Seksiä serkun kanssa - mielipiteenne?
Niin, mitä olette mieltä serkusten välisestä seksistä?
Kommentit (18)
pesua yhtään! Menes nyt pyykkitupaan siitä.
Jos olisi vieraampia eikä olisi lapsuudenkavereina kasvaneet niin mikäs siinä.
mut en vois siltikään ajatella sekstaavani hänen kanssaan.
Maailmassa on miljardeja miehiä ja pakko jotain serkkua painaa?
Olen ottanut serkultani suihin ja suudellut.
Tai mitä serkumpaa sitä herkumpaa :D
Hyi helvetti. Sitä mieltä olen. Perverssiä, sukurutsausta, lasketaanko jopa insestiksi? Yök.
En kykenisi tuntemaan seksuaalista vetovoimaa niinkin läheiseen sukulaiseen. Jos joku tuttu kertoisi suuhteestaan serkkuunsa, olisin kyllä hämmentynyt, mutta en tuomitsisi.
Ei, vaikka olisi viimeinen mies maapallolla. Ei, vaikka en olisi ikinä aiemmin elämässäni nähnyt kyseistä serkkua.
Itse en rupeis sukulaisen kanssa sekstailemaan. Serkusten väliset liitot on vissiin ihan laillisia, mutta takuulla harvinaisia. Ehkä ns. paremmissa piireissä on joskus haluttu pitää veri "puhtaana" ja serkkuliittoja on ollut enemmänkin.
Yläpeukuta jos olet joskus tuntenut vetoa/sekstaillut serkkusi kanssa...;)
Ei ikinä, liian läheinen. Pitäisi lailla kieltää. Sukurutsausta.
Kerran tapasin ravintelissa erään hauskannäköisen miehen. Illan aikana tulimme hyvin juttuun ja tilanne näytti etenevän vallan mainiosti, varsinkin kun olin kaupunkiin juuri muuttanut. Noh, illan aikana sitten muistin nimenikin mainita. Onneksi mainitsin, sillä kyseinen namuliini tunnisti nimen ansiota oman serkkunsa!
Harmitti kyllä vietävästi, mutta sinne meni halut :( Eli sitä mieltä minä olen. Voinpahan olla iloinen siitä, että suvustani löytyy edes yksi hyvännäköinen ihminen :D
sukurutsaus. en vois kuvitellakaan.