Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täydellinen mies, joka on naimisissa

Vierailija
03.06.2020 |

Jostain syystä aloitus, jossa kyselin aiheesta yleisellä tasolla poistettiin, joten kysynpä sitten tarkemmin.

Eräs ystäväni ei ole koskaan ollut kiinnostunut varatuista miehistä, eikä erityisemmin edes rikkaista miehistä. Nyt kuitenkin häneen on ihastunut mies, joka on hyvännäköinen ja kaikin puolin hänen tyyppiään, ja sen lisäksi vielä rikas ja selkeästi korkeampaa yhteiskuntaluokkaa kuin ystäväni. Jostain syystä tämä ystäväni, joka ei olisi koskaan voinut kuvitella kiinnostuvansa tuollaisesta miehestä, tuntee olevansa todella imarreltu piirityksestä.

Pienen selvittelyn perusteella mies ei ole mikään tyypillinen pettäjä häntäheikki. Mitä jos hän on siis rakastunut ystävääni?

Miinuksena tietysti se, että on naimisissa, ja vieläpä kolmen kouluikäisen lapsen isä.

Mitä siis tekisitte? Ei kannata sanoa, että en kiinnostuisi tuollaisesta miehestä muutenkaan. Sanotaan niin, että mies olisi teille muuten kaikin puolin täydellinen ettekä voisi olla tuntematta häneen vetoa. Mutta pystyisittekö jotenkin rationalisoimaan tällaisen suhteen?

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ,joilla on kakaroita kannattaa jättää ihan rauhaan. Niistä ei ole kuin riesaa. Lisäksi saa paskan maineen perheenrikkojana.

Vierailija
22/77 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hirveä mies kun hylkäisi lapsensa uuden naisen takia. Ruma ja kurja luonne, en huolisi.

Kuka lapsia on hylkäämässä? Ystäväni ei koskaan vaatisi moista. Lapset tulevat aina ensin.

Idari. Lapsilla on nyt molemmat vanhemmat 24/7. Jos vaihtaa muijaa niin ei ole. Etenkin jos lapset jäävät äidille niin kyseessä on juuri se, että isä hylkää lapset. Ettäs kehtaa edes suunnitella moista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän kannattaa pysyä erossa varatuista tai sitten miehen erota ensin. Siten se ei riko ketään niin paljon. Hyvä mies ei toisia vikittele... eli hyvää miestä ystäväsi ei saa.

Vierailija
24/77 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hirveä mies kun hylkäisi lapsensa uuden naisen takia. Ruma ja kurja luonne, en huolisi.

Kuka lapsia on hylkäämässä? Ystäväni ei koskaan vaatisi moista. Lapset tulevat aina ensin.

Idari. Lapsilla on nyt molemmat vanhemmat 24/7. Jos vaihtaa muijaa niin ei ole. Etenkin jos lapset jäävät äidille niin kyseessä on juuri se, että isä hylkää lapset. Ettäs kehtaa edes suunnitella moista!

Mutta talon pihapiirissä on useampia rakennuksia. Voisin ajatella niin, että lapset äiteineen asuvat samassa pihapiirissä.

Vierailija
25/77 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ,joilla on kakaroita kannattaa jättää ihan rauhaan. Niistä ei ole kuin riesaa. Lisäksi saa paskan maineen perheenrikkojana.

Mutta tekeekö hyvä maine onnelliseksi? Ystäväni on aina ollut köyhä, ja on perin kyllästynyt siihen.

Vierailija
26/77 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävän kannattaa pysyä erossa varatuista tai sitten miehen erota ensin. Siten se ei riko ketään niin paljon. Hyvä mies ei toisia vikittele... eli hyvää miestä ystäväsi ei saa.

Mutta miehen äitikin jätti miehensä toisen vuoksi ja on ollut tämän kanssa jo 30 vuotta naimissa. Joskus tällaiset kuviot kestävät.

Vierailija
27/77 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pystyisin. Kolme sanaa: kolme teini-ikäistä lasta.

Siis onko sinulla kolme teini-ikäistä lasta?

Aloituksen miehellä on kolme 6-12-vuotiasta.

Niin. Kolme alakouluikäistä lasta pystyy pilaamaan muuten kaikin puolin täydellisenkin suhteen. Varsinkin, kun lapset eivät ole omia. Usko pois, näitä on nähty.

Vierailija
28/77 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen tietää onko varakas? Mistä kuvitelma, että olisi edes kiinnostunut ystävästäsi?

Vierailija
29/77 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tyypillinen pettäjä mutta kuitenkin pettämässä, heh. Tuosta voivat Tinderin ukkomiehet ottaa viestintäänsä mallia ;)

Jos kaverisi hakee hetken huvia ja preferoi tässä asiassa naimisissa olevaa kolmen lapsen iskää, niin ei kun asiaan. Jos taas haluaa suhteen, niin ei kannata vaivautua. Edessä on uuvuttavaa uusperheen kitinää ja äitipuolen kiittämätön rooli. Ja lopulta ero.

Vierailija
30/77 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen tietää onko varakas? Mistä kuvitelma, että olisi edes kiinnostunut ystävästäsi?

Verotiedoista. Ja on ostanut lahjoja, ei kai lahjoja randomeille huvikseen osteta.

