Hei naiset- Kertokaa minulle, että, miten voin miehenä parantaa markkina-arvoani ja korostaa miehekkyyttäni?
Vastaavan naisia koskevan ketjun innoittamana haluan kysyä teiltä naisilta samaa, kuin tuossa naisia koskevassa ketjussa
Eli
Miten voin miehenä parantaa markkina-arvoani ja korostaa miehekkyyttäni?
Kommentit (222)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kysy naisilta neuvoa. Tuo nyt on niin kuin kettu kysyisi kanalta miten kana pyydystetään.
Kannattaa vaan silmät tarkkana huomioida millaisia ne miehet ovat jotka ovat pariuituneet. Sitten otat esimerkkiä.
No totta maat, kyllä kyllä. Kannattaa lukea Palomiehen käsikirjaa ja Laasasen taosoteriaa ja tulla sitten tänne ulisemaan sitä miten naiset on kranttuja ja naisten pitäisi tasoaan laskea, yhyy
Tasoteoreetikot eivät koskaan kerro miten heidän vanhempansa toteuttivat heidän teoriaansa.
Osta viinakauppa, ole rikas ja komea. Hanki paljon kissoja. Juo punaviiniä ja aloita tupakan poltto.
Vierailija kirjoitti:
Ihan niinkuin nää jutut ei menisi just silleen kun palstaulit ovat kertoneet.
Kyllä se niin on että fyysinen komeus on se kaikista tärkein juttu. Kertokaas mammat miten mies muka luonteellaan tekisi vaikutuksen kun heti haistelette v itut jos tavis mies kehtaa yrittää tulla juttelemaan. Tietysti komea hunks saa ihan toisenlaisen vastaanoton.
Joillekin naisille se on tärkeämpi kuin toisille. Jos tiedostaa ettei ulkonäkö ole itsellä se kaikkein vahvin ominaisuus, kannattaa keskittyä niihin naisiin, joille se on vähemmän tärkeä. Jos nainen tekee pelkän ulkonäön perusteella päätöksen ettei ole kiinnostunut sinuun tutustumaan, se on hänen päätöksensä ja tiedät jatkaa etsimistä toisaalta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se niin on että fyysinen komeus on se kaikista tärkein juttu. Kertokaas mammat miten mies muka luonteellaan tekisi vaikutuksen kun heti haistelette v itut jos tavis mies kehtaa yrittää tulla juttelemaan. Tietysti komea hunks saa ihan toisenlaisen vastaanoton.
Olen lukemattomia kertoja sanonut, ihan kuten lukuisat muutkin naiset: KYLLÄ, ulkonäkö ratkaisee. Se joko herättää kiinnostuksen tai sitten ei. Sen jälkeen pitää vielä olla sopiva luonne.
Sinä et huolisi naista, joka ei saa viisaria värähtämään, eikö totta? Mikä ihme sinut saa kuvittelemaan, että naiset toimisivat toisin? Te miehet olette sen keksineet, että vain ja ainoastaan pumpatut lihakset, jykevä leuka ja 201.33 cm pituus kelpaa ja minun puolestani saatte pitää siitä mielikuvasta kiinni kun kerran siitä nautitte. Mutta kukaan ei väitä, että ulkonäöllä ei olisi merkitystä.
Jos sinulle kerta toisensa jälkeen käy niin, että sinulle haistatetaan, kun menet juttelemaan naiselle, kehotan miettimään, millaisia naisia lähestyt. Teinipissiksiä, ilmeisesti. Koska jos aikuinen nainen on ensin itse hymyillyt rohkaisevasti miehelle ja sitten haistattelee kun mies menee sanomaan "moi", niin kyllähän hänellä jonkin asteinen persoonallisuushäiriö on. Vaikea uskoa, että sitä tapahtuisi jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kysy naisilta neuvoa. Tuo nyt on niin kuin kettu kysyisi kanalta miten kana pyydystetään.
Kannattaa vaan silmät tarkkana huomioida millaisia ne miehet ovat jotka ovat pariuituneet. Sitten otat esimerkkiä.
Eli naiset eivät sinun maailmassasi halua parisuhteeseen miehen kanssa? Mikä saa sinut ajattelemaan noin?
