Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä miehestä tuntuu, kun häntä lähestyy

Vierailija
05.06.2020 |

häntä itseään huomattavasti vanhempi nainen? (+10v->)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin alkaa minulla spermaa roiskimaan silmistä, sieraimista ja korvista. Peniksestäni valuu tällöin virtsaa valtoimenaan ja saattaahan siinä papanatahnaa tulla peräpäästäkin.

Vierailija
22/26 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuotiaana olisi ollut aivan OK. Mutta nyt se nainen olisi 45+ vuotta ja harva nainen tai mies on enää hehkeimmillään siinä iässä. Jos nainen olisi siitä huolimatta hyvännäköinen, niin kai se voisi olla ihan imartelevaa ja mukavaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palleissa tärisee.

Vierailija
24/26 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin kaiketi, että hän kaipaa juttuseuraa ja juttuseuran toivotan aina tervetulleeksi. Olen usein jutellut usein päälle nelikymppisten naisten kanssa, eikä siinä mitään seksuaalista ole ollut. Joskus heittävät härskiä läppää, mutta olen pitänyt sitä vaan läpänheittona.

Joskus saatoin yhden vanhemman naisen kotiin, kun häntä pelotti kulkea yksin öiseen aikaan. Pelkäsi se kyllä muakin, mutta enemmän se lopulta pelkäsi yksin kulkemista. Kutsui mut vielä sisällekin lopulta, mutta sitten me vaan katseltiin hänen maalauksiaan ja juteltiin niistä. Olen itsekin taiteista kiinnostunut. Se tarjosi teetäkin. Mitään kummempaa ei tapahtunut.

Olen tosin aika huono arvioimaan muiden ikää. Jotkut nelikymppiset naiset näyttävät ihan itseni ikäisiltä.

Jos menen baariin, en oikeastaan mene sinne muuten kuin juttelemaan. Hieman kypsemmät naiset on yleensä parasta juttuseuraa.

Vierailija
25/26 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ei ole mitään absoluuttista vastausta. Riippuu iästä, elämäntilanteesta yms.

Esim. 18 vuotiaana, jos olisi lähestynyt 28 vuotias, niin ihan ok.

Zinc

Vierailija
26/26 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun häntä lähestyy niin kyllä se aunuksen seutuvilta alkaa jänskättää.

T. mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme