Olen ottanut S-etukortin silloin, kun ne tulivat. Onko minullakin joku S-tili ja siellä bonuksia?
En ole koskaan nostanut mitään bonuksia tms. Kortti on käyttämättömänä, mutta toki vuosien varrella olen sitä vinguttanut.
Kommentit (208)
Mullakin oli ollut vuosia s-kortti jota käytin satunnaisesti asioidessani ketjun liikkeissä tai huoltsikalla. Kun kortti hajosi vanhuuttaan kävin pankissa kysymässä uutta ja tietenkin kiinnosti tilin tilanne. Ilmeni että mulla oli melkein 200e rahaa tilillä!
Ap:n kannattaa tehdä sama, sillähän asia selviää.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä keskustelusta..latasin sovelluksen ja itsellänikin päälle 500 euroa sinne kertynyt. On ollut monesti mielessä, mutta en muistanut enää tunnuslukuja ja luulin, että tämä on isompikin projekti saada ne rahat sieltä :D
Onnittelut, sillä pääsee jo etelään!
ap, jolla on s-tilillä todennäköisesti noin 20 e
Vierailija kirjoitti:
Mullakin oli ollut vuosia s-kortti jota käytin satunnaisesti asioidessani ketjun liikkeissä tai huoltsikalla. Kun kortti hajosi vanhuuttaan kävin pankissa kysymässä uutta ja tietenkin kiinnosti tilin tilanne. Ilmeni että mulla oli melkein 200e rahaa tilillä!
Ap:n kannattaa tehdä sama, sillähän asia selviää.
Jep, suunnitelmissa on.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä keskustelusta..latasin sovelluksen ja itsellänikin päälle 500 euroa sinne kertynyt. On ollut monesti mielessä, mutta en muistanut enää tunnuslukuja ja luulin, että tämä on isompikin projekti saada ne rahat sieltä :D
Haitko uudet tunnusluvut vai millä pääsit tuonne? Vois itsekin käydä katsomassa...
Vierailija kirjoitti:
Mulla olikin yli 1500 euroo. No siellä saavat olla.
Käykää ihmeessä tarkistamassa. Minulla oli aiemmin K- kortti ja siitä ei juurikaan tullut niitä etuseteleitä, vaikka kaikki ostokset oli K- ryhmästä.
Muutin ja samalla lähikaupat muuttuivat S- ryhmään, jolloin vaihdoin myös S- korttiin. Aiemmista kokemuksista johtuen ajattelin ettei sinne mitään kerry enkä sitä koskaan käynyt tarkistamassa.
Kolmen vuoden jälkeen vihdoin tsekkasin ja, ihme ja kumma, siellä oli 500e! Meidän perheessä äiti ja kaksi lasta. Siirsin rahat heti Nordean tililleni.
Eli kyllä sinne rahaa kertyy ihan kivasti ja nykyään on kaikki tilit S- pankissa ja mobiili käytössä.
Saako s-pankista bonukset käteisenä mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla S-Etukortin haltijoista ei ole tiliä S-Pankissa. Heille on kyllä kertynyt bonusta, mutta sen voi nostaa ainoastaan S-pankin palvelupisteestä ja esimerkiksi Pohjois-Karjalassa sellainen on vain Joensuussa.
Höpö höpö. Jos kortissa on siru, sillä voi tarkistaa saldonsa ja tehdä nostoja Ottomaatista. Tietysti pin-koodi pitää selvittää sitä varten.
Eli jos on siruton kortti, on vaan käteiskortti ja silloin ei ole mitään s-tiliäkään? Ja vaan sirullisella voi maksaa bonuksilla kassalla?
Kyllä siellä se tili on joka tapauksessa, mihin muualle ne bonukset kertyisivät? Käteiskorttilaisilla ei vain ole mitään maksukorttia, joka kyseiseen tiliin olisi liitetty vaan rahojen saaminen ulos tililtä vaatii käyntiä S-Pankin palvelupisteessä. Tällainen löytyy varmaan useimmista Prismoista ainakin.
Eikä vaadi. Mä siirrän rahat s-tililtä toiselle tilille jossa mulla maksukortti.
