Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ottanut S-etukortin silloin, kun ne tulivat. Onko minullakin joku S-tili ja siellä bonuksia?

Vierailija
05.06.2020 |

En ole koskaan nostanut mitään bonuksia tms. Kortti on käyttämättömänä, mutta toki vuosien varrella olen sitä vinguttanut.

Kommentit (208)

Vierailija
201/208 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itellä ollu vaan tuo omistajajäsenyys ilman tiliä tai maksukorttia pari vuotta. Asiakaskorttia olen käyttänyt että saa bonukset. Nyt vasta sain aikaiseksi aukaista tilinkin. Saako nuo parin vuoden bonukset tilille vai vasta nykyhetkestä kertyvät?

Tili s-pankkiin on avattu jo siinä vaiheessa kun olet etukortin saanut....

Mites luulet osuuskaupan niitä bonuksia käsittelevän... ihan vaan numeroita paperilla vai rahana tilisiirtoja tehden.....

Alussa se oli vain bonusten kerryttämistä varten. Ei ollut olemassakaan mitään s pankkia.

Vierailija
202/208 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla S-Etukortin haltijoista ei ole tiliä S-Pankissa. Heille on kyllä kertynyt bonusta, mutta sen voi nostaa ainoastaan S-pankin palvelupisteestä ja esimerkiksi Pohjois-Karjalassa sellainen on vain Joensuussa.

Höpö höpö. Jos kortissa on siru, sillä voi tarkistaa saldonsa ja tehdä nostoja Ottomaatista. Tietysti pin-koodi pitää selvittää sitä varten.

Niin. JOS. Kaikilla ei ole sitä sirua. Vanhoissa korteissa ei ole mitään muita ominaisuuksia kuin bonusten kerryttäminen. Ilman tunnuksia ei pysty edes s mobiilia lataamaan, eikä mitään muutakaan kautta pääse itse tarkistamaan bonustilannettaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/208 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla S-Etukortin haltijoista ei ole tiliä S-Pankissa. Heille on kyllä kertynyt bonusta, mutta sen voi nostaa ainoastaan S-pankin palvelupisteestä ja esimerkiksi Pohjois-Karjalassa sellainen on vain Joensuussa.

Höpö höpö. Jos kortissa on siru, sillä voi tarkistaa saldonsa ja tehdä nostoja Ottomaatista. Tietysti pin-koodi pitää selvittää sitä varten.

Eli jos on siruton kortti, on vaan käteiskortti ja silloin ei  ole mitään s-tiliäkään? Ja vaan sirullisella voi maksaa bonuksilla kassalla?

Ei s-tiliä? No minne ne bonukset sitten ovat menneet?

Njaa. En tiedä. Minne ne k plussapisteet sitten menee? Ei mulla mitäänk tiliäkään oo, mutta pisteitä tulee, ja muuttuu rahaksi silti.

Vierailija
204/208 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosien varrella olet vinguttanut? Kai sä olet vinguttanut joka kerta kun S-ryhmässä asioit? Itselleni tulee 50-150 euroa bonuksia kuussa. Sulla voi olla ihan hyvät rahat jossain.

..ja mulle 0,78 euroa!

Itse käyn harvoin, mutta kuitenkin noita karttuu. Kun tuli jossain vaiheessa käytyä useammin, muistan nostaneeni sieltä kerran 147 euroa. Silloinkin ne olivat kertyneet pitkältä ajalta. Nyt ei ole hajuakaan, paljonko siellä on.

Ap:llä saattaa olla vaikka tilipäivä!

Vierailija
205/208 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S-ryhmä ei maksa useinkaan edes korkoa osuusmaksulle eli mahtava diili. Sitten vielä muutaman euron takia ostat aina samasta, tylsästä kaupasta kaiken.

Olen sijoittanut jäsenmaksuun 100€ ja senkin maksoin boonuksilla.

Ja nyt toukokuussa jäsenmaksusta tuli viime vuodelta hyvitystä 178€. En muista oliko se osingon vai koron numellä.

No ne on niitä ostoksista kertyneitä bonuksia. Tyttäreni keskittää lähes kaikki ostokset bensaa myöten S- ryhmään ja saa bonuksia satoja euroja vuodessa. Itselläni on K- ryhmän kaupat lähempänä, joten S- ryhmän bonuksia tulee vain satunnaisostoista muutama kymmenen senttiä kuukaudessa. No, se on minun tahdillani ehkä n. 10e vuodessa, mutta kun en ole käynyt nostamassa S-pankista, siellä on vähintään kymmenen vuoden bonukset. Minulla on siruton, ilmainen S- kortti, jolla ei voi maksaa eikä kassalla nostaa. Jäsenmaksun 100e keräsin aikoinaan 20 euron alkumaksulla ja loput karttui bonuksilla.

Vierailija
206/208 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tietääkseni nyt vasta avasin tilin vaikka etukortti ja etujäsenyys on ollut 2-3 vuotta. Nyt vasta tein ne tunnistautumisetkin pankille, että ei ole poliittista vaikutusvaltaa ja mistä tilille tulevat rahat on peräisin. Vai onko mahollista että mulla on sinne nyt kaks tiliä...

Vierailija
207/208 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulla kyllä ole kuin yksi tili. En siis aikoinaan käynyt missään paikanpäällä ja siksi ei varmaan tiliä avattu. Nyt s-mobiilissakin näkyy vain tämä uusi tili, joka näyttää olevan etujen maksutili.

Eli kysymys olisi edelleen, että ropiseeko tilille jossain vaiheessa vanhat bonukset ja kuinka pitkältä ajalta vai alkaako ne kertymään vasta nyt? :)

Vierailija
208/208 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kai voi valita maksaessaan, haluaako sen S- tai K-alennuksen kauppalaskusta vai haluaako tallettaa ne tilille.

Meillä oli mukava yllätys, kun vuosien mittaan oli yllättävän paljon bonuksia kertynyt tilille.

Moni ei edes käy niitä katsomassa.