Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ottanut S-etukortin silloin, kun ne tulivat. Onko minullakin joku S-tili ja siellä bonuksia?

Vierailija
05.06.2020 |

En ole koskaan nostanut mitään bonuksia tms. Kortti on käyttämättömänä, mutta toki vuosien varrella olen sitä vinguttanut.

Kommentit (208)

Vierailija
121/208 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä keskustelusta..latasin sovelluksen ja itsellänikin päälle 500 euroa sinne kertynyt. On ollut monesti mielessä, mutta en muistanut enää tunnuslukuja ja luulin, että tämä on isompikin projekti saada ne rahat sieltä :D

Mulla olikin yli 1500 euroo. No siellä saavat olla.

Voit maksaa niillä ruoka ym. ostoksiasi S-ketjun liikkeissä.

Vierailija
122/208 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos s-kortista luopuu, saako takaisin sen maksun, jonka maksoi ottaessaan kortin?

ap

Tiesithän että sille osuusmaksulle maksetaan korkoa 10€ joka vuosi, eli se siellä sun tilillä vähintään on, vaikka et olsi ikinä käyttänyt kortti.

Osuusmaksun tuotto on siis 10% joka on aika hyvin käytännössä täysin riskittömästä tuotosta. Jotkuhan ostaa kaikkien osuuskauppojen osakkuudet kaikille perheenjäsenilleen ja käyttää tätä sijoitusinstrumenttina. Toki summat ovat pieniä, kun ei voi ostaa kuin yhden osuuden. Yhdeksäntoista osuuskunnan jäsenyydet maksaa 1900€ ja korkoa tulee sitten 190€ vuodessa. Osahan on maksanut osakkaille myös lisäpalautuksia, mutta se on vissiin vähenemään päin. Ja tuon maksunhan saa takaisin jos joskus luopuu jäsenyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/208 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kun miettii osuuskaupan jäsenyyden etuja, niin tulee vaan mieleen että "se on vain tyhmää olla olematta jäsen."

Vierailija
124/208 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä keskustelusta..latasin sovelluksen ja itsellänikin päälle 500 euroa sinne kertynyt. On ollut monesti mielessä, mutta en muistanut enää tunnuslukuja ja luulin, että tämä on isompikin projekti saada ne rahat sieltä :D

Kyllä se S-pankin kortti toimii ihan yhtälailla myös lidlissä ja k-kaupassa, eli voi ostaa vaikka pirkkalihapullia S-kaupan boonuksilla jos haluaa.

Vierailija
125/208 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on S-pankkikortti, niin voi maksaa ihan missä vaan missä on korttimaksu käytössä!

Vierailija
126/208 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nuo hyvät edut s-pankilta.Kannattaa.Toki mitä enempi ostat, sitä parempi.Paremmat bonukset.Ainoo järkevä suomessa,mut en ota kantaa ostos kalleuteen ;).K-bonukset on tiukemmassa.

Vierailija
127/208 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

How stupid can you be.

Tällainen aina ihmetyttää. Pitäisi olla niin pinnallinen, että tietää jostain s-ryhmän tileistä.

Miten ihmeessä pankkitili on pinnallisuutta? Ja jos kerran on s-kortin aikanaan hankkinut ja sitä käyttää ostosten yhteydessä, niin luulisi asia kiinnostavan.

Vierailija
128/208 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan tästä, jotenkin päässyt ihan unohtumaan että S-kortillakin voisi maksaa. Joskus tuli maksettua enemmänkin. Nyt sitten latasin S-mobiilin ja pelkästään viimeisen 24 kk aikana sinne on kertynyt 900 €. 😊 Koko summa on ihan mojova. 😄

Vierailija
129/208 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako s-pankista bonukset käteisenä mukaan?

Saa. Se on ihan samanlainen tili kuin mikä tahansa pankkitili.

Vierailija
130/208 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle ainakin ennen tuli se bonuskirje jossa näkyi kuukauden ostot ja maksetut bonukset. Että ap ei ole vuosikausiin tajunnu katsoa?? Epäilen...

