Olen ottanut S-etukortin silloin, kun ne tulivat. Onko minullakin joku S-tili ja siellä bonuksia?
En ole koskaan nostanut mitään bonuksia tms. Kortti on käyttämättömänä, mutta toki vuosien varrella olen sitä vinguttanut.
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko bonuksia käyttää kassalla maksamiseen? Näkyykö ne siinä?
Voit maksaa niillä bonuksilla. Jos ne eivät riitä, kassa näkee sen, muttei ilmeisesti sitä paljonko sulla on siellä rahaa. Plussa on mielestäni kätevämpi kun se tarjoaa niitä rahoja aina käytettäväksi, kun sitä korttia käyttää.
Pitää olla nimenomaan maksukortti S-ryhmällä, jos haluaa käyttää bonukset kassalla. Ei riitä pelkkä S-etukortti.
Juuri näin! Ja suurimmalla osalla on vain S-etukortti eikä S-ryhmän maksukorttia. Bonukset täytyy siis käydä nostamassa S-pankin konttorista.
Vierailija kirjoitti:
Taas on provon aihe katsottu iltapaskojen uutisista.
Josvjoku on noin tollo kuin ap esittää olevansa, niin huh, huh.
Ei jatkoon!
Tunnustan rehellisesti olevani ihan yhtä tollo kuin ap. Ei hirveästi käytetä s-ketjun kauppoja ja bonuksia ei sinne kerry hirveitä määriä. Niin rahapulassa en onneksi ole vielä ollut, että pitäisi käydä ne roposet raapimassa sieltä tililtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla S-Etukortin haltijoista ei ole tiliä S-Pankissa. Heille on kyllä kertynyt bonusta, mutta sen voi nostaa ainoastaan S-pankin palvelupisteestä ja esimerkiksi Pohjois-Karjalassa sellainen on vain Joensuussa.
Höpö höpö. Jos kortissa on siru, sillä voi tarkistaa saldonsa ja tehdä nostoja Ottomaatista. Tietysti pin-koodi pitää selvittää sitä varten.
Eli jos on siruton kortti, on vaan käteiskortti ja silloin ei ole mitään s-tiliäkään? Ja vaan sirullisella voi maksaa bonuksilla kassalla?
Ei s-tiliä? No minne ne bonukset sitten ovat menneet?
Vierailija kirjoitti:
Vuosien varrella olet vinguttanut? Kai sä olet vinguttanut joka kerta kun S-ryhmässä asioit? Itselleni tulee 50-150 euroa bonuksia kuussa. Sulla voi olla ihan hyvät rahat jossain.
Taitaa sulla olla suurperhe tai firman ostoja mukana. Noi 150 euron bonukset tarkoittaa yli 3000 euron ostoja kuukaudessa pelkästään s-ryhmästä. Harva saa edes tuollaista nettopalkkaa kuukaudessa.
Meidän perheellä oli toukokuun s-ostot n.1300€ ja bonusta tulee nyt yli 80€. Yleensä tulee 35-50€, nyt oli näköjään enemmän ostoja. Bonukset maksetaan aina kuun 10. päivä bonustilille. S-sovelluksen kautta näkee tämän tilin helposti ja voi siirtää rahat sieltä pois. Lataapas ap tämä sovellus, niin näet ootko miljonääri:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko bonuksia käyttää kassalla maksamiseen? Näkyykö ne siinä?
Voit maksaa niillä bonuksilla. Jos ne eivät riitä, kassa näkee sen, muttei ilmeisesti sitä paljonko sulla on siellä rahaa. Plussa on mielestäni kätevämpi kun se tarjoaa niitä rahoja aina käytettäväksi, kun sitä korttia käyttää.
Pitää olla nimenomaan maksukortti S-ryhmällä, jos haluaa käyttää bonukset kassalla. Ei riitä pelkkä S-etukortti.
Juuri näin! Ja suurimmalla osalla on vain S-etukortti eikä S-ryhmän maksukorttia. Bonukset täytyy siis käydä nostamassa S-pankin konttorista.
En mä ainakaan ole erikseen hakenut tuota sirullista versiota, vaan sellainen jossain kohtaa tuli ihan väksiin.
Tietysti on. Minulla oli 290e kun lopulta avasin s tilin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla S-Etukortin haltijoista ei ole tiliä S-Pankissa. Heille on kyllä kertynyt bonusta, mutta sen voi nostaa ainoastaan S-pankin palvelupisteestä ja esimerkiksi Pohjois-Karjalassa sellainen on vain Joensuussa.
Höpö höpö. Jos kortissa on siru, sillä voi tarkistaa saldonsa ja tehdä nostoja Ottomaatista. Tietysti pin-koodi pitää selvittää sitä varten.
Eli jos on siruton kortti, on vaan käteiskortti ja silloin ei ole mitään s-tiliäkään? Ja vaan sirullisella voi maksaa bonuksilla kassalla?
