Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ottanut S-etukortin silloin, kun ne tulivat. Onko minullakin joku S-tili ja siellä bonuksia?

Vierailija
05.06.2020 |

En ole koskaan nostanut mitään bonuksia tms. Kortti on käyttämättömänä, mutta toki vuosien varrella olen sitä vinguttanut.

Kommentit (208)

Vierailija
81/208 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin kävi näin, hankin s-bonuskortin joskus ja sain mukaani nivaskan papereita jotka piti täyttää ja mennä s-pankkiin niiden kanssa.

Elelin sen bonuskortin kanssa vuosia, unohdin paperinivaskan.

Yhtenä päivänä olin sitten s-pankin edessä ja päätin mennä kyselemään yleisellä tasolla tilin avauksesta. Kävikin ilmi että minulla oli jo tili minne s-bonuksia oli vuosien aikana mennyt mukavasti. En vain ollut avannut verkkopankkitunnuksia tai maksukorttia ko.hommaan. Enkä saanut avattua silläkään kertaa, sillä ei ollut passia mukana (ajokortti ei käynyt). Tästä on jo kaksi vuotta eikä vieläkään ole tunnuksia..

Vierailija
82/208 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos s-kortista luopuu, saako takaisin sen maksun, jonka maksoi ottaessaan kortin?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/208 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa S-ryhmää harmittaa kun nyt iltapäivälehden uutisen ansiosta kansa käy hakemassa rahat pois 😆

Ovatko s-pankit nyt auki, kun on korona?

Ovatko pankit auki, kun on korona?

Joo eiköhän ole.

Vierailija
84/208 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin kävi näin, hankin s-bonuskortin joskus ja sain mukaani nivaskan papereita jotka piti täyttää ja mennä s-pankkiin niiden kanssa.

Elelin sen bonuskortin kanssa vuosia, unohdin paperinivaskan.

Yhtenä päivänä olin sitten s-pankin edessä ja päätin mennä kyselemään yleisellä tasolla tilin avauksesta. Kävikin ilmi että minulla oli jo tili minne s-bonuksia oli vuosien aikana mennyt mukavasti. En vain ollut avannut verkkopankkitunnuksia tai maksukorttia ko.hommaan. Enkä saanut avattua silläkään kertaa, sillä ei ollut passia mukana (ajokortti ei käynyt). Tästä on jo kaksi vuotta eikä vieläkään ole tunnuksia..

Oikea meininki!

Vierailija
85/208 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos s-kortista luopuu, saako takaisin sen maksun, jonka maksoi ottaessaan kortin?

ap

Kyllä, jäsenmaksu palautetaan, kun omistajuudesta luopuu.

Yt. Tiedän mistä puhun

Vierailija
86/208 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko näin tyhmiä ollakaan?

Eivät kaikki ole niin korttiorjuuden pauloissa, että jaksaisivat olla kaikesta perillä kaiken aikaa.

Luulisi nyt niin fiksuja että omasta taloudestaan pitää huolen. Mutta tiedän että valitettavasti ei tosiaankaan kaikki "jaksa olla perillä.".

Eiköhän sen talouden pidä olla jossain muualla kuin jonkun KAUPAN bonuksissa!

Vierailija
87/208 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko bonuksia käyttää kassalla maksamiseen? Näkyykö ne siinä?

Voit maksaa niillä bonuksilla. Jos ne eivät riitä, kassa näkee sen, muttei ilmeisesti sitä paljonko sulla on siellä rahaa. Plussa on mielestäni kätevämpi kun se tarjoaa niitä rahoja aina käytettäväksi, kun sitä korttia käyttää.

Pitää olla nimenomaan maksukortti S-ryhmällä, jos haluaa käyttää bonukset kassalla. Ei riitä pelkkä S-etukort

ti.

Ei tarvitse olla S-maksukorttia, jos käyttää bonukset kassalla. Kun höylää, ei paina Bonus vaan painaa Debit, kun käyttää bonuksia ostoksiin.

Vierailija
88/208 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida teillä tuolle rahalle kummoista tarvetta olla, jos vuosikausia tyytyväisenä höyläätte korttia selvittämättä paljonko on kertynyt ja miten sen saa käyttöön.

