Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen biseksuaalisuus, ongelma naisille?

Vierailija
03.06.2020 |

Otsikossa kysymys. Asiaa pohtiva 30 vee normaali "hetero" mies.

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea koko ketjua, mutta vastauksena että minulle ei ole ongelma. Olennaista on se, ettei petä kumppaniaan, ei naisten eikä miesten kanssa. 

terkuin bi-miehen vaimo

Vierailija
82/99 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hiv.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mieheni on bi henkinen ja todellinen taivaanlahja kun harrastamme 2m 1n  petipuuhia. Ex oli umpihetero joka ei voinut olla alasti toisen miehen kanssa samassa makkarissa yhtä aikaa. Usein kerkesi fiilis lopahtaa vaihdon aikaan ja sisälle päästyään ex alkoi kyselemään, miltä vieras tuntui. On ihan käsittämätön tunne kun neljä kättä hieroo, käsiä riittää joka paikkaan panojen aikana, toinen panee ja toinen hieroo glittaa, rintoja, anusta. Vaihdot tapahtuu nopeasti kun pitkittävät laukeamista ja usein on ettei tiedä kumpi on sisällä, munaa vaan riittää. Nukkuminen kahden miehen välissä on mahtavaa ja kiihoittavaa, usein herään märkänä ja pillu turvonneena. Molemmilla puolilla kalut joita hieromaan että kumpi herää ensin unipanolle.

Vierailija
84/99 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen bi-miehen kanssa ja hänellä on lupa käydä välillä toteuttamassa seksuaalisia tarpeitaan miesten kanssa.

Tuntemani bi-miehet haluat toteuttaa romanttiset ja läheisyyden tarpeet naisten kanssa, mutta välillä on seksihaluja miestenväliseen toimintaan. Bi-seksuaalisuus ei ole mitenkään uhka parisuhteellemme, vaan molemmat koemme, että tulemme hyväksytyksi sellaisina kuin olemme.

Seksi voi olla vain seksiä, aika moni tietää tämän jo omasta historiastaan, oli sitten hetero tai joku muu. Parisuhteessa tärkein side löytyy henkiseltä puolelta, eikä pelkkä seksi sitä pysty kannattelemaan.

Yksi ihminen ei voi tarjota toiselle ihan kaikkea. Pelisäännöt on tärkeät ja se että asioista jutellaan.

Tässä suhteessa on ihanaa vapautta ja myös minä tunnen olevani rakastettu tällaisena kuin olen.

Vierailija
85/99 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä olisi bi-miehen kanssa. Aids syynä.

Vierailija
86/99 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naisena pidän nimenomaan eniten bi-miehistä. Olen tapaillut useampaa ja seurustellut yhden kanssa. Koen, että bi-miehet ovat vähemmän pinnallisia naisen ulkonäön suhteen, he eivät tuijota vaan tissejä tai ole pelkän pi*lun perässä, vaan persoona merkkaa heille paljon. Ovat yleensä myös suvaitsevaisempia, ja usein heidän kanssaan saa aikaan avoimempaa keskustelua, puhuvat paremmin tunteistaan jne (ei toki voi yleistää). Se että on bi, ei todellakaan tarkoita että pettäisi helpommin..... Ei se tarkoita että bi-mies yhtäkkiä pitää kaikkia miehiä viehättävinä tms. Itse olen myös bi (eikä tämä ole koskaan ollut kenellekkään miehelle ongelma), ja koko elämäni olen ollut uskollinen. Seksi myöskin kuuluu itselläni vain parisuhteeseen, en ole koskaan harrastanut yhdenillanjuttuja. Joten miksi parisuhteessa pettäisin miehen tai naisen kanssa kumppaniani, kun en edes sinkkuna viipota menemään?

Vierailija
87/99 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat ongelmani loppuivat, kun myönsin itselleni ja muille olevani homo eikä mikään bi. Tykkään naisista, mutta ystävinä, joista suurin osa onkin nimenomaan naisia.

