Miltä miehestä tuntuu, kun häntä lähestyy
häntä itseään huomattavasti vanhempi nainen? (+10v->)
Kommentit (26)
25 vuotiaana olisi ollut aivan OK. Mutta nyt se nainen olisi 45+ vuotta ja harva nainen tai mies on enää hehkeimmillään siinä iässä. Jos nainen olisi siitä huolimatta hyvännäköinen, niin kai se voisi olla ihan imartelevaa ja mukavaa.
Olettaisin kaiketi, että hän kaipaa juttuseuraa ja juttuseuran toivotan aina tervetulleeksi. Olen usein jutellut usein päälle nelikymppisten naisten kanssa, eikä siinä mitään seksuaalista ole ollut. Joskus heittävät härskiä läppää, mutta olen pitänyt sitä vaan läpänheittona.
Joskus saatoin yhden vanhemman naisen kotiin, kun häntä pelotti kulkea yksin öiseen aikaan. Pelkäsi se kyllä muakin, mutta enemmän se lopulta pelkäsi yksin kulkemista. Kutsui mut vielä sisällekin lopulta, mutta sitten me vaan katseltiin hänen maalauksiaan ja juteltiin niistä. Olen itsekin taiteista kiinnostunut. Se tarjosi teetäkin. Mitään kummempaa ei tapahtunut.
Olen tosin aika huono arvioimaan muiden ikää. Jotkut nelikymppiset naiset näyttävät ihan itseni ikäisiltä.
Jos menen baariin, en oikeastaan mene sinne muuten kuin juttelemaan. Hieman kypsemmät naiset on yleensä parasta juttuseuraa.
Tähän ei ole mitään absoluuttista vastausta. Riippuu iästä, elämäntilanteesta yms.
Esim. 18 vuotiaana, jos olisi lähestynyt 28 vuotias, niin ihan ok.
Zinc
Kun häntä lähestyy niin kyllä se aunuksen seutuvilta alkaa jänskättää.
T. mies.
Silloin alkaa minulla spermaa roiskimaan silmistä, sieraimista ja korvista. Peniksestäni valuu tällöin virtsaa valtoimenaan ja saattaahan siinä papanatahnaa tulla peräpäästäkin.