Saahan sillä joskus alennusta. Siihen olen sitä käyttänyt. Olen olettanut, että bonukset ovat noin 50 snt vuodessa.

ap

Osuusmaksun jotain korkoa tms tulee joka vuosi 10€.

Mä en ymmärrä, että ihmiset tekee sopimuksia, joista ne ei tajua mitään eivätkä edes käytä. 

Vierailija
89/208 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli keväällä siellä yli 400€, olin ihan yllättynyt.

Mutta nyt kiitä ei voi käyttää kun siinä ei ole sirua. Ja s-pankin palvelupiste on kiinni kun on korona. Ettö sinne jäi rahat.

Siirrä ne toiselle pankkitilille. Niin minäkin teen. Sinullahan on pankkitunnukset omalle s-tilillesi. Valitse uusi maksu ja siirrä toiseen pankkiin omalle tilille.

Minullakin on S-etukortti, mutta ei mitään s-tiliä tai pankkitunnuksia sinne. Ainoat pankkitunnukset ovat Nordean tilille.

Kyllä on S-tili. Se on tehty KAIKILLE s-etukortin omistajille. TIetysti sillä oletuksena että kortti ei ole rinnakkaiskortti.

Vierailija
90/208 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida teillä tuolle rahalle kummoista tarvetta olla, jos vuosikausia tyytyväisenä höyläätte korttia selvittämättä paljonko on kertynyt ja miten sen saa käyttöön.

Saahan sillä joskus alennusta. Siihen olen sitä käyttänyt. Olen olettanut, että bonukset ovat noin 50 snt vuodessa.

ap

Mä en ymmärrä, että ihmiset tekee sopimuksia, joista ne ei tajua mitään eivätkä edes käytä. 

No minä olen ainakin tehnyt tuon sopimuksen 20 vuotta sitten ja sen takia, että sain jotain alennuksia. Sen jälkeen on tuo systeemi muuttunut ja koska en käytä hirveästi koko s-ketjua, ei oikeasti ole kiinnostanut. Enkä ole niin persaukinen että noilla roposilla tuolla tilillä olisi jotain akuuttia käyttöä, joten senkään takia en ole jaksanut kiinnostua siitä paljonko siellä on. Kai ne nyt siellä pysyvät ilman että asiaa joka päivä tiedostan.

Vierailija
91/208 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit maksaa niillä bonuksilla. Jos ne eivät riitä, kassa näkee sen, muttei ilmeisesti sitä paljonko sulla on siellä rahaa. Plussa on mielestäni kätevämpi kun se tarjoaa niitä rahoja aina käytettäväksi, kun sitä korttia käyttää.

Pitää olla nimenomaan maksukortti S-ryhmällä, jos haluaa käyttää bonukset kassalla. Ei riitä pelkkä S-etukortti.

höpöhöpö. ihan voi sillä vihreällä s-kortilla maksaa ilman mitään tunnareita. niin mä oon tehnyt, pitää sit vaan nimmari kirjoittaa vanhaan malliin kuittiin maksaessa. 

No ei voi! Ei siinä ole automaattisesti maksuominaisuutta. Sinulla on eri kortti kuin minulla.

Eikä mulla ole koskaan ollut sillä S-tilillä pariakymppiä enempää, kun sinne on tullut vain kertyneet S-bonukset. Tämä ohiksena.

Vierailija
92/208 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Saat takaisin. Mene s- pankin sivuille ja soita asiakasomistaja numeroon ( ei ole kallis) ,kysy sieltä kaikki.

Vierailija
93/208 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla nimenomaan maksukortti S-ryhmällä, jos haluaa käyttää bonukset kassalla. Ei riitä pelkkä S-etukort

ti.

Ei tarvitse olla S-maksukorttia, jos käyttää bonukset kassalla. Kun höylää, ei paina Bonus vaan painaa Debit, kun käyttää bonuksia ostoksiin.

Ei tule tuota vaihtoehtoa, jos kortissa ei ole sitä ominaisuutta. Sinulla on eri kortti.

Vierailija
94/208 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä S-tililtä on helppo katsoa paljonko olisi säästänyt jos olisi asioinut Lidlissä, kertoo vain summan 1,5:llä.

