Kaikki ympärillä pariutuu, sikiää tai menestyy. Itse ikisinkku 27-vuotias ja se alkaa kalvaa sisintäni..
Kommentit (50)
Olisin mielelläni sinkku 27-vuotias nainen. :D
n43
Rotatkin sikiävät.
Ymmärrän kyllä ettet menesty, mutta pariutua voit.
Kuka järkevä vielä tuossa iässä ottaa palloa nilkkaan? Määrätietoinen nainen pariutuu vasta kolmekymppisenä ja jää tietoisesti lapsettomaksi tai adoptoi lapsen.
Minusta on ihan kiva olla sinkkuna tämän ikäisenä. Tietty osalla ikäkavereista on jo omakotitalo, vakityöt, vihkisormukset ja ehkä lapsia tulossa, mutta minä tulen vielä ajallani. On niin paljon mitä haluan vielä kokea ja mitä en nuorempana uskaltanut, mm. sokkotreffit, kunnon deittailu, oikea parisuhde. Pisin suhteeni oli 6 vuotta mutta olin oikeasti ihan kakara sen aikana, olen kasvanut huimasti näinä eron jälkeisinä parina vuotena.
N26
Mistä päin suomea/ikä/ulkoinen habitus/harrastukset?
Ap:lla on vielä hyvin aikaa. Toista se on itsellä.
M37
Olisit iloinen. Minä olin tuon ikäisenä mennyt naimisiin, ostanut miehen kanssa yhteisen asunnon, tehnyt kaksi lasta ja eronnut. Mielestäni näin jälkikäteen katsottuna tuo sinun tilanteesi olisi ollut parempi. Mutta niin tai näin, ei tuo valittaminen mitään auta. Sellaisiin asioihin, mihin ei voi itse vaikuttaa on sopeuduttava. Ja ne asiat joihin et ole tyytyväinen, mutta pystyt vaikuttamaan niihin, tee asioille jotain. Enkä sano tätä pahalla, vaan kokemuksesta. Käytin elämästäni monta vuotta siihen ruikuttamiseen, etten ollut siihen tyytyväinen.
Olisin ikionnellinen jos saisin olla ikäisesi ja vapaa nainen. Perheellisen elämä on kamala vankila!!!!!!!!! Olen siis mies ja 43 v...
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihan kiva olla sinkkuna tämän ikäisenä. Tietty osalla ikäkavereista on jo omakotitalo, vakityöt, vihkisormukset ja ehkä lapsia tulossa, mutta minä tulen vielä ajallani. On niin paljon mitä haluan vielä kokea ja mitä en nuorempana uskaltanut, mm. sokkotreffit, kunnon deittailu, oikea parisuhde. Pisin suhteeni oli 6 vuotta mutta olin oikeasti ihan kakara sen aikana, olen kasvanut huimasti näinä eron jälkeisinä parina vuotena.
N26
Mulla täysin sama ja olen myöskin 26v nainen :)
Menestyy??? Mun isossa lähipiirissä kaikki ovat pätkätöissä ja uupuneita, tämän lisäksi sinkkuja. Elämme täysin eri todellisuuksissa.
Kuulostaa lähtökohtaisesti loistavalta tilanteelta nauttia elämästään. Toista se on nyt eronneena yh:na. Olen 29. Mutta lapsi aiemmasta liitosta tuntuu olevan monelle miehelle turn off.
Alat aktiivisemmin käymään treffeillä Skypen kautta (koronavaara)
Käyt säännöllisesti chateissa, online peleissä ja Tinderin lisäksi muillakin deittisaiteilla. Luulisi jonkun tarttuvan haaviin, siis sellaisen kuka ei ole niin menestyksen perään.
Mikä tilanteessa on ongelmana? loistava ikä nauttia sinkkuelämästä
Mikä sinkkuelämässä on niin kauheaa??
ARgh. Itke sitten kun olet 37 ja miestä ei näy
Siis mihin ihmisillä on kiirettä? Mä just nyt vasta tajusin ettei elämässä kannata pitää kiirettä, en ymmärrä miksi ihmiset kuvittelevat että perhe tai ura tuovat sitä onnea.
Mä en ymmärrä tätä, enkä koskaan tuu ymmärtämään!
Meitä on moneksi. Olen samanikäinen ja ajatus vakiintumisesta tuntuu kaukaiselta jopa mahdottomalta?
Menestystä pitäisi tuossa iässä olla jo paljon. Lasten hankkimiseen tuo on vielä liian varhainen ikä.
Kyse ei ole juurikaan onnesta vaan määrätietoisuudesta ja omista teoista.