Kyllä siellä se tili on joka tapauksessa, mihin muualle ne bonukset kertyisivät? Käteiskorttilaisilla ei vain ole mitään maksukorttia, joka kyseiseen tiliin olisi liitetty vaan rahojen saaminen ulos tililtä vaatii käyntiä S-Pankin palvelupisteessä. Tällainen löytyy varmaan useimmista Prismoista ainakin.
Naurattaa, että jotkut lainaa rahojaan s-ryhmälle ja sitten on vielä onnensa kukkuloilla kun saa ne takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli keväällä siellä yli 400€, olin ihan yllättynyt.
Mutta nyt kiitä ei voi käyttää kun siinä ei ole sirua. Ja s-pankin palvelupiste on kiinni kun on korona. Ettö sinne jäi rahat.
No siellähän ne on tallessa ja saat ne kun hoidat tilin käytön kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli keväällä siellä yli 400€, olin ihan yllättynyt.
Mutta nyt kiitä ei voi käyttää kun siinä ei ole sirua. Ja s-pankin palvelupiste on kiinni kun on korona. Ettö sinne jäi rahat.Siirrä ne toiselle pankkitilille. Niin minäkin teen. Sinullahan on pankkitunnukset omalle s-tilillesi. Valitse uusi maksu ja siirrä toiseen pankkiin omalle tilille.
Ei ole mitään tunnuksia missään enkä pääse mihinkään tileille netissä. Yritin kyllä mutta kortti on sivukartta miehen nimellä. Mies taas ulkomailla komennukselle joten hän ei sitä hoida. Olisin mennyt ihan tiskille asian hoitamaan mutta turin wiklundin luukut oli kiinni ja ulkopuolella joku lukuautomaatti jolla ei tee mitään. Semmoista.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa, että jotkut lainaa rahojaan s-ryhmälle ja sitten on vielä onnensa kukkuloilla kun saa ne takaisin.
Lopullinen hinta ratkaisee, siksi S-ryhmä.
Osta sinä vaan piimäsi kallillaa R-kioskilta ilman boonuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosien varrella olet vinguttanut? Kai sä olet vinguttanut joka kerta kun S-ryhmässä asioit? Itselleni tulee 50-150 euroa bonuksia kuussa. Sulla voi olla ihan hyvät rahat jossain.
Taitaa sulla olla suurperhe tai firman ostoja mukana. Noi 150 euron bonukset tarkoittaa yli 3000 euron ostoja kuukaudessa pelkästään s-ryhmästä. Harva saa edes tuollaista nettopalkkaa kuukaudessa.
Tuollaisia bonuksia tulee silloin kun on paljon isoja vakuutusmaksuja samassa kuussa. Pari kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla aika tyhjä elämä ja luppoaikaa, että ehtii jonkun kaupan kortin ja pankin kanssa sähläilemään.
Olisitkohan sä nyt provonnut jo riittävän monta kertaa tähän ketjuun? Kukaan ei ole kanssasi yhtä mieltä siitä, että jos on ollut aikaa hankkia ko. kortti, ei voi olla aikaa tai kiinnostusta hyödyntää sen käytöstä kertyneitä rahoja. Saati siitä, että se tarkoittaisi elämän olevan täysin tyhjää tai merkityksetöntä. Kaikilla meillä on tili jossain pankissa - se, että omasi on [pankkisi nimi tähän], ei edes etäisesti tee sinusta parempaa ihmistä saati elämästäsi rikkaampaa.
Joillakin voi olla myös rinnakkaiskortti. Itse sain jo teininä kortin, joka oli siis kytketty äitini jäsenyyteen. Eli bonuksetkin kertyi sinne.
Nykyään on rinnakkaiskortti miehen jäsenyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Meidän perheellä oli toukokuun s-ostot n.1300€ ja bonusta tulee nyt yli 80€. Yleensä tulee 35-50€, nyt oli näköjään enemmän ostoja. Bonukset maksetaan aina kuun 10. päivä bonustilille. S-sovelluksen kautta näkee tämän tilin helposti ja voi siirtää rahat sieltä pois. Lataapas ap tämä sovellus, niin näet ootko miljonääri:)
Saako apin toimimaan, jos ei ole S-pankkiin verkkotunnuksia?
Mulla on vihreä S-etukortti, siinä lukee nimeni ja alla HOK-Elanto. Olen saanut sen aikanaan eli joskus 15 v sitten. Ei siinä ole mitään sirua, niin kuin ei ole K-etukortissanikaan. Se kortti on vielä vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä se tili on joka tapauksessa, mihin muualle ne bonukset kertyisivät? Käteiskorttilaisilla ei vain ole mitään maksukorttia, joka kyseiseen tiliin olisi liitetty vaan rahojen saaminen ulos tililtä vaatii käyntiä S-Pankin palvelupisteessä. Tällainen löytyy varmaan useimmista Prismoista ainakin.
Eikä vaadi. Mä siirrän rahat s-tililtä toiselle tilille jossa mulla maksukortti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako apin toimimaan, jos ei ole S-pankkiin verkkotunnuksia?
Ainakin sinne voi kirjautua ihan sen appin avulla, ei tarvi verkkopankkitunnuksia. Kantsii kokeilla ainakin.