Kysy seksittömässä suhteessa elävältä
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Asutteko laitoksessa?
Ei.
Syöttekö masennuslääkkeitä tai neuroleptejä?
Jos nyt lähen ulos kävelylle niin tuleeko sadekuuro?
Vierailija kirjoitti:
Syöttekö masennuslääkkeitä tai neuroleptejä?
Ei syödä.
Onko miehellä oikeus vaatia lapsetonta naista?
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt lähen ulos kävelylle niin tuleeko sadekuuro?
Ainakin täälläpäin näyttää siltä että kohta alkaa satamaan
Vierailija kirjoitti:
Onko miehellä oikeus vaatia lapsetonta naista?
Vaatia saa mutta ei asia sitten on saako sellaisen.
Miten tilanne ajautui tähän vai onko ollut alusta asti näin? Harmittaako asiaintila jompaakumpaa?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko samaa sukupuolta?
Ei vaan mies ja nainen
Vierailija kirjoitti:
Miten tilanne ajautui tähän vai onko ollut alusta asti näin? Harmittaako asiaintila jompaakumpaa?
Mies alkoi pihtaamaan ja sitten häneltä meni kokonaan kyky erektioon. Minua harmittaa koska haluaisin seksiä ja pidän siitä.
No oletko mies vai nainen ja häiritseekö tilanne sinua? Miten kauan seksittömyyttä on jatkunut?
Vierailija kirjoitti:
No oletko mies vai nainen ja häiritseekö tilanne sinua? Miten kauan seksittömyyttä on jatkunut?
Nainen ja noin pari vuotta.
Miksi et lähde suhteesta tai hanki seksiä siihen kykevältä halukkaammalta mieheltä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et lähde suhteesta tai hanki seksiä siihen kykevältä halukkaammalta mieheltä?
Meillä on kuitenkin paljon yhteistä. On aika vaikeaa minun tilanteessani lähteä. En halua pettää miestäni ja pelkään jääväni kiinni, en usko ett kukaan mies haluaa minua. Onhan näitä syitä.
Meillä sama juttu. Kuinkakohan yleistä tämä on? Ja en lähde suhteesta, rakastan miestäni ja meillä on hyvä suhde, ainoastaan seksielämä kuivunut kasaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama juttu. Kuinkakohan yleistä tämä on? Ja en lähde suhteesta, rakastan miestäni ja meillä on hyvä suhde, ainoastaan seksielämä kuivunut kasaan.
Varmaan tätä joillakin pareilla on.
Asutteko laitoksessa?