Kaikki ympärillä pariutuu, sikiää tai menestyy. Itse ikisinkku 27-vuotias ja se alkaa kalvaa sisintäni..
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ei juurikaan kokemusta sinkkuelämästä. Sun ikäisenä mulla oli 8 vuoden parisuhde, 2 lasta ja talo. Nyt kymmenen vuotta myöhemmin muuten samoin, mutta yksi lapsi tullut lisää. Ja niin on tuttavapiirissänikin. Mutta tiedostetaan se että me ollaan kohta vähemmistöä. Suurin osa varmaan viettää sinkkuelämää tai vaihtaa puolisoa jatkuvasti.
Ja TÄLLÄKÖ yritit tsempata aloittajaa ja muita vastaavassa rypeviä? No ei lohduttanut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää perheelliset kadehtii sua. Eletään kulissielämää ja haaveillaan vapaudesta sitä se perhe elämä on suurimmalla osalla
Näin se on. Ja niiden miehet himoitsee sua. Jos oot lapseton. Huom.
Yök! Joku varattu mies kuolaamassa..hyi
Vierailija kirjoitti:
No mä olen 35, ikinä en oo seurustellut. Arvaa tuntuuko yksinäiseltä, kaikki kaverit jo perheellisiä! Nyt yks samanikäinen ikisinkku löysi miehen,vieläpä nuoremman ja hyvännäköisen niin tuntuu entistä kauheemmalta. Eikä ole edes näyttävä nainen itsekään..
Taas pilkottaa naisten solidaarisuus. Aina ne väittävät, että sisin on tärkein ja pinnalliset, kauneudesta kiinnostuneet miehet ovat sikoja. Kun kaveri on löytänyt komean nuoren miehen, joka rakastaa tavallista naista, ensimmäinen ajatus on napakka potku kehräsluuhun ja toinen kamala katkeruus juuri ennen selkään puukotusta.
Hyvä siskot.
Sinäkään et ole vanha vaikka luulet niin
Mä en oo koskaan seukannu, oon yhden kerran ollut treffeillä ja naisen kanssa suutelin ekan kerran 33 vuotiaana. Mul ei oo ainuttakaan kaveria eikä harrastusta, oon työttömänä. En oo ees varma haluunko seukata koskaan, ei oikeen oo mun juttu. Ja kyllä oon neitsyt.
T: M34
Ei hätää kymmenen vuoden päästä kaverit on samassa tilanteessa ja itkevät kun tuplasi at elämästä pitkän aikaa toiseen.
Ei hätää kymmenen vuoden päästä kaverit on samassa tilanteessa ja itkevät kun tuplasi at elämästä pitkän aikaa toiseen.
Niin. Itsekin 37-vuotias kokematon mies. Ei ystäviä. Ei mitään. Työ on raskasta ja huonopalkkaista. Tuntuu, että kaikki muut ympärillä menestyy.
Itsellä ei juurikaan kokemusta sinkkuelämästä. Sun ikäisenä mulla oli 8 vuoden parisuhde, 2 lasta ja talo. Nyt kymmenen vuotta myöhemmin muuten samoin, mutta yksi lapsi tullut lisää. Ja niin on tuttavapiirissänikin. Mutta tiedostetaan se että me ollaan kohta vähemmistöä. Suurin osa varmaan viettää sinkkuelämää tai vaihtaa puolisoa jatkuvasti.