Hei naiset- Kertokaa minulle, että, miten voin miehenä parantaa markkina-arvoani ja korostaa miehekkyyttäni?
Vastaavan naisia koskevan ketjun innoittamana haluan kysyä teiltä naisilta samaa, kuin tuossa naisia koskevassa ketjussa
Eli
Miten voin miehenä parantaa markkina-arvoani ja korostaa miehekkyyttäni?
Kommentit (222)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empatiakyky, toisten huomioiminen aidosti
Ja nimenomaan aidosti. Ei että esitetään kilttiä saadakseen muilta jotain. Kaiken maailman teeskentelijöitä ja huijareita riittää pilvin pimein, joten jos mies on aidosti hyvä ihminen, sillä jo erottuu massasta huomattavasti.
Tuolla pääseekin sitten kätevästi friendzonelle, kun naisen mielestä "ei ole kipinää" ja "olet kiva tyyppi, mutta..."
Höpöhöpö. Suurin osa naisista haluaa että mies on empaattinen ja mukava. Jos etsit pllua niin niillä markkinoilla toimii eri lait
Ulkoiset asiat kuntoon:
Hyvä hygienia
Tuoksu hyvälle
Laihduta normaalipainoon ja urheile kroppa hyvännäköiseksi
Pukeudu siististi puhtaisiin vaatteisiin
Sisäiset asiat kuntoon:
Hyvät käytöstavat
Opettele keskustelemaan
Ota nainen huomioon sängyssä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voin aloittaa: lopeta hengailu AV-palstalla. On epämiehekkäin asia maailmassa
Keskustelu palsta muiden joukossa. Plus luulisi että te "tyttö" kaipaisitte miehessä myös ymmärrystä teidän suuntaan. Ja joillekin tämä saattaisi olla ainoa paikka josta saa jotain kontaktia naisiin.
Ihme mustavalkoinen näkemys.. Varsinkaan kun suhteessa miehen kanssa et pakosti tiedä onko mies ollut AV:lla.. Plus ainakin me vanhemmat miehet naureskellaan töissä näille jutuille enkä usko että kenenkään puoliso arvostaa vähempää sen seurauksena.
Jos noin on, niin silloin on ainakin selvää, mistä kannattaa aloittaa, jos haaveilee parisuhteesta. Sosiaaliset taidot ja sosiaaliset suhteet ovat kaikkein tärkein asia. Yksikään hauska, sosiaalinen, avoin, positiivinen mies, jolla on laaja ystäväpiiri ja paljon aktiviteetteja, ja joka tutustuu niiden puitteissa jatkuvasti uusiin ihmisiin, ei jää tahtomattaan naisettomaksi.
Olen introvertti, enkä ole kiinnostunut aktiviteeteissa, joissa ollaan ihmisjoukoissa. En tapaa työssä, enkä harrastuksissa uusia ihmisiä. Ei taida olla paljon toivoa.
Hyvä hygienia on tärkein. Käy hammaslääkärissä säännöllisesti ja pese hampaat aamuin illoin, plus muut itsestään selvyydet. Jos olet kalju, pidä hiukset mahdollisimman lyhyinä. Leikkauta hiukset säännöllisesti ellet halua pitää pitkinä. Mieti, millainen vaatetyyli sinua miellyttää ja käytä sellaisia vaatteita. Tyyli voi olla urheilullinenkin, kunhan vaatteet on siistit eikä kulahtaneet. Jos et liiku, niin aloita se nyt. Jokin laji, mistä pidät. Liikkuminen parantaa mielialaa, kiinteyttää ja parantaa ryhtiä. Ole ystävällinen ja kohtelias. Katso silmiin ja hymyile. Ole oma itsesi, äläkä yritä esittää itsevarmaa naisten kaatajaa.
Vierailija kirjoitti:
Nron 63 esimerkkiä noudattaen voin kertoa, mikä nostaisi miehen kiinnostavuutta omissa silmissäni, jos olisin sinkku. Lähtökohtana on jo, että hän on hetero, vapaa, suunnilleen ikäiseni, asuu sopivalla etäisyydellä, on työelämässä, savuton eikä hänellä ole tietenkään päihde-/mt- tai muita ongelmia:
- näytä minun silmääni puoleensavetävältä. Pidän pikemmin tanakoista kuin hoikista miehistä, pituus max 180 cm.
- ole luonteeltasi sellainen, että sovimme yhteen. Pidän hauskoista, avoimista, älykkäistä, huumorintajuisista, nokkelista, huomaavaisista, positiivisista ihmisistä.
- tunne itsesi ja ole oma itsesi. Ihminen, jolla on "intohimo" viehättää. Turnoff minulle olisi todennäköisesti, jos intohimosi olisi pelaaminen tai kuntosali. Metsästäjään tai kalastajaan en haluaisi edes tutustua, koska elämäntapamme olisivat liian kaukana toisistaan. Ihminen, jolla ei ole mitään kiinnostuksen kohteita, ei mitään intohimoja elämässä, ei todennäköisesti herättäisi minussa mitään tunteita. Parhaiten minun kanssani synkkaisi, jos tykkäisit matkustamisesta, retkeilystä (myös mp-retket) ja luonnosta.
