduskuntaan tulee aina näitä persoonallisuuksia, yllättäjiä, julkkiksia jne.

Mutta vain persuilta tyhmiä ja rasistisia juntteja.

Vierailija
39/63 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen akateeminen sossulokki (pitkäaikaistyötön) ja mitään en niin haluasi kuin töihin.  Haen töitä, viimeksi tällä viikolla olin haastattelussakin. Ei vain tärppää. Työnhaun ohessa olen kouluttautunut lisää.

Kelpaako teidän firmaan sossulokki? Rekrytoitteko meitä, vai katsotteko tekin, että tuossa tyypissä täytyy olla jotain vikaa, ei kai se muuten työttömänä olisi? Miten se persut ratkaisisitte meidän kellekään kelpaamattomien sossulokkien työllistämisen.

OT, mutta en ymmärrä, miten veronmaksutaakka voi olla liian raskas. Olen minä töissäkin ollut useamman kymmenen vuotta, ja aina on ollut varaa maksaa verot. Ja kyllä tiedän että meillä on progressiivinen verotus ja että isosta palkasta menee enemmän veroja, mutta silti ainakin minulle on sitä enemmän jäänyt käteen, mitä isompi on ollut nettopalkka. Isosta palkasta on siis ollut helpompi maksaa myös verot, vaikka ne verotkin ovat olleet isommat.

Sossulokki pätemässä :)

Olisko kuule verorasitus vaikka siksi liian kova että alateeminen korkeakoulutettu saa verojen jälkeen saman verran käteen kuin kotona makaava laiskiainen. Tosi reilua molemmilla sama elintaso ja toinen huhkii ja toinen makaa.

Vierailija
40/63 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja työttömät ovat huonoja ihmisiä ja äänestäjiä siksi että?

Vihervbsureita ei kiinnosta kuin hom*t ja m*mut, joten totta kai huono-osaiset kantikset hakevat vaihtoehtoa persuista.

En ole arvottanut ketään. Kerroin vain tutkimustuloksen aloitukseen vastaväitteenä.