Oli helpotus, kun ei enää tarvinnut yrittää väkinäisesti seksiä naisten kanssa vaan kohdata heidät rennosti vain ihmisinä ja ystävinä, rakkaina ja läheisinäkin sellaisina. Tultuani kaapista homona ystävyyssuhteet naispuolisten kavereideni kanssa ovat vain parantuneet ja löytäneet ihan uutta väriä ja sisältöä yhdessä olemiseen ja tekemiseen, kun pelin henki on ns. selvä.

Tosiaan tuntuu, että monille naisille miehen biseksuaalisuus saattaa olla ongelma, mutta homous ei. Omien naiskavereideni kanssa välimme ovat kaapista tulon jälkeen tosiaankin lähentyneet eivätkä etääntyneet.

Vierailija
88/99 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle miehen biseksuaalisuus ei olisi ongelma mikäli hän on sinut asian kanssa. Kokeiluistakin voidaan sopia, mikäli kiinnostus on herännyt vasta suhteen aikana. 

Se mikä minua hiukan häiritsee on oman mieheni bi-henkinen käytös, jonka hän kuitenkin kieltää itse. Olen yrittänyt puhua asiasta mutta mies on vielä täydessä deniaalivaiheessa. Voihan toki olla, ettei hän tosiaan ole tippaakaan kiinnostunut miehistä. Mielestäni kuitenkin tunnen hänet melko hyvin (10v yhdessä) ja havaitsen jatkuvasti pieniä merkkejä... Tämä kieltäminen ja salailu johtaa sitten siihen, että pelkään mieheni olevan jopa kaappihomo ja jättävän minut jonain päivänä. Sen sijaan, että hän hoksaisi bi-uteliaisuutensa ja puhuisimme siitä, oloni olisi hyvä ja luottavainen.

Vierailija
89/99 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hiv.

No kumi?

Vierailija
90/99 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mikä?

Vierailija
91/99 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kumi!

Vierailija
92/99 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsu

Vierailija
93/99 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani biseksuaalit miehet ovat myöhemmin muuttuneet kokonaan homoiksi. Sitten olen nähnyt mitä se heidän naisystävilleen on tehnyt, joten en halua biseksuaalia miestä. Satunnainen seksi on todella yleistä homoskenessä, ja biseksuaalit ovat osa sitä skeneä eli tautiriskinkin takia ei.

Vierailija
94/99 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle miehen biseksuaalisuus ei olisi ongelma mikäli hän on sinut asian kanssa. Kokeiluistakin voidaan sopia, mikäli kiinnostus on herännyt vasta suhteen aikana. 

Se mikä minua hiukan häiritsee on oman mieheni bi-henkinen käytös, jonka hän kuitenkin kieltää itse. Olen yrittänyt puhua asiasta mutta mies on vielä täydessä deniaalivaiheessa. Voihan toki olla, ettei hän tosiaan ole tippaakaan kiinnostunut miehistä. Mielestäni kuitenkin tunnen hänet melko hyvin (10v yhdessä) ja havaitsen jatkuvasti pieniä merkkejä... Tämä kieltäminen ja salailu johtaa sitten siihen, että pelkään mieheni olevan jopa kaappihomo ja jättävän minut jonain päivänä. Sen sijaan, että hän hoksaisi bi-uteliaisuutensa ja puhuisimme siitä, oloni olisi hyvä ja luottavainen.

Mikä bi-henkinen käytös? Mistähän tuollainen pelko on sulle tullut? Kirjoitin tuosta, että kaikki biseksuaalit ovat myöhemmin muuttuneet homoiksi, sen takia on vaikea uskoa koko miesten biseksuaalisuuteen. Mutta jos mies on koko elämänsä ollut naisten kanssa ja kieltää kiinnostuksen miehiin, niin mitähän mahdat tarkoittaa bi-henkisyydellä?

Vierailija
95/99 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä bi-henkinen käytös? Mistähän tuollainen pelko on sulle tullut? Kirjoitin tuosta, että kaikki biseksuaalit ovat myöhemmin muuttuneet homoiksi, sen takia on vaikea uskoa koko miesten biseksuaalisuuteen. Mutta jos mies on koko elämänsä ollut naisten kanssa ja kieltää kiinnostuksen miehiin, niin mitähän mahdat tarkoittaa bi-henkisyydellä?