Juu, kyllä ne haluu mutta sellaiset halutut miehet eivät olisi täällä kyselemässä neuvoja.
Eli siis
- naiset haluavat parisuhteeseen
- miehet, joiden kanssa he haluavat parisuhteeseen, eivät ole vauvapalstalla (todellakin uskon niin!)
- joten tällä palstalla on miehiä, joiden kanssa naiset eivät halua parisuhteeseen
- ja miehiä, jotka kysyvät neuvoja em. miehiltä saadakseen parisuhteeseen naisia, jotka eivät oikeasti halua heidän kanssaan parisuhteeseen vaan se olisi verrattavissa kanan kohtaloon ketun hampaissa?
Loogista. Not.
Tottakai ulkonäöllä on merkitystä, mutta tässä ketjussa NB on taas nähty, miten MIEHET EIVÄT KUUNTELE NAISIA, VAAN OLETTAVAT AUTOMAATTISESTI ETTÄ NAISET PITÄVÄT KOMEINA SELLAISIA MIEHIÄ, JOITA MIEHET ITSE PITÄVÄT KOMEINA JA JOITA ITSE IHAILEVAT!!!!
Esimerkiksi nämä bodarit, joita suurin osa naisista ei pidä KOMEINA, mutta kun miehet ihailevat lihaksia, niin kyllä silloin Naisten n pitää. Tai omaisuus ja varallisuus- kun se on miehille itselleen niin törkeä ja hieno ja ihailtava asia, niin kyllä naisetkin .....
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ulkonäöllä on merkitystä, mutta tässä ketjussa NB on taas nähty, miten MIEHET EIVÄT KUUNTELE NAISIA, VAAN OLETTAVAT AUTOMAATTISESTI ETTÄ NAISET PITÄVÄT KOMEINA SELLAISIA MIEHIÄ, JOITA MIEHET ITSE PITÄVÄT KOMEINA JA JOITA ITSE IHAILEVAT!!!!
Esimerkiksi nämä bodarit, joita suurin osa naisista ei pidä KOMEINA, mutta kun miehet ihailevat lihaksia, niin kyllä silloin Naisten n pitää. Tai omaisuus ja varallisuus- kun se on miehille itselleen niin törkeä ja hieno ja ihailtava asia, niin kyllä naisetkin .....
Juuri näin. Olen aikani hakannut päätäni seinään ja yrittänyt puhua "omaan silmään komeasta", "puoleensavetävästä" jne, mutta ei auta. Trolliarmeija huutaa kuorossa leukaa, pituutta ja isoa k.ullia - asioita joita he itse googlettelevat netistä. Nykyisin annan useimmiten heidän kärsiä omasta ajatusmaailmastaan. Jos he tosiaan uskovat, että kaikilla meillä palstamammoilla on täällä kotona 201, 3 cm pitkä NHL-pelaaja, jolla on kroppa viimeisen päälle tikissä ja k.ullilla voisi vaikka meloa joessa, niin uskokoon. Kuka tahansa rationaalinen, terve ihminen näkee ympärillään kuinka ihan tavalliset ihmiset jatkuvasti pariutuvat ja etteivät miehet heiluttele k.ullejaan nähtävillä siinä vaiheessa, kun ensitutustuminen tapahtuu.
Osa näistä tyypeistä puhtaasti trollaa mutta osa ilmeisesti oikeasti uskoo noihin juttuihin. Itse he joka tapauksessa tämänkin viikonlopun näillä ketjuilla ja ajatuksilla pilaavat ja heidän yksinäisyytensä senkun jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva aina huomata näistä ui ehdotuksista, että kaikki perusjutut on kunnossa, eikä silti auta. Vielä pitäisi saada itsestään jotenkin naisten silmissä kiinnostavampi.
M37
Miksi et alkaisi harrastamaan sellaista harrastusta, jossa käy naisia? Tanssiminen on sellainen harrastus-siellä kaivataan tanssittajia, saisit uusia ystäviä, liikuntaa ja mahdollisesti myös löytäisi kumppanin. Mene tanssikurssille, sieltä on hyvä aloittaa
Valitettavasti minusta ei taida tanssimiseen olla, olen todella huono tanssimisessa. Harrastus pitäisi minun mielestä muutenkin valita sen mukaan mikä kiinnostaa oikeasti eikä niin, että siellä on naisia.