Vierailija
95/208 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montakymmentä vuotta olet siis omistanut kortin, jolla olet kerännyt bonuksia, muttet ole viitsinyt ottaa selvää, mihin ne bonukset menee?

S-Pankki on perustettu vuonna 2006. Silloin bonussysteemi muuttui ja bonukset alkoivat menemään sinne tilille.

En muista miten bonukset aikaisemmin sai. Saattoivat tulla postissa kuponkeina muutaman kerran vuodessa.

Ei ole mikään ihme jos vanhan bonuskortin haltija nyt ihmettelee bonusten perään. Vuosia sitten on ehkä saanut bonuksia satunnaisesti parin vuoden välein. Ei niitä bonuksia silloin kovin tarkkaan kyttää.

Itse ehdin kerryttää bonusta tilille lähes 300€ ennenkuin hoksasin tarkistaa niiden tilanteen. Aikaisemmin niitä bonuksia oli kertynyt niin heikosti että unohdin koko s-bonuksen silloin kun bonukset alkoivat menemään tilille.

Vierailija
96/208 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla nimenomaan maksukortti S-ryhmällä, jos haluaa käyttää bonukset kassalla. Ei riitä pelkkä S-etukortti.

Juuri näin! Ja suurimmalla osalla on vain S-etukortti eikä S-ryhmän maksukorttia. Bonukset täytyy siis käydä nostamassa S-pankin konttorista.

En mä ainakaan ole erikseen hakenut tuota sirullista versiota, vaan sellainen jossain kohtaa tuli ihan väksiin. 

En ole AP, mutta ei meilläkään tietääkseni ole s-pankissa tiliä. Pääkortti on miehen nimissä, mulla on ikivanha vihreä S-etukortti, jossa on magneettiraita. Ei ole tullut uudempaa automaattisesti. Lehti tulee, mutta aika vähällä käytöllä S on.

Pääasiassa käytetään Plussaa, joka taas on mun nimissä.

Kyllä on. Miehelläsi ON s-pankissa tili. Se että te ette siitä tienneet EI tarkoita etteikö sitä ole.

Vierailija
97/208 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No minä olen ainakin tehnyt tuon sopimuksen 20 vuotta sitten ja sen takia, että sain jotain alennuksia. Sen jälkeen on tuo systeemi muuttunut ja koska en käytä hirveästi koko s-ketjua, ei oikeasti ole kiinnostanut. Enkä ole niin persaukinen että noilla roposilla tuolla tilillä olisi jotain akuuttia käyttöä, joten senkään takia en ole jaksanut kiinnostua siitä paljonko siellä on. Kai ne nyt siellä pysyvät ilman että asiaa joka päivä tiedostan.

Sama.

Tein sopimuksen n. 20 vuotta sitten kun sillä tavalla sai ison alennuksen johonkin huonekaluostoon.

En ole nähnyt tarpeelliseksi perua jäsenyyttä myöhemmin. Saahan sillä kortilla alennuksiakin välillä.

Bonukset tosiaan nykyään menee tilille ja se on ihan hyvä juttu, ei mikään syy tilin sulkemiselle. Eivät ne bonukset sieltä tililtä mihinkään katoa. Tuleepahan kerättyä vähän säästöjä ihan huomaamatta.

Vierailija
98/208 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään jaksanut seurata bonuksien kertymmistä ja tilin saldoa ennen mobiiliversiota. Se on kätevä.

Jos vielä muistaisi sen kortin tunnusluvun, että sillä voisi maksaa. Lähimaksu ei onnistu, ennen kuin on ensimmäisen kerran syöttänyt koodin.

Vierailija
99/208 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytetään S-tiliä yhteisenä taloustilinä. Kummankin palkat tulee omalle tilille toiseen pankkiin, mutta siirretään ruoka- ja talousostoksia varten rahaa S-tilille ja käytetään sitä S-korttia pankkikorttina. Bonukset tulee sitten tuolle tilille myös.  

Vierailija
100/208 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä keskustelusta..latasin sovelluksen ja itsellänikin päälle 500 euroa sinne kertynyt. On ollut monesti mielessä, mutta en muistanut enää tunnuslukuja ja luulin, että tämä on isompikin projekti saada ne rahat sieltä :D