Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viritettiinkö Kulmunille ansa?

Vierailija
05.06.2020 |

Mitä mieltä oli Katri liian sinisilmäinen? Haluttiinko maanvaivasta eroon?

Viritettiinkö Kulmunille ansa?

Vaihtoehdot

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusta halusi vaihtaa puoluejohtajansa koska setämiehet pitävät enemmän Kaikkosesta.

Kulmunin avustaja järjesti laskun maksettavaksi ministeriölle. Vaikka koulutusta käytettiin Keskustan omiin tarkoituksiin eli Rinteen erottamiseen. Kaikki aikaisemmat koulutukset on puolue maksanut suoraan. Miksi nyt poikkeus? Lehdessä on jo juttuja puoluejohtajan vaihtamisesta. Eli Kulumni uhrattiin keskustan kannatuksen parantamiseksi. Kuluminille ei annettu aikaa edes vuotta nostaa Keskusta Sipilän aiheuttamasta kannattajien siirtymisestä muihin leireihin.

Vierailija
62/66 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vilustuminen on on niin ohimenevä asia. Minä en saanut vilustumisen takia olla Helsingin kaupungilta poissa kuin 1/2 päivää, eli sen loppupäivän kun menin lääkäriin. Vilustus ei ole sairaus.

Ja eihän sitä koronaa ollut lähelläkään.

Annetaan pikku jutun nyt paisua.

Vaan ajattelin, että on pätemätön asioihin, on minun oma mielipide.

Mutta se varmaan oli sinusta hyväksyttävää, kun Matti Vanhasen pääministerikaudella hallitus työskenteli 4pv viikossa eli tiistaista perjantaihin, koska pääministeri Vanhanen halusi perhesyihin vedoten pitää vapaa/etäpäivän maanantaisin, koska lapset oli hänen luonaan lauantaista maanantai iltaan ja maanantaisin hoidettiin vain erittäin kiireelliset asiat. Tämän Matti Vanhanen ilmoitti julkisesti heti kun hänet oli valittu päämisteriksi.

Myös Jyrki Katainen piti Kelan myöntämät perhevapaat ja vapaapäiviä perhesyihin vedoten.

Ja Paavo Lipponen pääministerikaudella oli isyyslomalla pari kuukautta ja kohu nousi siitä, kun pääministerin isyyspäiväraha päivässä oli suurempi kuin keskim. äitien kuukaudessa.

Miksi naispäämisterit ei saisi pitää edes sairauslomaa, kun miespääministerit saavat itse päättää mitä lomia pitävät. Myös sairaslomia.

Vai onko miehillä eri oikeudet?

Koko helkkarin kioski sukupuoleen katsomatta on 2,5 kk kesälomalla ja pitäähän se joulunakin kuukausi huilia.

Mihin nää megalomat kansanedustajilla perustuu?

Eiks ne oo jumaleissön palkkaduunissaan niin kuin kaikki muutkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusta pettää aina:

Edellisessä oikeistohallituksessa käytiin salaisia keskusteluita Kokoomuksen selän takana SDP: n kanssa.

Nyt vasemmistohallituksessa käydään tätä samaa SDP:n selän takana Kokoomuksen kanssa.

Keskustan pitäisi joko lopettaa toimintansa tai sitten hajota kahdeksi puolueeksi!

Kulmuni ei ole syypää puolueen suurimpaan ongelmaan: Keskusta ei ole yhdessä rintamassa samojen asioiden takana. Keskusta pettää aina hallituskumppaninsa sekä omat naisensa.

Keskusta on puolueena kuolinkamppailun edessä.

Vierailija
64/66 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tais ite ajaa seinään

Minua ihmetyttää miten Kulmuni on ollut tietämätön siitä että esiintymiskoulutus on mennyt veronmaksajien piikkiin?

Tuli sellainen tahra, että voi olettaa vaikuttavan syksyn pj.kisaan.

Vierailija
65/66 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo se, että mediassa on nyt koko viikonlopun ajan spekuloitu sillä, että Keskusta harkitsee hallituksesta lähtemistä, on todiste siitä, että kulisseissa ja mediassa tiedetään tasan tarkkaan SDP:n olleen lokakampanjan takana. Asiasta ei kuitenkaan voida puhua suoraan, vaan se pitää lukea rivien välistä, koska punavihermedia on rampa ankka uutisoimaan aiheesta jossa on ollut itse aktiivinen osapuoli

Vierailija
66/66 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin järjetön ajatus, että Kepu olisi itse kampittanut puheenjohtajansa ja samalla aiheuttanut imagotappion myös puolueelle itselleen. Ainoastaan joku vastuutaan pakoileva rinteeläinen voi kehitellä näin järjettömiä selityksiä. Marin ja Rinne saavat nyt odotella kusisukassa Kepun vastapallo-iskua