M37
Selaa red pill, salille, parturiin, Jordan Peterson tulille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva aina huomata näistä ui ehdotuksista, että kaikki perusjutut on kunnossa, eikä silti auta. Vielä pitäisi saada itsestään jotenkin naisten silmissä kiinnostavampi.
M37
Miksi et alkaisi harrastamaan sellaista harrastusta, jossa käy naisia? Tanssiminen on sellainen harrastus-siellä kaivataan tanssittajia, saisit uusia ystäviä, liikuntaa ja mahdollisesti myös löytäisi kumppanin. Mene tanssikurssille, sieltä on hyvä aloittaa
Valitettavasti minusta ei taida tanssimiseen olla, olen todella huono tanssimisessa. Harrastus pitäisi minun mielestä muutenkin valita sen mukaan mikä kiinnostaa oikeasti eikä niin, että siellä on naisia.
M37
Vastasitko kysymykseeni siitä, millaista naista haet? En joko huomannut, kun teen tässä ohessa tietysti koko ajan paljon muuta tai sitten et ehkä vielä vastannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät sosiaaliset taidot ja hyvät käytöstavat. Opettele keskustelemaan, kiinnostu toisen sanomisista ja esitä lisäkysymyksiä, katso silmiin, avaa naiselle ovi ja auta takki päälle/päältä, kättele jämäkästi, hio huumorintajua sillä jos saa naisen nauramaan olet jo aika pitkällä.
Kaikki rasvaprosentti-näkyvätvatsalihakset-isomuna-kauheathauikset -kommentit voi jättää omaan arvoonsa. Naisia on erilaisia ja monilla hyvinkin selvä oma mieltymys, jokaista viehättää vähän eri asiat. Tämä oma maku ja makujen erilaisuus korostuu minusta naisilla enemmän kuin miehillä. Esimerkiksi minulla ja ystävilläni on kaikilla ihan erilainen maku miesten suhteen: Joku tykkää anorektisen laihoista mallipojista, toinen viehättyy harteikkaasta ja vatsakkaasta isosta miehestä, yksi kiinnostuu trendikkäistä hipsterimiehistä, toinen pitkätukkaisesta ja parrakkaasta musanörtistä, jollakin kaikki deitit ovat aina jotakin kovakuntoisia urheilijoita...
Entä kuka teistä tykkää lyhyestä ja hintelästä miehestä, jolla on spedetukka?
Eli jos hintelä spedetukka ei ole yleinen ihanne, niin se tarkoittaa sitä, että kaikki naiset haluavat samanlaisen miehen, ja vaatimukset ovat aivan mahdottomia? Niinkö?
Mies voi olla lyhyt ja kaljuuntuvakin mutta liika ylipaino, huono hygienia ja huonot käytöstavat ei sytytä. Suhde on loppunut alkumetreillä kun on selvinnyt ettei mies käy hammaslääkärissä koska pelkää, pelkään minäkin mutta se on vaan homma mikä on hoidettava. Toinen paljastui rasistiksi, avarakatseisuus ja empatiakyky on tärkeää!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä on lähtötilanne?
Tässä nyt jotain perus:
- Pysy normaalipainossa ja hanki maltillisesti lihaksia. Ei tarvitse olla bullmentula (hyi) tai omata teräksistä sixpäkkiä.
- Käy parturissa. Kysy, mikä hiusmalli sopisi piirteisiisi.
- Kiinnitä huomiota tyyliin. Vaatteiden täytyy olla ehjät ja puhtaat, kehotyypille sopivat.
- Muista henkilökohtainen hygienia!
- Opiskele. Kaikkien ei tarvitse olla lääkäreitä tai lakimiehiä mutta itseään voi kehittää myös koulujen ulkopuolella.
Arkiliikuntaa paljon mielellään päivittäin vaikkapa ruokakauppaan ja takaisin.
Varmaan ihan tavallinen massasta erottumaton tukka.
Mahdollisimman mukavat vaatteet varmaankin ja pyykinpesu arkirutiineissa.