Nykyään sitä ei tule.

Vierailija
131/208 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla S-Etukortin haltijoista ei ole tiliä S-Pankissa. Heille on kyllä kertynyt bonusta, mutta sen voi nostaa ainoastaan S-pankin palvelupisteestä ja esimerkiksi Pohjois-Karjalassa sellainen on vain Joensuussa.

Höpö höpö. Jos kortissa on siru, sillä voi tarkistaa saldonsa ja tehdä nostoja Ottomaatista. Tietysti pin-koodi pitää selvittää sitä varten.

Eli jos on siruton kortti, on vaan käteiskortti ja silloin ei  ole mitään s-tiliäkään? Ja vaan sirullisella voi maksaa bonuksilla kassalla?

Ei s-tiliä? No minne ne bonukset sitten ovat menneet?

Boonustilit muuttuivat kaikki aikoinaan S-pankin tileiksi. Eli kaikilla joilla on vihreä bonuskortti, on myös tili S-pankissa, patsi jos on rinnakkaiskortti, niin sille ei tietenkään ole omaa tiliä, vaan se tili on pääkortilla.

Josku uhmaiässä olevat ovat kieltäytyneet hoitamasta tiliasiaa kuntoon ja heillä ei ole päsyä omalle tilelleen S-pankkiin.

Miten se tiliasia olisi pitänyt hoitaa kuntoon? Minulla on vain ollut se alkuperäinen s-kortti koko tämän ajan, nämä kymmenet vuodet, eikä minun tietääkseni ole tullut mitään "hoida tiliasiasi kuntoon" -käskyä s-ryhmältä. ap

Jos osoitetietosi on ollut oikein, niin ihan varmasti on tullut postia asiasta.

Vierailija
132/208 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää! Miten kortti voi olla käyttämätön jos olet sitä käyttänyt?! Ja onnessasi olet kerännyt bonuksia vaikka et tajunnut että mitä oikein keräät....

Vierailija
133/208 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida teillä tuolle rahalle kummoista tarvetta olla, jos vuosikausia tyytyväisenä höyläätte korttia selvittämättä paljonko on kertynyt ja miten sen saa käyttöön.

Saahan sillä joskus alennusta. Siihen olen sitä käyttänyt. Olen olettanut, että bonukset ovat noin 50 snt vuodessa.

ap

Useimmilla nelilapsisilla perheillä bonukset ovat 36-39 senttiä vuodessa.

Sinkuille kertyy ehkä 10 senttiä, jos ajaa usein autolla.

Vierailija
134/208 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko näin tyhmiä ollakaan?

Mitä tarkoitat? Minullakin on S-etukortti, ikivanha. Olen käyttänyt sitä, jos satunnaisesti käyn Alepassa, mutta ikinä en ole mitään hyötyä siitä saanut toisin kuin K-etukortista, jossa voin milloin vain käyttää ostoksien yhteydessä kortille kertyneet bonukset.

K-etukortista tulee todella vähän bonuksia verrattuna S-ryhmään. En orjallisesti käytä kumpaakaan korttia, mutta olen testannut kyllä minkä verran saan jos kaikki ruokaostot teen. S-tilille tulee n. 100 e kuukaudessa bonuksia ja K-kortille ehkä se 5-10 euroa,jonka voi sitten kassalla heti käyttää.

Sitäpaitsi S-kauppa on edullisempi täällä kuin K.

Vierailija
135/208 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida teillä tuolle rahalle kummoista tarvetta olla, jos vuosikausia tyytyväisenä höyläätte korttia selvittämättä paljonko on kertynyt ja miten sen saa käyttöön.

Saahan sillä joskus alennusta. Siihen olen sitä käyttänyt. Olen olettanut, että bonukset ovat noin 50 snt vuodessa.

ap

https://img.ilcdn.fi/CFrAl8YMg6BWIoDFTeq4tjGsjXc=/full-fit-in/612x0/img…

Oman rahan käytön mukaan kannattaa valita mihin osuuskuntaan liittyy. Jos ostaa vähän, niin kannattaa liittyä sellaiseen, josta boonusta alkaa keryä jo yhden euron ostosta. Jos ostaa lähemmäs tonnilla, niin kannattaa liittyä sellaiseen jossa 5% boonus tulee jo 900€:n ostoilla.

