Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset eksälle!

Vierailija
05.06.2020 |

Oli tässä muutamia eksiin liittyviä keskusteluja, mutta haluaisin enemmän tällaisen "kirjoita terveiset eksälle", mitä et pysty laittamaan hänelle suoraan.

Juttuni kumpuaa siitä, että huomasin hänen laittaneen Facebookiin olevansa parisuhteessa. Meidän 7 vuotta yhdessä, en ollut koskaan Facessa parisuhteessa hänen kanssaan, hän vaan oli sinkku. Oikeasti terveiseni on, että kaikkea hyvää. Toivottavasti nyt on hyvä nainen. En jaksanut hänen kiukuttelujaan, meillä oli monta huonoa lomaa.

Entä te, millaiset terveiset haluatte lähettää?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin onnellinen, että pääsin sinusta eroon tässä iässä, enkä 10 vuoden kuluttua. Muuten olisin varmaan tulevaisuudessa hellllvetin katkera ämmä!

Vierailija
2/11 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oikein näin sinussa? Olet rumin ihminen sisäisesti ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mulla ole sanottavaa.

Vierailija
4/11 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin sinut koska et pystynyt koskaan täysin sitoutumaan minuun, meihin. Pidit minua löysässä hirressä, vaikka rakastin sinua niin paljon. Jätin sinut ja löysin uuden, olemme edelleen yhdessä 18v jälkeenkin. Halusit minut takaisin, liian myöhään ymmärsit arvoni. Ikäväkseni kuulin että olet edelleen yksin. Toivotan sinulle kuitenkin hyvää elämää ja toivon sinulle rakkautta. Ilman sitä ei ole mitään.

Vierailija
5/11 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä käskit minun tappamaan itseni lukuisia kertoja. Ensimmäisen kerran lausuit nämä sanat, kun tulin itsemurhaan kuolleen kaverini hautajaisista. Olit jo silloin toisen seurustelumme kuukauden kohdalla kovin kohtuuton sanoissasi. Asiat mitä nostin esiin eivät olleet sellaisia, että niistä olisi kannattanut suuttua, vaan niiden tarkoitus oli rakentaa suhdettamme. Nyt sen vasta tajuan, että koko yhteisen taipaleen olisi pitänyt loppua tuohon ensimmäiseen kertaan.

Olin sinulle hirviö lopussa, jotta sun olisi helpompi jatkaa matkaasi ilman minua. Minua sattui olla niin ilkeä, mutta se sattui vielä enemmät tajuta ettei meitä ikinä edes oikeasti ollut.

Vierailija
6/11 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä et tiedä miten hyvän ihmisen menetit, mutta tulet itkemään perääni vielä monta kertaa. Enää en ota sinua takaisin. Se tuntuu hyvältä.

Vierailija
7/11 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku nainen kestää sua niin nostan hattua oikeesti.

Vierailija
8/11 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon sinulle kaikkea hyvää elämääsi. Meitä ei ollut tarkoitettu yhteen, mutta toivon että sinulla on joku rakas. Jos ei nyt, niin tulevaisuudessa.

Vierailija
9/11 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella ettet pahoinpitele seuraaviakin naisiasi

Vierailija
10/11 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että vieläkin ajattelet minua lähes päivittäin, sen voi aistia aina silloin tällöin.

Niin minäkin ajattelen sinua. Joskus jopa ikävöin. Ehkä tapaamme vielä seuraavassa elämässä, ehkä se onnistuu sitten paremmin.

Vierailija
11/11 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka pidät itseäsi kultakimpaleena , se on vain harhakuva. Oikeasti olet tunnevammainen mätisäkki.