Olisitko valmis lopettamaan seksin alle 50v?
Kommentit (30)
Olen valmis lopettamaan 31-vuotiaana miehenä. Kiinnostusta seksiin olisi vielä, mutta kun ei seiso niin ei seiso. En tiedä mistä kiikastaa, urheilen paljon ja lihaksia kyllä löytyy. Todennäköisesti elän loppuelämän selibaatissa. Tosi mieshän on aina valmis ja monta kertaa päivässä...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Eihän siinä olla enää lisääntymisiässäkään. Kyllä se loppuisi muutenkin muutaman vuoden sisään naisen vaihdevuosien myötä. Aika aikaansa kutakin.
Vaihdevuosien jälkeen hankin salarakkaan.
N57
Vierailija kirjoitti:
40-vuotiaana ollaan jo mummoiässä. Nautintoja siinä iässä haetaan puutarhanhoidosta, käytännöllisestä lyhyestä tukasta ja ennen muuta lastenlapsien hoitamisesta.
40 vuotias on mummo jos ehkäisy on pettänyt sekä itsellä että tyttärellä.
Vierailija kirjoitti:
Olen valmis lopettamaan 31-vuotiaana miehenä. Kiinnostusta seksiin olisi vielä, mutta kun ei seiso niin ei seiso. En tiedä mistä kiikastaa, urheilen paljon ja lihaksia kyllä löytyy. Todennäköisesti elän loppuelämän selibaatissa. Tosi mieshän on aina valmis ja monta kertaa päivässä...
Mene lääkäriin. Ei ole normaalia noin nuorelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene lääkäriin. Ei ole normaalia noin nuorelle.
Lisäksi erektiovaivat volla olla merkki sydänongelmista. Ehdottomasti pitää tarkistuttaa asia.
Vierailija kirjoitti:
Älä hyvä mies noin ajattele. Sinun ikäluokassasi suurin osa erektio-ongelmista on psyykkisellä puolella ja sen hoitaminen on terapiakysymys. Mahdolliset fyysisest ongelmat voi keskustella lääkärin kanssa. Se voi olla myös ihan normaalia rentoutumisen puutetta vaikkapa tilanteessa kun ottaa stressiä jo etukäteen siitä, että ei "ota eteen". Minulla on aina ollut vaikeuksia yhden illan suhteissa tai uuden seurustelukumppanin kanssa alkuvaiheessa, koska asia on jännittänyt. Nyt kun on viisikymppisenä mahtava puoliso myös henkisellä puolella, niin seksi on suorastaan helppoa ja todella nautittavaa.
Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Eihän siinä olla enää lisääntymisiässäkään. Kyllä se loppuisi muutenkin muutaman vuoden sisään naisen vaihdevuosien myötä. Aika aikaansa kutakin.
Ei vaihdevuodet seksiä estä.
Ei ole vielä edes harkittu lopettamista, kahdella mantereella asuminen on hidaste mutta aina tavatessa on sitäkin kuumempaa ja elokuussa sitten pysyvästi yhdessä
pariskunta 56v
Olen 29-vuotias nainen eikä seksi miehen kanssa vaan kiinnosta. 10 vuotta sitten kiinnosti hyvinkin paljon. Enää en millään jaksaisi nähdä sitä vaivaa ryhtyä seksiin kumppanin kanssa, kun omin käsin saa helposti sen mitä tarvitsee.