Biseksuaalisuus tai bi-henkisyys kaiketi määritelmänä tarkoittaa kiinnostusta molempiin sukupuoliin, joten tarkoitan seksuaalista kiinnostusta sekä naisiin että miehiin, Sherlock.

Vierailija
96/99 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biseksuaalisuus tai bi-henkisyys kaiketi määritelmänä tarkoittaa kiinnostusta molempiin sukupuoliin, joten tarkoitan seksuaalista kiinnostusta sekä naisiin että miehiin, Sherlock.

Kyse oli bi-henkisestä käyttäytymisestä, jonka mies itse kieltää. En ymmärtänyt millaiseen käytökseen sillä viitataan? Humalassa tapahtuvaan miesten lääppimiseen, jota ei jälkeenpäin "muista" vai millaiseen?

Vierailija
97/99 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen bi-miehen kanssa, ja ei todellakaan ole mikään ongelma, miksi olisi.

Rakastamme toisiamme, seksielämme tyydyttää toisemme täysin, meillä on hyvä olla yhdessä.

Vierailija
98/99 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän en lesbonaisena ole varmastikaan varsinaisesti kohderyhmää, mutta vastaanpa kuitenkin. Musta tuntuisi tosi oudolta, että parisuhteessa mahdollista biseksuaalisuutta ylipäätään tuotaisiin sen enempää esiin. Heräisi kysymys, että miksi ihmeessä ja mitä sillä haetaan. Miksi edes ottaisit parisuhteessa esille sitä, että olet viehtynyt sukupuolesta, jota kumppanisi ei edusta? Eihän tuollainen voi olla aiheuttamatta hämmennystä ja varmasti monen kohdalla myös epävarmuutta omasta riittämisestä.

Minusta pitää olla realisti. En itse edellytä, että naiseni näkee maailmassa vain minut. Siis että olisin suurin ja mahtavin kaikilla mahdollisilla osa-alueilla.

Minulle on tärkeää, että nainen hyväksyy minut kokonaisuutena ja pitää minua omana täydellisenä elämänkunppaninaan. Jos naiseni pitää esim. Naiskauneudesta tai tykkää katsella trimmattuja ja lihaksikkaita miehiä, niin suon hänelle sen ilon.

En halua "kuristaa" ja pakottaa naistani valehtelemaan minulle, vaan haluan hänen nauttivan elämästään. Tärkeintä on, että naiseni haluaa jakaa elämänsä minun kanssani.

Ap

Tietenkin jokainen pitää viehättävinä myös muita kuin omaa kumppania, mutta ei kai sitä tavallisesti kumppanin naamaan hierota kuitenkaan. Jos olisi tyttöystävä, joka mun nähteni oikein kuolaisi miehiä ja kommentoisi niiden hyvännäköisyyttä, niin se olisi tosi lyhytikäinen suhde. Tosi epäkunnioittavaa ja ilkeää sitä omaa kumppania kohtaan.

Toki eri ihmiset näkee asiat eri tavalla, mutta musta tää on vaan normaalia kumppanin tunteiden huomioon ottamista, että ei tollasia asioita sanota ääneen silti. Ehkä sun pitäisi itse koettaa hyväksyä tuo puoli itsessäsi? Vai avointa suhdettako haet? Selvitä nyt ensin itsellesi, mitä suhteelta haluat. Haluatko parisuhteen naisen kanssa vai kokeilua miehen kanssa vai mitä.

Kyllä minusta tuokin osa itsestä kannattaa tuoda suhteen alussa esiin. Se on sitten eri asia kommentoida ulkopuolisten hottiutta ihan sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
99/99 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ongelma, kunhan on uskollista sorttia, eikä käytä suuntautumistaan tekosyynä pettää puolisoa.

Pieni pano miestenkesken silloin tällöin muka pettämistä, Hei kamoon!

Ja voisihan nainen varmasti tulla mukaan kimppaan

Voi kyllä kiitos!!

N