Tapaako korkeatasoiset komeat miehet koskaan naisia, jotka eivät halua heitä?
Vai saavatko he aina jokaisen naisen, jonka haluavat?
Kommentit (16)
Kyllä. Sitten he kertoo naiselle olevansa korkeatasoisia jos nainen ei huomannut sitä. Kun vieläkään ei tule haluttua reaktiota aletaan kiukutella. Siinä vaiheessa nainen on jo lähtenyt muualle panemaan jotain vähemmän tasokasta, huumorintajuista ja jalat maassa olevaa duunaria, jolla on taatusti isompi ja pystyvämpi meisseli housuissa kuin tällä taivaanlahjalla naisille.
Eivät saa koska naiset putävät erilaisista miehistä.
Kyllä. Eivät kaikki naiset ole samasta puusta veistettyjä.
Travis Fimmeliäkin naiset kuulemma vihaa, joten eiköhän ole melko varmaa, että pitää olla ihan mahdottoman rikas ja komea, että aina saisi kaikki haluamansa naiset.
Mitä luulet? Itse olen antanut pakit monellekin korkeatasoiselle komealle miehelle, kun he eivät vaan herättäneet minussa mitään tunteita. Hyviä miehiä, paperilla täydellisiä, mutta ei vaan tullut mitään tunnetta. Tuskin olen ainoa :)
Minä ainakin olen antanut pakit monellekin komealle miehelle, jopa muutamalle julkkikselle. Ensinnäkin koska ovat olleet varattuja tai muuten elämän arvot eivät ole kohdanneet. En minä nyt pelkän ulkonäön takia miestä valkkaa. Silloinhan olisin mies.
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulet? Itse olen antanut pakit monellekin korkeatasoiselle komealle miehelle, kun he eivät vaan herättäneet minussa mitään tunteita. Hyviä miehiä, paperilla täydellisiä, mutta ei vaan tullut mitään tunnetta. Tuskin olen ainoa :)
Et ole ainoa. Jotkut kyllä herättivät tunteita mutta lähinnä negatiivisia.
Ottamatta kantaa nyt yksiyiskohtaisemmin kenenkään tasokkuuteen (tai tasottomuuteen), niin on hyvä pitää mielessä, että ihminen on aina enemmän mutta myös vähemmän kuin, se, mitä hänestä voi kirjoittaa tai vaikka piirtää paperiile. - On myös hyvin vaikea kuvitella sellaista "tasokkuutta", joka ns. sytyttäisi jokaisen.
Sinkkumies
Jos olisi vaikka pitkä, hyvännäköinen, seksikäs ja huumorintajuinen lääkäri, niin kuinka moni nainen sellaista voisi olla haluamatta?
Harvoin. Miesten markkinat. Ne joita eivät saa ovat varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi vaikka pitkä, hyvännäköinen, seksikäs ja huumorintajuinen lääkäri, niin kuinka moni nainen sellaista voisi olla haluamatta?
Sellainen, joka ei tunne mitään romanttisia tai seksuaalisia tunteita k.o. lääkäriä kohtaan. Miten vaikea tämä kemia-asia on joillekin ymmärtää?!?
Vierailija kirjoitti:
Harvoin. Miesten markkinat. Ne joita eivät saa ovat varattuja.
Ei pidä paikkaansa. Kyllä se on nainen joka valikoi. Mutta toisin kuin te miehet luulette, me emme valikoi TEIDÄN kriteereillänne.
Jaahas, täällä vissiin joku komeaksi kehuttu mies nyt ihmettelee miten on saanut pakkeja naisilta, vaikka eihän sen pitäisi olla mahdollista. Ja sitten sen sijaan että mietittäisi missä on todellinen vika, syytetään taas naisia nirsoudesta kun pitäisi olla vieläkin rikkaampi ja komeampi ja joutuu hommaamaan vieläkin hienomman auton ja vieläkin kalliimpia vaatteita. Sitten lopulta ollaan niin pitkälle hiottuja, että joku kullankaivaja-bimbo kiinnostuu.
Sitten taas haukutaan naiset, kun ovat pelkästään rahan perässä. Kierre on valmis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka ei tunne mitään romanttisia tai seksuaalisia tunteita k.o. lääkäriä kohtaan. Miten vaikea tämä kemia-asia on joillekin ymmärtää?!?
Tämä. Minulle henk.koht. lääkäri on ammattina jo täysi turn off.
Vierailija kirjoitti:
Esim kaikki ne naiset, jotka haluavat pitää hauskaa.
Yritätkö selvitellä oletko komea korkeatasoinen mies?