Joka päivä suihku ja hammashuolto kaksi kertaa päivässä. Sauna viikonloppuisin.
Kirjastossa tosi paljon käymistä esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Oon kaljuuntuva läski hukkapätkä ja ei ole naiset mulle haistatelleet. Yhdestä kaunottaresta oon saanut lenkkikaverin. Eli jos sulle aina haistatellaan vi tut, niin oisko sun tavassa mennä juttelemaan jotain vikaa?
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman. Miehet itse tykkäävät katsoa lätkää ja ilmeisesti ihailevat jääkiekkoilijoita, joten he uskovat, että jokaisen naisen unelmamies on NHL-pelaaja. Miehet itse kasvatettiin jo lapsena kiinnostumaan autoista, joten he luulevat, että naisiakin kiinnostaa miehissä auto. Miehet ihailevat lihaksia ja katsoivat lapsena jotain Arnold Schwarzenegger -leffoja, joten he luulevat että nainenkin toivoo mieheltä mahdollisimman isoja, mieluiten vähän luonnottoman isoja lihaksia. Miehillä itsellään on pakkomielle "sen" koosta, joten he luulevat että naisetkin haluavat mieluitenkin jonkun yli-ison. Miehet ovat saaneen pakkomielteen miesten leuoista ja kuvittelevat sen vuoksi että naisiakin kiinnostaa miehessä lähinnä leuka (niiden lihaksien ja "sen" lisäksi). Mieht itse tunsivat jo koulussa alemmuutta "isompien jätkien" rinnalla, jotka heistä olivat "jännittäviä" ja he olivat salaa kateellisia, kun eivät itse uskaltaneet olla yhtä "hurjia" - ja koko ikänsä sellaisia pikku tappelijoita ihannoituaan he kuvittelevat naistenkin ihailevan jotain rähiseviä pullistelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Olen aikani hakannut päätäni seinään ja yrittänyt puhua "omaan silmään komeasta", "puoleensavetävästä" jne, mutta ei auta.
Sinun täytyy ajatella asiaa miehen kannalta. Hän on koko ikänsä kuunnellut noita "ole oma itsesi" ja "omaan silmään komea" -juttuja. Hän on kokemusperäisesti todennut, ettei se toimi. Hän on myös nähnyt vierestä, kuinka se tietynlainen miesten arkkityyppi kerää "kaikkien" naisten huomion puoleensa. Hän on niin ikään huomannut, ettei geneettisten ominaisuuksiensa vuoksi voi kuulua siihen halutuimpaan miesten joukkoon. Silti testosteronin ja biologian ajamana motivaatio itsensä riittävän hyväksi tekemiseen on kova. Mutta mistä aloittaa? Mitä kehittää itsessään?
Kun sitten edellä kuvatun kaltainen mies lähtee suuntaa etsimään, ei hän todellakaan halua kuunnella niitä neuvoja, jotka hän on jo vuosia sitten ihan itse todennut toimimattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Sporttinen ja treenattu
-Pukeutuu tyylikkäästi
-Tuoksuu hyvälle
Tämä ja lisäksi jos on heikot hiukset tai kaljuuntuu, niin ajaa mieluummin kaikki pois. Hampaista kannattaa huolehtia ja muutenkin hygieniasta (kynnet, korvat jne).
Käytöstavat ja normaalit keskustelutaidot ovat suotavia myös. Niitäkin pystyy kehittämään.
Ole iloinen ja avoin, kohtaa jokainen nainen kuin ihminen, se ruminkin <3 Oma mies ottaa aina kaikki ihmiset huomioon, auttaa vammaisia ovista ym, ja tämä on minusta paitsi kaunista myös erittäin seksikästä!
Huolehdi hygieniasta, pukeudu siististi ja tilanteeseen sopivasti, käyttäydy asiallisesti ja kohteliaasti, puhu fiksuja ja kuuntele myös sitä toista. Noilla pääsee alkuun - se suunnaton miehekkyyden korostaminen ei toimi kuin todella rajoitetulle naisjoukolle (toki, jos oma ihannenaisesi tästä porukasta löytyy, niin siitä vaan sitten).
Noh, onko ne sellaisia jotka saavat paljon naisia? Jos ovat niin ehkä kannattaisi