Toi täti-ketju on vähän surullinen
Ei se minusta ole hienoa eikä tavoiteltavaa kun luovuttaa.
Antaa itsensä lihoa ja lakkaa välittämästä itsestään.
Sitä siellä ketjussa moni hehkuttaa.
Vanhenemiselle ei mitään voi mutta ei kaikessa tarvitse heti nuorena jo antaa periksi.
Nelikymppisenä on kuitenkin vielä aika nuori. Viidenkympin jälkeen vasta alkaa se isompi vanheneminen.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä huvittava ketju, meikäläinen kivitettiin siinä ketjussa kun en samaistunut. Timmi ja itsestään huolta pitävä on joku outolintu 😂. Nelikymppinen ei ole todellakaan mikään vanha.
N45
Ei, mutta 45 on täti. Olkoonkin timmi ja hoikka. Alalaji sporttäti tai denialtäti.
Okei 😁
Onko sulta muuten jäänyt aamulääke ottamatta? Vai harmittaako korona-kilot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä huvittava ketju, meikäläinen kivitettiin siinä ketjussa kun en samaistunut. Timmi ja itsestään huolta pitävä on joku outolintu 😂. Nelikymppinen ei ole todellakaan mikään vanha.
N45
Taisit olla se joka pukeutuu 19-v tyttärensä vaatteisiin? Usko pois, ei näytä hyvältä. Ikinä.
Mistä sä tiedät miten pukeudun?
Enhän minä tiedäkään. Epäilin sinua samaksi, joka kirjoitti pukeutuvansa tyttärensä vaatteisiin. Ehkä et ole hän.
Oon sama, mutta mistä sinä tiedät miltä näytän ja miten pukeudun?? Meillä on ihan hyvä maku 😁
Olen ylpeästi täti. En kukkahatullinen kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Ei, mutta 45 on täti. Olkoonkin timmi ja hoikka. Alalaji sporttäti tai denialtäti.
Okei 😁
Onko sulta muuten jäänyt aamulääke ottamatta? Vai harmittaako korona-kilot?
Mistä aggressio? Olet liian vanha tytöksi ja liian nuori mummoksi, olet siis täti, tai nykyään voi kai tätikin olla setä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos terveydestään huolehtii tai joutuu huolehtimaan kun iän lisääntyessä kaikki vaivat myös lisääntyy esim sokeritauti,verenpaine ynm.niin kyllä laihuus lisääntyy.Kaikki nivel vaivat ovat lihavuuden syytä .Toivottavasti jotkut ymmärtävät tuon eivätkä syö liikaa ja rasvaista etteivät makaa sängyssä 300kg niin kuin Amerikkalaiset.Huom.me emme ole amerikkalaisia vaikka siellä on paljon asioita mitä täällä halutaan matkia .Me olemme Suomalaisia!
Eipä ole kaikki nivelvaivat lihavuuden syytä. Nivelrikko voi alaraajoissa olla toki ylipainon seurausta, mutta ei se automaattisesti sitä ole. Ja yläraajojen nivelrikko ei kyllä koskaan liity ylipainoon.
Totta. Mulla on nivelrikko polvessa maratonijuoksujen takia, olen koko ikäni treenannut juoksemista. Ei ole automaattisesti ”läskien tauti”. Serkkuni on 152kg nainen ja yli nelikymppinen ja hänellä terveet nivelet, toisin kuin minulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Taisit olla se joka pukeutuu 19-v tyttärensä vaatteisiin? Usko pois, ei näytä hyvältä. Ikinä.
Enhän minä tiedäkään. Epäilin sinua samaksi, joka kirjoitti pukeutuvansa tyttärensä vaatteisiin. Ehkä et ole hän.
Oon sama, mutta mistä sinä tiedät miltä näytän ja miten pukeudun?? Meillä on ihan hyvä maku 😁
OK...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Joo, jotkut vaatteet on ajattomia ja sellaisia, joita voi uskottavasti pitää hyvinkin eri-ikäiset naiset. Itse työskentelen nuorten parissa ja huomaan usein shoppailleeni samoissa kaupoissa ja samoja vaatteita kuin osa heistä.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen itsekin tuota neljänkympin rajapyykkiä, itse olen pitänyt tuon ikäisiä vielä suht nuorina, joillakin vielä lapsetkin pieniä.
T. Täti 50v.
Kuopukseni täytti vuoden päivää ennen nelikymppisiäni.
Ei tapahtunut mitään ihmeellistä, kun täytin neljäkymmentä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Joo, jotkut vaatteet on ajattomia ja sellaisia, joita voi uskottavasti pitää hyvinkin eri-ikäiset naiset. Itse työskentelen nuorten parissa ja huomaan usein shoppailleeni samoissa kaupoissa ja samoja vaatteita kuin osa heistä.
Sivusta
No tätä juuri tarkoitin, mut eihän sitä voi ymmärtää jos nelikymppisenä käyttää jo tanttavaatteita. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Mitä, eikö sitä poistettukaan? Täällä oli ketju, jossa kerrottiin, että se oli poistettu!
See olin minä. Sain useamman viestin että ketju on poistettu kun yritin löytää sitä. Olikin joku bugi.