- halua tulevaisuudelta samoja asioita ja ole samassa elämäntilanteessa kuin minä: lapset on jo tehty ja kasvatettu tai niitä ei ole lainkaan, ei missään tapauksessa lisää lapsia. Jos olet isovanhempi, rakastat lapsenlapsiasi mutta et elä heidän ehdoillaan. Työ on sinulle tärkeää, samoin mahdollisuus viettää vapaa-aikaa haluamallasi tavalla; osaksi yhdessä, osaksi omissa menoissasi.
- Mt-ongelmat eivät ole itselle dealbreaker (niitä kun on niin erilaisia) olettaen, että on hankkinut apua asiaan, työstää sitä eikä paina villaisella eikä odota kumppanin hyväksyvän kaiken mt-ongelmaansa vedoten
- Kaikki ihmiset eivät ole sellaisia, joilla on jokin iso intohimo. Pääasia, että mitä sitten tekeekin niin on tyytyväinen siihen eikä katkeroitunut. Joku intohimoinen ihminen, joka ei saavuta haluamaansa voi juurikin olla katkeroitunut ja se jos mikä on luontaantyöntävää.
- Itse en ymmärrä toisten mielenkiinnon kohteiden dissaamista, vaikkeivät ne itseä innostaisikaan. Jos joku on löytänyt miellyttävän harrastuksen, niin se todennäköisesti tekee hänestä myös mukavamman ihmisen, koska hänellä on jokin asia, mikä saa hänet rentoutumaan. Omat harrastukset ovat myös siitä hyvä juttu, että itsekin saisi omaa aikaa ja intoverttinä luonteena sitä kaipaa aika paljon. Metsästystä en itse harrastaisi, mutta toisaalta jos kyseessä on lihansyöjä, niin tuohan sitten on se eettisin tapa hankkia sitä lihaa. Itse tosin en siihen koskisi, eli metsästäjäpuolison pitäisi osata kokata omat lihansa eikä loukkaantua siitä, että nainen syö vaan kasvisruokaansa.
- Mulle ihan ok, jos työ ei ole intohimo eikä erityisen merkittävässä osassa elämää vaan tekee sitä ihan vain rahan vuoksi. Harva onnistuu sellaista työtä saamaan ja kiinnostuksen kohteet löytyvät sitten sieltä vapaa-ajan puolelta.
Ulkoisista ominaisuuksista iso osa on kyllä sellaisia, ettei niihin ihan rajattomasti pysty vaikuttamaan. Jos ei nappaa niin ei nappaa, eikä siihen mikään treeni, hiustyyli, pukeutuminen tai muu vastaava auta. Mutta onneksi naisillakin on erilaisia miesmakuja ja jos yksi ei sinusta viehäty, joku toinen saattaa hyvinkin.
Ehdottoman tärkeänä pidän hyvää käytöstä ja siihen jokainen kyllä pystyy vaikuttamaan. Peruskoheliasisuuskin tuntuu olevan monille miehille täysin vieras asia. Olen kohdannut aivan uskomattoman törkeää käytöstä miehiltä tilanteissa, joissa ovat tulleet minua iskemään, ja ihan todella ovat kuvitelleet että sellaisella lämpenisin. Juu ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empatiakyky, toisten huomioiminen aidosti
Ja nimenomaan aidosti. Ei että esitetään kilttiä saadakseen muilta jotain. Kaiken maailman teeskentelijöitä ja huijareita riittää pilvin pimein, joten jos mies on aidosti hyvä ihminen, sillä jo erottuu massasta huomattavasti.
Tuolla pääseekin sitten kätevästi friendzonelle, kun naisen mielestä "ei ole kipinää" ja "olet kiva tyyppi, mutta..."
Et vaan osaa jos noin käy.
Mulla tuollaista on vaimon kanssa. Olen akateeminen, urheilullinen ja mukava tyyppi, mutta kiltteys syö kaiken kiinnostuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, kun vertaa tätä ketjua tuohon miesten vastaavaan ketjuun niin suurin osa näistä kommenteista koskee miehen persoonaa, arvoja, käyttäytymistä. Kumma juttu kun ei naiset nosta esille varallisuutta tai pituutta tai miehen leukaperiä tai menestystä?!?!
Tämä johtuu siitä yksinkertaisesta asiasta, että se mitä naiset sanovat haluavansa ei ole lainkaan sama asia kuin se, mihin he oikeasti reagoivat positiivisesti miehen tullessa tarjolle. Ja kaikkia yli 15-vuotiaita miehiä tietysti kiinnostaa ennen kaikkea se, mitä nainen TEKEE eikä suinkaan se, mitä nainen SANOO.
Edellä kuvattu johtaa siihen havaintoon, jonka jokaisen miehen tulisi tietää viimeistään 17-vuotiaana: naiselta itseltään ei pidä kysyä, mistä he viehättyvät. Kalastamisen salat kertoo kalastaja, ei kala. Metsästyksen salat kertoo metsästäjä, ei riistaeläin.
