Suhde kriisissä, mies kertoi vihdoin syyn haluttomuuteen
Meillä ollut tämän vuoden aikana seksiä n. 3 kertaa. Ei hellyyttä tai toisen huomioimista enää pitkään aikaan. Yhdessä 6 vuotta. Eilen raivostuin ja tivasin syytä etäisyyteen kunnes mies totesi "No katso nyt itseäsi ja mieti".
Olen hämmentynyt ja sanaton. Mitä tekisitte itse vastaavassa tilanteessa?
Kommentit (339)
Kyllä se kipinä voi säilyä suhteessa vuosikymmeniäkin. Siltikin täytyy pitää huolta siitä, että puoliso (molemmat) haluaa ja viihtyy lähelläsi. Muistan itse kun yhtenä päivänä havahduin sohvalla siihen, että tässä minä makaan näissä "kotivaatteissani" ja olen kyllä kaikkea muuta kuin vetävän näköinen. Joskus vain töiden jälkeen unohtaa makuuhuoneasiat.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin ja etsisin miehen jolle kelpaan sellaisena kuin olen. Voihan sitä painoa pudottaa ja ruveta meikkaamaan, mutta tuskin enää tuon saman miehen kanssa.
Ap ei kerro ikäänsä eikä painoaan, joten emme tiedä onko kyseessä 26 v missimittainen nainen vai 46 v väsähtänyt perheenäiti. 6 v suhde on kuitenkin lyhyt aika, joilloin tuskin ratkaisevaa vanhenemista tai lihomista lähtötilanteeseen on paljoa ehtinyt tapahtua.
Toki mies on voinut turvahtaa ja siksi ei kalu kovene.
Moni pitää miestä sikana, mutta Ap sanoi itse aloituksessaan, että hän itse ensin raivostui.
"Eilen raivostuin ja tivasin syytä etäisyyteen kunnes mies totesi "No katso nyt itseäsi ja mieti"."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin ja etsisin miehen jolle kelpaan sellaisena kuin olen. Voihan sitä painoa pudottaa ja ruveta meikkaamaan, mutta tuskin enää tuon saman miehen kanssa.
Onko naisilla joku tarve testata miehiä näin? Eli kun mies on saatu parisuhteeseen, niin p3rseen annetaan levitä ja kaikki muukin itsestä huolehtiminen lopetetaan. Ja vasta eron jälkeen palataan taksisin alkutilanteeseen?
Miesten perse leviää ihan samaa tahtia ja hiusraja lähtee pakenemaan, mutta jostain syystä vain naiset lasketaan.
??? Leviää leviää, mutta ihan vastaavasti täällä vingutaan, kun mies ei enää kiinnosta seksuaalisesti kun maha on kasvanut. Sekö on sitten ihan ok, mutta toisinpäin ei?
Missä tuossa sanotaan että on ok kumminkaan päin? Kirjoitin että kannattaa lähteä ja etsiä joku joka viehättyy henkilöstä sellaisena kuin on. Voihan sitä laihduttaa mutta kun mies on noin rumasti asian töksäyttänyt, herkästi käy niin että jotain menee rikki jota ei voi enää korjata. Uuden kumppanin kanssa kelpaa varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas tätä kaksinaismoralismia. Naiset saa valittaa, kun äijän maha kasvaa. Tällaiset naiset ovat voimakkaita, oman seksuaalisuutensa tuntevia naisia.
Mutta jos miestä tympii naisen lihoaminen, on mies pinnallinen kylmä sika.
Tässä nainen ei ole lihonut, mutta mies on sekä läski, ilkeä että impotentti.
Ihan vaan vinkiksi:
Jos nainen, joka ei ole raskaana, asettuu seisomaan kasvot seinään päin ja siirtyy hitaasti kohti seinää ja ensiksi seinään osuu vatsa ja vasta sen jälkeen rinnat, jotakin on pielessä.
Ja se mikä tuossa on pielessä on samalla juuri se mikä myös vie monelta mieheltä halut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee niin kuin mies sanoi. Mihin hän sinussa rakastui? Se jokin on kadonnut teidän suhteestanne. Palauta se!! ❤
Mene kampaajalle, vaatekaappi uusiksi ja hommaa uusia ihmisiä elämään. Piristy itsekin. Ole taas oma kuuma itsesi!
Jos mies ei edelleenkään halua sinua, niin sitten hän on vaikeampi tapaus.Tähän on helpompi ratkaisu. Jätä se sika. Ap ei kerro itsessään tapahtuneen mitään muutosta. Mies on vaan paska.
Mutta suurella todennäköisyydellä on paljonkin muuttunut, mutta ei kehtaa myöntää.
Kuudessa vuodessa ei paljon ennätä muuttua, mikäli ei ole kyseessä ikivanhat yli 50 vuotiaat. Tällöin ei muutenkaan enää harrasteta seksiä.
Onko Ap saman henkilö joka eilen valitti kun miehensä katsoo kuola valuen Sanna Marinia eduskunnan kyselytunnilla ja ei ole kuulemma aiemmin seurannut politikkaa lainkaan.....
Lihavuus ja lihoaminen on monelle, varsinkin miehelle, turn-off.