Vierailija
31/77 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on moraali, toisilla ei. 

Minusta tuollainen "hyvännäköinen ja rikas"- määrittely saa hälytyskellot soimaan. Mieluummin tavallisennäköinen ja keskituloinen, ja tärkein sana: VAPAA!

Mitä sitten vaikka olisikin rakastunut? Tunteita tulee ja menee. Toistan: joillain on moraali, joillain ei. On oikein toimia oikein, vaikka se tarkoittaisi omasta hetken huumasta luopumista.

Vierailija
32/77 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuollainen "hyvännäköinen ja rikas"- määrittely saa hälytyskellot soimaan. Mieluummin tavallisennäköinen ja keskituloinen, ja tärkein sana: VAPAA!

Mitä sitten vaikka olisikin rakastunut? Tunteita tulee ja menee. Toistan: joillain on moraali, joillain ei. On oikein toimia oikein, vaikka se tarkoittaisi omasta hetken huumasta luopumista.

Olen aina toiminut oikein ja rehdisti, enkä ole saanut elämässä mitään muuta kuin vaikeuksia. Päälle vielä muiden ihmisten ongelmat ja velat, kiitos liian kiltteyden. Ei enää.

Vierailija
33/77 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verotiedoista. Ja on ostanut lahjoja, ei kai lahjoja randomeille huvikseen osteta.

Oikein on lahjoja ostanut? No sitten :D 

Haloo, ihme voitelua, vanhanaikaista käytösmallia... "naiset antaa kun saa kalliita lahjoja". Kuka sortuu johonkin lahjanostajaan? Lahjusten jakaminen on mielestäni todella epäilyttävää. Okei, voin ottaa vastaan antaa 50-vuotishäälahjan aviosiipalta, mutta varatuilta miehiltä en ottaisi koskaan mitään.

Vierailija
34/77 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina toiminut oikein ja rehdisti, enkä ole saanut elämässä mitään muuta kuin vaikeuksia. Päälle vielä muiden ihmisten ongelmat ja velat, kiitos liian kiltteyden. Ei enää.

Okei, toimi siis tähtälähtien väärin niin saat onnellisen elämän, niinkö luulet sen menevän?

Mitä oikeaa muuten on siinä, että saat toisten velat päällesi? Ei se ole oikein toimisista, vaan ajattelematonta.

Vierailija
35/77 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti sekoitat nyt asioita. Liika kiltteys ei ole oikein toimimista. Rajojen laittaminen on.

Kannattaa lukea kirja: A-L Valtavaara: Kiltteydestä kipeät. 

Vierailija
36/77 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo, ihme voitelua, vanhanaikaista käytösmallia... "naiset antaa kun saa kalliita lahjoja". Kuka sortuu johonkin lahjanostajaan? Lahjusten jakaminen on mielestäni todella epäilyttävää. Okei, voin ottaa vastaan antaa 50-vuotishäälahjan aviosiipalta, mutta varatuilta miehiltä en ottaisi koskaan mitään.

Ei se ole sellaista voitelua. Ei mitään koruja tms. Lahjat ovat harvinaisia kirjoja, jotka merkitsevät minulle paljon ja joita minun itse oli liki mahdoton saada. Enkä niitä pyytänyt, hän vain lähetti ne kauniissa paketeissa.

Vierailija
37/77 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rationalisoisin asian sillä tavalla, että mies on parisuhteessa. Se riittää minun kohdallani siihen, että minä pysyttelen miehestä niin paljon erossa kuin mahdollista ja kieltäisin hänen yhteydenottonsa sun muut tähän asiaan vedoten. Minä en ole niin tunteideni vietävissä, että sallisin itseni sen syvemmin ihastua varattuun mieheen.

Vierailija
38/77 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ne verotiedot kaikkea kerro.

Ja mullakin on naapurissa joskus asunut joku "taiteilija", joka tuli mulle tarjoamaan erästä kallista takkia, jonka oli kuulemma siskolleen ostanut muttei ollut sopiva ja, että saisin sen jos olisi mulle sopiva. No, oli, mutta aika äkkiä kävi ilmi että olis halunnut vastalahjaksi kuitenkin tiedätte mitä... Siihen asti oli vaikuttanut ihan kivalta tyypiltä. Lensi kyllä takki ja äijä aika nopeaa pihalle. Että ei ne lahjatkaan aina mitenkään sen isompaa ihastumisen merkkiä kerro.

Vierailija
39/77 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, toimi siis tähtälähtien väärin niin saat onnellisen elämän, niinkö luulet sen menevän?

Mitä oikeaa muuten on siinä, että saat toisten velat päällesi? Ei se ole oikein toimisista, vaan ajattelematonta.

Luulin auttavani takaamalla velat.

Jännästi ympärilläni porskuttavat parhaiten ihmiset, jotka tekevät aina mitä haluavat.

Vierailija
40/77 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole sellaista voitelua. Ei mitään koruja tms. Lahjat ovat harvinaisia kirjoja, jotka merkitsevät minulle paljon ja joita minun itse oli liki mahdoton saada. Enkä niitä pyytänyt, hän vain lähetti ne kauniissa paketeissa.

Oho, eikö ne nyt olleetkaan "ystävälle"? 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi