Minkä pituinen mies on liian pitkä?
Sinulle?
Minulle yli 195cm on jo vähän liian pitkä
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Pitkiin tottunut kirjoitti:
Mulle alle 190 cm pitkä mies on lyhyt, joten yli kaksimetrinen ei ole ollenkaan liikaa.
Ihmisillä on kyllä outoja miltymyksiä, ei voi muuta sanoa. Sinultakin jää monta vaihtoehtoa pois, kun pituus kerran on noin tärkeä. Ei ihme, että olet "tottunut" heihin. Kukaan ei kuitenkaan ole halunnut olla kanssasi kuin vähän aikaa? Ei ihme, kun näillä pikillä on ilmeisesti vientiä enemmänkin, ja kyllästyvät pian kaltaisiisi. Mutta onnea valitsemallasi tiellä, jos kerran olet siihen tyytyväinen.
Suostutko itse olemaan esim. pienirintaisen tai kaljuuntuneen naisen kanssa? Niinpä. Itse olen molempia ja miehet ovat sorsineet läpi elämän. Ulimiehet voisivat ulista muualla jos tässä aidosti voi kertoa omia fyysisiä mieltymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 185, oon itse 162. Jostain syystä baaritiskeillä hihaan jää roikkumaan aina ne yli 195 pitkät miehet. En tajua mikä mussa voi heidän silmäänsä viehättää? Nykyinen puoliso on 178, oikein sopivan pituinen omaan makuun.
Kai niitä kiihottaa se että jaksavat pyöritellä pientä naista sängyssä, miten haluavat. Tämä läskin naisen pohdintaa.
Iso ukko ei pyöritä edes itseään sängyssä saati muita. Eivät ole mitenkään ketterä
Vierailija kirjoitti:
Pitkiin tottunut kirjoitti:
Mulle alle 190 cm pitkä mies on lyhyt, joten yli kaksimetrinen ei ole ollenkaan liikaa.
Ihmisillä on kyllä outoja miltymyksiä, ei voi muuta sanoa. Sinultakin jää monta vaihtoehtoa pois, kun pituus kerran on noin tärkeä. Ei ihme, että olet "tottunut" heihin. Kukaan ei kuitenkaan ole halunnut olla kanssasi kuin vähän aikaa? Ei ihme, kun näillä pikillä on ilmeisesti vientiä enemmänkin, ja kyllästyvät pian kaltaisiisi. Mutta onnea valitsemallasi tiellä, jos kerran olet siihen tyytyväinen.
Nyt on kyllä rautaista logiikkaa :D
Olen ollut yhdessä 32 vuotta pitkän mieheni kanssa ja poikaystävätkin olivat pitkiä (199, 203), vaikken sitä tietoisesti kriteeriksi asettanutkaan. Mieheni on lyhyin poikaystävistäni (193), että ei se pituus kaikkea ratkaise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 185, oon itse 162. Jostain syystä baaritiskeillä hihaan jää roikkumaan aina ne yli 195 pitkät miehet. En tajua mikä mussa voi heidän silmäänsä viehättää? Nykyinen puoliso on 178, oikein sopivan pituinen omaan makuun.
Kai niitä kiihottaa se että jaksavat pyöritellä pientä naista sängyssä, miten haluavat. Tämä läskin naisen pohdintaa.
Iso ukko ei pyöritä edes itseään sängyssä saati muita. Eivät ole mitenkään ketterä
Ehkä sitten se, että edes toinen on ketterä. -Sama läski
Mistä te noin pitkiä miehiä löydätte?
Vai onko vain arvio pituuksia, itse olen 181cm ja todella harvassa on miehet jotka ovat selvästi pitempiä, siis 190cm+
Kaiken maailman jaskan puhujia on, töissäkin eräs kundi pokkana väitti että mua pidempi vaikka oli selvästi lyhyempi max 178cm.
Vierailija kirjoitti:
Vai onko vain arvio pituuksia, itse olen 181cm ja todella harvassa on miehet jotka ovat selvästi pitempiä, siis 190cm+
Kaiken maailman jaskan puhujia on, töissäkin eräs kundi pokkana väitti että mua pidempi vaikka oli selvästi lyhyempi max 178cm.
Nuo ovat kyllä hauskoja kun huijaavat päin näköä.. Esim. itse olen naiseksi aika pitkä eli 177, ja silti jopa minua lyhyemmät miehet väittävät pokkana olevansa 180 :D
No mitähän nyt...tommonen viis, kuus metriä on aika paljon.
230 cm voisi olla jo liian pitkä. Pituuseroa olisi 55 cm, mikä tuntuisi varmasti melko oudolta. 220cm vielä voisi mennä.
Vierailija kirjoitti:
up
Mun veljet ja isä ovat 190-200cm, puoliso on 192cm. Isän puolen suvun miehet ovat kaikki pitkiä, pisin muistaakseni vähän vajaa 210cm. Äidin puolella ei lähisuvussa ole miehiä elossa ollenkaan, enkä vaarin pituutta muista - ei kuitenkaan ollut mikään pätkä sekään.
Oma poika on tällä hetkellä 14-vuotiaana 175cm ja kaipa se tuosta vielä parisenkymmentä senttiä kasvaa.
En ole törmännyt koskaan "liian pitkään" mieheen, mutta alle 180-senttiset tuntuvat kyllä lyhyiltä!
Naiset pitävät pitkistä miehistä, mutta auta armias, jos joku mies pitääkin lyhyistä naisista, niin on huonoitsetuntoinen luuseri.
182cm. Siitä pidempien kanssa ei onnistu niin hyvin seisten.
Mulle yli 185 alkaa olemaan liian pitkä. Pystyn kyllä ohittamaan negatiiviset puolet, jos positiivisia riittää, mutta pidempi ei tosiaan ole parempi. Itse olen 167, ja fantasioideni mies 173.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole arvioita pituudet (pitkäaikaisia seurustelukumppaneita/aviomies nuo pitkät mieheni) eivätkä pitkät miehet huijaa pituudesta, ei ole sellaiseen tarvetta. Varmaan lyhyiden miesten juttu enemmän tuo pituuden huijaaminen. Jos pituutta on 190-200 m niin kaikki naiset eivät pidä siitä, joten ennemmin huijaavat olevansa vähän lyhyempiä, mutta siihenkään en ole törmännyt. Ihan yöelämästä olen pitkiä löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä. Yhdessä asutaan nyt kuudetta vuotta jo.
Yli 205 cm pitkä mies on liian pitkä mulle. Olen 170 cm pitkä nainen.
Ehkä kun ylittää 185cm,ainakib moni itse niin sanoo.Taas kerran on pitkä jos on.Minkä sille tekee.Kyllä heille ottajia pitkistä kumppaneista varmaan löytyy.Onnea elämäänne vaan ihmiset.
Olen kyllä pitkän miehen kanssa naimisissa, eikä tuosta ongelmaa koitunut sinkkunakaan eli on löytynyt reilusti yli 190 cm miehiä, jotka ovat olleet muutenkin sopivia. Isäni ja kaikki sukulaismiehet ovat pitkiä, siksi olen tottunut pitkiin miehiin.