Onko sinulla siis näkemys, että nainen ei halua tulla "metsästetyksi"? Hän ei halua, että mies tekee häneen vaikutuksen? Että se olisi naiselle rinnastettavissa samaan kuin kalastaminen kalaan tai metsästys riistaeläimeen; kipua ja hengenlähtö? Miksi? Mistä olet omaksunut tuollaisen näkemyksen?
Vierailija kirjoitti:
Hyvät sosiaaliset taidot ja hyvät käytöstavat. Opettele keskustelemaan, kiinnostu toisen sanomisista ja esitä lisäkysymyksiä, katso silmiin, avaa naiselle ovi ja auta takki päälle/päältä, kättele jämäkästi, hio huumorintajua sillä jos saa naisen nauramaan olet jo aika pitkällä.
Kaikki rasvaprosentti-näkyvätvatsalihakset-isomuna-kauheathauikset -kommentit voi jättää omaan arvoonsa. Naisia on erilaisia ja monilla hyvinkin selvä oma mieltymys, jokaista viehättää vähän eri asiat. Tämä oma maku ja makujen erilaisuus korostuu minusta naisilla enemmän kuin miehillä. Esimerkiksi minulla ja ystävilläni on kaikilla ihan erilainen maku miesten suhteen: Joku tykkää anorektisen laihoista mallipojista, toinen viehättyy harteikkaasta ja vatsakkaasta isosta miehestä, yksi kiinnostuu trendikkäistä hipsterimiehistä, toinen pitkätukkaisesta ja parrakkaasta musanörtistä, jollakin kaikki deitit ovat aina jotakin kovakuntoisia urheilijoita...
Niin, monenlaisista tykätään, kunhan kaikki ovat naamasta kuin Brad Pitt.
Älä kysy naisilta neuvoa. Tuo nyt on niin kuin kettu kysyisi kanalta miten kana pyydystetään.
Kannattaa vaan silmät tarkkana huomioida millaisia ne miehet ovat jotka ovat pariuituneet. Sitten otat esimerkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Älä kysy naisilta neuvoa. Tuo nyt on niin kuin kettu kysyisi kanalta miten kana pyydystetään.
Kannattaa vaan silmät tarkkana huomioida millaisia ne miehet ovat jotka ovat pariuituneet. Sitten otat esimerkkiä.
Eli naiset eivät sinun maailmassasi halua parisuhteeseen miehen kanssa? Mikä saa sinut ajattelemaan noin?
Suhtaudun epäilevästi miehiin, jotka ovat suureen ääneen feministejä ja fanaattisia SJW-aktivisteja. Koska se todellisuus on yleensä tämä:
Fiksut miehet eivät nosta itseään jalustalle ja odota palkintoja normaalista kanssaihmisiä arvostavasta käytöksestä. He vain yksinkertaisesti käyttäytyvät toiset ihmiset huomioiden.
Ihan niinkuin nää jutut ei menisi just silleen kun palstaulit ovat kertoneet.
Kyllä se niin on että fyysinen komeus on se kaikista tärkein juttu. Kertokaas mammat miten mies muka luonteellaan tekisi vaikutuksen kun heti haistelette v itut jos tavis mies kehtaa yrittää tulla juttelemaan. Tietysti komea hunks saa ihan toisenlaisen vastaanoton.
Vierailija kirjoitti:
Suhtaudun epäilevästi miehiin, jotka ovat suureen ääneen feministejä ja fanaattisia SJW-aktivisteja. Koska se todellisuus on yleensä tämä:
Fiksut miehet eivät nosta itseään jalustalle ja odota palkintoja normaalista kanssaihmisiä arvostavasta käytöksestä. He vain yksinkertaisesti käyttäytyvät toiset ihmiset huomioiden.
Missä törmäät näihin miehiin? Twitter ei kelpaa vastaukseksi. En ole tavannut koskaan vaikka olen verkostoitunut mies.
Kaikkein miehekkäintä on se, ettei käytä sellaisia sanoja kuten "markkina-arvo". Ihmiset ei ole mitään vaihtohyödykkeitä.
Vierailija kirjoitti:
No totta maat, kyllä kyllä. Kannattaa lukea Palomiehen käsikirjaa ja Laasasen taosoteriaa ja tulla sitten tänne ulisemaan sitä miten naiset on kranttuja ja naisten pitäisi tasoaan laskea, yhyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli naiset eivät sinun maailmassasi halua parisuhteeseen miehen kanssa? Mikä saa sinut ajattelemaan noin?
Juu, kyllä ne haluu mutta sellaiset halutut miehet eivät olisi täällä kyselemässä neuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä törmäät näihin miehiin? Twitter ei kelpaa vastaukseksi. En ole tavannut koskaan vaikka olen verkostoitunut mies.
Naiseksi tekeytynyt uli pelottelemassa naisia sjw-miehiltä että jos hänellekin riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No totta maat, kyllä kyllä. Kannattaa lukea Palomiehen käsikirjaa ja Laasasen taosoteriaa ja tulla sitten tänne ulisemaan sitä miten naiset on kranttuja ja naisten pitäisi tasoaan laskea, yhyy
Pelimiehen käsikirjaa
Et vaan osaa jos noin käy.