Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä pituinen mies on liian pitkä?

Vierailija
03.06.2020 |

Sinulle?
Minulle yli 195cm on jo vähän liian pitkä

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus haluta juuri sitä itselleen sopivaa ihmistä. Jos kriteeeri on pituus, niin sekin on ok. Parisuhteeseen tarvitaan kyllä muutakin. Eikö olisi parempi etsiä ihmistä, joka vastaa omiin arvoihin ja on vielä hellä ja luotettava.

Vierailija
42/45 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on oikeus haluta juuri sitä itselleen sopivaa ihmistä. Jos kriteeeri on pituus, niin sekin on ok. Parisuhteeseen tarvitaan kyllä muutakin. Eikö olisi parempi etsiä ihmistä, joka vastaa omiin arvoihin ja on vielä hellä ja luotettava.

Kukaan tässä ketjussa ei ole sanonut, että pituus olisi ainoa kriteeri. Totta kai tarvitaan sen lisäksi paljon muutakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

190cm. Ite oon 160cm.

Mulle on liian pitkä noin 185 cm mies. Itse olen 173 cm pitkä nainen.

Minua lyhyempi ei saa olla. Kaikki mieheni olleet 174 - 182 cm.

Vierailija
44/45 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 185, oon itse 162. Jostain syystä baaritiskeillä hihaan jää roikkumaan aina ne yli 195 pitkät miehet. En tajua mikä mussa voi heidän silmäänsä viehättää? Nykyinen puoliso on 178, oikein sopivan pituinen omaan makuun.

Kai niitä kiihottaa se että jaksavat pyöritellä pientä naista sängyssä, miten haluavat. Tämä läskin naisen pohdintaa.

Voi se lyhytkin olla tosi lihava. Jos 150 senttisen naisen paino on 80 kg, niin puhutaanko vielä pienestä naisesta?

Vierailija
45/45 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kriteeri on seksuaalisen mielenkiinnon herääminen niin 185+ on jo auttamattomasti liian pitkä. Oma ihanteeni miehen pituuskasvulle on 165-180 cm, mieluiten 170-175. 170 on paras. Itse vähäsen alle 160 ja hoikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi