Löysin pihaltani haulikon hylsyjä. Eikö tuossa joku laki ole että pydsytään toisten pihasta
Kaukana?
Ovat jotain ehkä 10 metriä omistamani kiinteistön nurkasta.
Ja ihan siinä tulilinjan vieressä toinen kiinteistö, siis minne päin oletan metsästäjän kytänneen.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penskat on voineet kuskata ne siihen. Tyhjät hylsyt ei ole kenellekään vaarallisia. Näitkö jonkun pyssymiehen siinä ja ampuiko? Ellet niin älä suotta kuormita poliisia.
No, mitäs ammuit? Talon seinää? Lentokonetta? Muuten vain olit kännissä ja luulit olevasi kova?
Tuommoista tekstiä tulee lähinnä syylliseltä.
Täällä jokainen viesti näyttää tulevan joltain "syylliseltä" joka voi toisen nurkille mennä ampumaan, ja vähättelee asiaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Näkeekö hylsyn asennosta minä suuntaan on kytätty?
Ja oikeasti, 4 peukuttaa tätä ylös? En ole sanonut että minua on kytätty, vaan tontillani.
Vierailija kirjoitti:
Penskat on voineet kuskata ne siihen. Tyhjät hylsyt ei ole kenellekään vaarallisia. Näitkö jonkun pyssymiehen siinä ja ampuiko? Ellet niin älä suotta kuormita poliisia.
En ole poliisia soittamassa vanhoista tapahtumista, ihmettelen vain millainen ihminen menee toisen tontille passiin.
Jos näen itse teossa niin kyllä, soitan poliisille ja katsotaan mitä laki sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene sisälle ja soita poliisille. Joku vaarallinen hullu tai mafian edustaja on ampunut hylsyt pihaasi uhkaillakseen sinua.
Hylsyjä voi levitellä ilman ampumistakin.
Sama asia:joku vaarallinen hullu tai mafian edustaja on tuonut ne pihaasi uhkauksena. Ei kukaan normaali ihminen levittele hylsyjä toisten pihoihin huvikseen.
Kyllä noilla leikittiin pentuina eikä siinä paljoa mietitty voisko joku naapurin äityli saada kohtauksen.
En sano että hylsyjä pelkäisin. Vaan että miksi joku tulee ja perustaa väijypaikkansa minun pihalleni.
Tästä on satoja metrejä naapureihin, lapset eivät tänne eksy.[/
””Kuinka lähellä asuinrakennusta tai kesämökkiä saan ampua?
Eläintä ei saa ampua 150 metriä lähempänä asuttua rakennusta ilman rakennuksen omistajan tai haltijan nimenomaista lupaa. Kesämökki tulkitaan asutuksi, jos siellä on ihmisiä. Koska hyvin harvoin voidaan olla varmoja, onko kesämökki asuttu vai ei, kannattaa ammuttaessa noudattaa varovaisuusperiaatetta ja jättää ampumatta 150 metriä lähempänä, ellet ole saanut mökin omistajalta tai haltijalta erillistä lupaa.”Varmaan talvella joku ollut jänispassissa tonttisi rajalla, kun on nähnyt, että kukaan ei ole paikalla.
Varmaan talvella on ollut kyllä, mutta asun täällä vakituisesti, ja minun tontillani on oltu.
No, mitäs ammuit? Talon seinää? Lentokonetta? Muuten vain olit kännissä ja luulit olevasi kova?
Tuommoista tekstiä tulee lähinnä syylliseltä.