Viritettiinkö Kulmunille ansa?
Mitä mieltä oli Katri liian sinisilmäinen? Haluttiinko maanvaivasta eroon?
Kommentit (66)
Uskon että paineet Keskustan sisällänon niin kovat että näin piti tehdä. Harmi
Uskon että Kepussa on ollut halua vaihtaa Kulmuni jo pidempään.... Myös Marinin luotto Kulmuniin ilmeisesti rakoillut.
Mutta itse Kulmuni kuitenkin varmaan mokannut.
Aivan turhaan erosi ja turha hässäkkä 50keuron takia. Miettikääpä mitä nämä sankarit ovat ovat saaneet aikaan:
- isis Haavisto joka istuu kuin tikku p....ssa
- Paatero ja postin sotkut
- jarruhenkilö Kiuru ja soteseikkailut
- Pekonen ja hengutyssuojaimet
- Ohisalo ja AlHol-palautukset
Miettikää nyt vähän Kulmunin syntejä versus nuo yllämainitut. Paljonko tuo kaarti maksanut veronmaksajille.
Ei mene tasan nallekarkit.
Vierailija kirjoitti:
Oppositio aina rakentelee ansoja. Kulmuni itse päätti.
No ei todellakaan päättänyt. Kyllähän se oli puoluejohdon isokenkäisten päätös. Kun eilen tuli puolueen kaikkien aikojen huonoimmat kannatusluvut 10,7%, niin peli oli Kulmunin osalta taputeltu. Isot pojat sanoivat, että pakkaa kamasi, tämä oli tässä. Koulutussekoilun paljastuminenhan oli vain piste iin päälle, eli siitä puoluejohto sai keppihevosen kengittämiseen. Varsinainen syy oli totta kai katastrofaalisen surkeat kannatusluvut, sekä ylipäätään se, että Kulmuni ei ollut missään vaiheessa kepun isokenkäisten suosiossa.
Mä taidan erota kepusta tän takii. Sympatiat Kulmunille.
No onhan tässä koronatouhussa ollut varmasti kovat paineet. Sitten sota-aikojen ei liene ollut yhtä haastavaa toimia ministerinä. Kynnys lähteä lätkimään on varmasti ollut matalammalla kuin normaaliolosuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Uskon että Kepussa on ollut halua vaihtaa Kulmuni jo pidempään.... Myös Marinin luotto Kulmuniin ilmeisesti rakoillut.
Tämä oli vain ja ainoastaa kepun sisäinen päätös, jossa Marinilla, tai kellään muullakaan kepun ulkopuolisella ei ollut osaa eikä arpaa. Eilinen gallup oli lopullinen niitti. Puolueen kannatus oli menossa aivan väärään suuntaan ja seuraavassa gallupissa olisi näkynyt myös tämä koulutussotku, eli silloin oltaisiin oltu ensimmäistä kertaa historiassa alle 10 prosentin lukemissa. Olihan päivän selvää, että jotain oli tehtävä ja se jotain oli tietenkin Kulmunin kengitys, joka tässä kohtaa oli helppo tehdä muka koulutussotkusta johtuen.
Kulmuni on itse takuulla enemmän kuin helpottunut. Vvm:n virka on passke tulevien vuosien aikana, haukkuja tulee, tekee mitä hyvänsä. JA pitäisi pystymään olla tosi fiksu, nähdä tulevaisuuteen ja päätellä, mitä Suomi tarvitsee. Nyt sen saa joku muu hoitaakseen. Hurja duuni ja nostan kaksin käsin hattua, jos siitä kunnialla selviää.
Kulmunille järjestettiin ansa: Sipilän miehet hoitivat homman ja vuotivat asian ”sopivalla hetkellä”...
On se Sipilä kova. Politiikka on likainen laji.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän mahdollinen ansa tullut omien joukosta...
Tässä oli hyvä tilaisuus päästää irti vaikeasta ja aikaa vievästä pestistä. Ei kukaan jaksa tuollaista työtä kovin pitkään. Mieti sitä. Palkka ei aina kerro kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omiin minäkin tässä uskon.
Tosin veikkaan, että omilla - ts. osalla heistä - on haluja muodostaa porvarihallitus, ja sitä tällä valmistellaan. Eli osa oppositiosta voi sikäli välillisesti olla mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli vain ja ainoastaa kepun sisäinen päätös, jossa Marinilla, tai kellään muullakaan kepun ulkopuolisella ei ollut osaa eikä arpaa. Eilinen gallup oli lopullinen niitti. Puolueen kannatus oli menossa aivan väärään suuntaan ja seuraavassa gallupissa olisi näkynyt myös tämä koulutussotku, eli silloin oltaisiin oltu ensimmäistä kertaa historiassa alle 10 prosentin lukemissa. Olihan päivän selvää, että jotain oli tehtävä ja se jotain oli tietenkin Kulmunin kengitys, joka tässä kohtaa oli helppo tehdä muka koulutussotkusta johtuen.
Koulutussotkua ruvettiin kyllä järkkäämään jo ennen eilistä galluptulosta.
Koulutuksen käytännössä tilannut ja laskuttanut Kari Jääskeläinen oli tilannut samaa Sipilälle aikoinaan, mutta laskuttanut puolueelta. Miksi ihmeessä nyt laskutti ministeriöltä? Tämä kyllä haisee ja toivon että lehdistö penkoo asian juurta jaksaen vielä.
Sipilä on tässä mukana, sanokaa minun sanoneeni!
Oppositiossa kaavaillaan vallankaappausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulutussotkua ruvettiin kyllä järkkäämään jo ennen eilistä galluptulosta.
Koulutuksen käytännössä tilannut ja laskuttanut Kari Jääskeläinen oli tilannut samaa Sipilälle aikoinaan, mutta laskuttanut puolueelta. Miksi ihmeessä nyt laskutti ministeriöltä? Tämä kyllä haisee ja toivon että lehdistö penkoo asian juurta jaksaen vielä.
Joku tässä haisee! Toimittajat, selvittäkää Sipilän osuus tähän ”koulutukseen”. Saukkomaa on Sipilän luottomies.
Sipilä on hiljaa! Samoin Antit...
Keskustaväki ei tukenut Kulmunia, vaan hänet jätettiin yksin.
Sipilä ja Orpo ovat liitossa. Persut peesaavat. Huh huh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omiin minäkin tässä uskon.
Tosin veikkaan, että omilla - ts. osalla heistä - on haluja muodostaa porvarihallitus, ja sitä tällä valmistellaan. Eli osa oppositiosta voi sikäli välillisesti olla mukana.
Kulisseissa muodostetaan jo porvarihallitusta kiivaasti.
Keskusta pettää aina: jopa oman Katrinsa.