Mielipide: kannattaako yrittää suhdetta miehen kanssa, joka pyöritti tyttöjä mielensä mukaan nuorena?
Olen törmännyt jonkin aikaa sitten mieheen, jonka kanssa seurustelin, kun oltiin molemmat 15 v. Hänellä oli ollut siihen mennessä jo ainakin 10 tyttöystävää ja meidän seurustelukin alkoi niin, että samana iltana kun hän jätti edellisen tyttöystävänsä, hän iski minut. Eihän se meidän juttu kestänyt kuin ehkä 3-4 kuukautta. Kun kesäloma alkoi, koulun päättåjäisissä sain kenkää. Silti muistan hänet ihanana, kohteliaana ja huumorintajuisena tyyppinä, joka ei turhista suuttunut. Pysyttiin kavereina lukiossakin, vaikka hämmästelin välillä sitä tyttöjen määrää, aina joku uusi kainalossa.
Nyt olen saanut viitteitä, että hän haluaisi lämmitellä suhdetta taas. Minulla on lapsia ja niin hänellekin, mutta kummallakaan ei tällä hetkellä suhdetta. Mietin, kannattako tässä nyt satsata uudestaan lämmittelyyn vai liekö taas hänen puoleltaan kesäromanssi.
Oikeasti 15 suhdetta on tosi vähän, jos siinä on kaikki? Minulla oli 15 suhdetta jo ennen 18 ikävuotta. Ikävuosina 20-22 se tahti vasta kiihtyikin. Yhden illan juttuja n. 10 kertaa per vuosi ja lisäksi pari lyhyttä seurustelusuhdetta. Sitten päätin vakiintua. Olin avoliitossa ja naimisissa 6 vuotta. Miehessä ei mitään vikaa, muuta kuin että oli ilkeä ja pikkusieluinen. Omasta mielestään täydellinen. Erosin, kun en enää jaksanut olla niin ilkeän ja itseään täynnä olevan ihmisen kanssa. Nykyisin en harrasta yhden illan suhteita lainkaan ja ottaisin, jos sopiva kohdalle sattuisi. Kaikki hyvät on aina varattuja (ikäluokassa 30-40).