Miten pääset s.tilille, onko sulla pankkitunnukset sinne? Jos on, niin mistä ne sait?
Onneksi en usein asioi S-kaupoissa. K-ryhmällä on helppoa, pelkkä etukortti riittää ja kertyneet bonukset voit käyttää ostosten yhteydessä milloin vain.
Niinhän s kortinkin bonukset voi käyttää milloin vaan ostosten yhteydessä.
Taidat esittää tyhmää.Kyllä sinulle on vuosien saatossa tullut tilisi salasana tiedot että voit kertyneet rahasi nostaa ja käyttää.Tai maksaa sieltä kassalla.
Mulla menee nykyisin bonukset suoraan rahastoon. Kätevää jos niille ei muuta käyttöä ole. Ajattelin nostaa sen sitten kerralla tyhjäksi kun pääsen eläkeikään ja toteuttaa jonkun sen aikaisen haaveen tai tarpeeni niillä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut, sillä pääsee jo etelään!
ap, jolla on s-tilillä todennäköisesti noin 20 e
Sitten et ole ikinä käyttänyt korttiasia. Minä käytän noin 300e kuussa s- ryhmän liikkeissä ja bonukset on siellä 5-6 euron välillä. Tietysti siinä on maksutapaetu mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida teillä tuolle rahalle kummoista tarvetta olla, jos vuosikausia tyytyväisenä höyläätte korttia selvittämättä paljonko on kertynyt ja miten sen saa käyttöön.
Saahan sillä joskus alennusta. Siihen olen sitä käyttänyt. Olen olettanut, että bonukset ovat noin 50 snt vuodessa.
ap
Voi voi, juuri maksettiin kuukausibonusten lisäksi ylijäämäbonukset, 4% koko vuoden ostoista. Kuukausibonus riippuu käytetystä rahasta, minulle tulee sitä n. 10 euroa kuukaudessa neljästäsadasta eurosta. Saat s-pankista maksukortin ja tosiaan sinulla on se ilmainen tili siellä. Itse ajattelin, että en mihinkään bonushuijauksiin lähde, olin ennakkoluuloinen ja tietämätön, harmittaa kun en aiemmin ottanut (vajaat 2 vuotta vasta ollut).
S-ryhmän pankkikortilla voi toki maksaa muuallakin kuin s-kaupoissa, mobiilisovelluksesta näkee s-tilin saldon.
Ennen S-pankkia (vielä senkin jälkeenkin?) tuli joka kuukausi Yhteishyvän liitteenä yhteenveto edellisen kuukauden ostoista ja kertyneet bonukset. Ap ei ole ilmeisesti ikinä tästäkään tiennyt?
Bonuskorttia käyttämällä pääsee erooon myös kuiteista. Valikosta voi valita paperittoman kuitin, jolloin s-ryhmän kuitit ei tulostu lainkaan, vaan tulee suoraan appiin. Samoin kaikki takuukuitit on appissa tallella. Appista näkee myös edellisten kuukausien ostot, itselläni näköjään edellisen 12kk s-ostokset ovat keskimäärin 743€/kk ja polttoaineet ovat 36% ostoista. Bonuspalautus ovat olleeet 10-90€/kk jne. S-Pankin maksuttomat pankkipalvelut on tosi jees. Ja tiesittehän että sille osuusmaksulle maksetaan 10€ osinkoa joka vuosi, joten se 100€ tulee jo siinä takaisin kymmenessä vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Saako s-pankista bonukset käteisenä mukaan?
S-kaupan boonus on ihan oikeaa rahaa ihan oikealla pankkitilillä, jolla voi vaikka maksaa sähkölaskunsa tai nostaa käteisenä tai iha mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Voiko näin tyhmiä ollakaan?
Katos peiliin ja mieti sitä.
En käytä s-tiliä mihinkään ja kun kotiin ei enää tule tiliotteita, niin eipä tule bonuksia nähtyä. Toisaalta omat ostokset niin pienet, ettei niistä juuri mitään kerry muutenkaan. Viime syksyllä kävin kauppareissulla kysymässä ja 4,5 vuoteen oli kertynyt joku alle 200 euroa.