Tuon 50 senttiä boonuspalautustahan saa jo 50€:n ostoksilla.

Vierailija
136/208 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa Lidl on kalliimpi kuin Prisma. Olen vertaillut hintoja, Lidl-uskovaiset hehkuttaa joka vaiheessa kuinka halpaa Lidlissä on ollut. Prismassa tuote samalla hinnalla, usein jopa halvemmalla, ja tulee rahaa vielä takaisin.

Käytän vain S-ryhmän kauppoja ja maksan S-kortilla, saan 5% bonuksia ja 0,5% maksutapa etua. Vuodessa tämä tekee n. 1000€. Bonukset menee suoraan rahastoon. 9000€ näytti se salkku olevan. Sijoitusasunnon omarahoituksen ajattelin niillä maksaa parin vuoden päästä.

Vierailija
137/208 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mitähän sinä höpötät? Vaikka et edes käyttäisi korttia, niin vuodessa tulee kymppi-pari osuuskunnan voittoa tilille.

Ja jos tekee jopa ostoksia, kuten esimerkiksi meidän nelihenkinen perhe, niin bonusta kertyy 50-70€ kuussa.

Vierailija
138/208 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Puhutko nyt senteistä vai euroista?

Olemme pieneläkeläisiä ja meille kertyy 30e-50e/kk. Olimme muutaman vuoden ajan unohtaneet koko bonuksen ja sinne oli kertynyt 3000e, jolla ostimme uudet keittiökoneet ja jäikin vielä rahaa🤗

Vierailija
139/208 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla S-Etukortin haltijoista ei ole tiliä S-Pankissa. Heille on kyllä kertynyt bonusta, mutta sen voi nostaa ainoastaan S-pankin palvelupisteestä ja esimerkiksi Pohjois-Karjalassa sellainen on vain Joensuussa.

Höpö höpö. Jos kortissa on siru, sillä voi tarkistaa saldonsa ja tehdä nostoja Ottomaatista. Tietysti pin-koodi pitää selvittää sitä varten.

Eli jos on siruton kortti, on vaan käteiskortti ja silloin ei  ole mitään s-tiliäkään? Ja vaan sirullisella voi maksaa bonuksilla kassalla?

Kyllä siellä se tili on joka tapauksessa, mihin muualle ne bonukset kertyisivät? Käteiskorttilaisilla ei vain ole mitään maksukorttia, joka kyseiseen tiliin olisi liitetty vaan rahojen saaminen ulos tililtä vaatii käyntiä S-Pankin palvelupisteessä. Tällainen löytyy varmaan useimmista Prismoista ainakin.

Eikä vaadi. Mä siirrän rahat s-tililtä toiselle tilille jossa mulla maksukortti.

Miten pääset s.tilille, onko sulla pankkitunnukset sinne? Jos on, niin mistä ne sait?

Onneksi en usein asioi S-kaupoissa. K-ryhmällä on helppoa, pelkkä etukortti riittää ja kertyneet bonukset voit käyttää ostosten yhteydessä milloin vain.

Niin, mutta voit käyttää ne vain K-ryhmän liikkeessä. S-bonareilla voit tehdä mitä haluat. Nostaa käteisenä, ostaa matkan, maksaa laskuja jne. Eikä tarvi käytön liittyä S-liikkeeseen mitenkään.

Vierailija
140/208 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Höpöhöpöä. Olen työeläkkeellä ja sinkku ja minulle kertyy bonuksia ja ylijäämäpalautusta vuosittain n 300- 500e.

Enkä omista autoa, eli bensakuluista ei kerry. Pääasiassa ostan s- ryhmän kaupoista ainakin ruuan. Paras etuus mitä tiedän on omistaa s- etukortti.