Ja ihan vaan vinkiksi:
Jos mies, olipa minkä ikäinen vaan, asettuu seisomaan kasvot seinään päin ja siirtyy hitaasti kohti seinää ja ensiksi seinään osuu vatsa ja vasta sen jälkeen mulkku, jotakin on pielessä.
Ja se mikä tuossa on pielessä on samalla juuri se mikä myös vie monelta naiselta halut.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan vinkiksi:
Jos nainen, joka ei ole raskaana, asettuu seisomaan kasvot seinään päin ja siirtyy hitaasti kohti seinää ja ensiksi seinään osuu vatsa ja vasta sen jälkeen rinnat, jotakin on pielessä.
Ja se mikä tuossa on pielessä on samalla juuri se mikä myös vie monelta mieheltä halut.
Sama vinkki miehille. Kun seisokissa kävelee hitaasti kohti seinää ja ensimmäisenä seinään osuu maha, jotain on pielessä.
Kiitos viesteistänne!
Kyllähän sitä ihminen muuttuu väkisinkin kuuden vuoden aikana, varsinkin fyysisesti synnytyksen jälkeen. Olen kipuillut jo monia vuosia itsetunto-ongelmien kanssa, joten en tiedä miten tähän suhtautua... Tuosta ulkonäöstä: voin rehellisesti sanoa etten ole enää samoissa mitoissa kuin kuusi vuotta sitten. Kiloja on tullut n. 10kg lisää ja lantioni on leventynyt. Raskausarpiakin vielä on, vaikka synnytyksestä on reilut 3 vuotta.
Olen kuitenkin yrittänyt olla sinut kroppani ja kehoni kanssa, enkä ole kokenut tarvetta aloittaa mitään laihdutusprosessia. En haluaisi aloittaa sellaista miehenkään takia.
Lähteminen on vaikeaa lapsen ja yhteisen kodin vuoksi.
Ap
Kyllähän tuo miehen kommentti oli niin avoimen halveksuva, ettei siinä laihduttaminen ja meikkaus enää mitään auta.
Vierailija kirjoitti:
Oli ainakin rehellinen. Siis tietenkään ei kummankaan täydy sietää sitä, että suhteen aikana toinen syö oman entisen painonsa verran ja muuttuu ulkonäöltään täysin eri ihmiseksi. Se vastaa sitä teoltaan sitä kun ns. vaihtaisi sukupuolta kesken suhteen. 5kg painonvaihtelut suuntaan ja toiseen on ok. Mutta sitten kun puhutaan kymmenistä kiloista niin se on jo täysin ihmisen vaihdos joksikin ihan fyysisesti toiseksi olennoksi mitä alkujaan oli.
Nainen ei ole lihonut, mutta se sikamies on. Valitettavasti miehillä lihavuus vaikuttaa testoihin ja tämä taas vähentää kykyjä ja haluja. Impotentti mikä impotentti.
Sivusta
Aika rajusti kommentoidaan miehiä eläimen nimillä. Ihan tosi alentavaa, en tajua aina meitä naisia
Vierailija kirjoitti:
Kiitos viesteistänne!
Kyllähän sitä ihminen muuttuu väkisinkin kuuden vuoden aikana, varsinkin fyysisesti synnytyksen jälkeen. Olen kipuillut jo monia vuosia itsetunto-ongelmien kanssa, joten en tiedä miten tähän suhtautua... Tuosta ulkonäöstä: voin rehellisesti sanoa etten ole enää samoissa mitoissa kuin kuusi vuotta sitten. Kiloja on tullut n. 10kg lisää ja lantioni on leventynyt. Raskausarpiakin vielä on, vaikka synnytyksestä on reilut 3 vuotta.
Olen kuitenkin yrittänyt olla sinut kroppani ja kehoni kanssa, enkä ole kokenut tarvetta aloittaa mitään laihdutusprosessia. En haluaisi aloittaa sellaista miehenkään takia.
Lähteminen on vaikeaa lapsen ja yhteisen kodin vuoksi.
Ap
Tee itsellesi ja lapsellesi palvelus ja jätä sika. Lapselle ei ole terveellistä kasvaa impotentin ja halveksivan isän läheisyydessä.
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
Aika rajusti kommentoidaan miehiä eläimen nimillä. Ihan tosi alentavaa, en tajua aina meitä naisia
Et ole ennen tiennyt että miehet ovat itsekkäitä sikoja? Hyvä sitten, että tässäkin suhteessa aukeaa kissanpennulta silmät.
Onko kyseisen olion käytös lapsensa äitiä kohtaan mielestäsi asiallista ja rakastavaa ? Niin kuin kuuluisu olla.
Mun exä käski mua aina katsomaan peiliin, oli kyse miehen kommunikaatio- tai uskottomuusongelmasta.Tällä mies pyrki siirtämään syyn omista touhuistaan minun niskoilleni.
Veikkaan, että sama koskee tätä ap:n miehen haluttomuusongelmaa. Mies ei ongelman todellista syytä halua ap:n kanssa käsitellä, niinpä hän yrittää vierittää syyn ap:n niskoille.
??? Leviää leviää, mutta ihan vastaavasti täällä vingutaan, kun mies ei enää kiinnosta seksuaalisesti kun maha on kasvanut. Sekö on sitten ihan ok, mutta toisinpäin ei?