Olisitko valmis lopettamaan seksin alle 50v?
Kommentit (30)
Kyllä. Eihän siinä olla enää lisääntymisiässäkään. Kyllä se loppuisi muutenkin muutaman vuoden sisään naisen vaihdevuosien myötä. Aika aikaansa kutakin.
Pakkohan se olisi, jättää tai pettää kun en aio.
Asia erikseen, jos hän ei vain halua seksiä minun kanssani enää. Jos on pystymisestä kiinni niin sitten yritetään löytää ratkaisu ja jos ei löydy niin keksitään vaihtoehtoisia tapoja ja opetellaan elämään uuden tilanteen mukaan.
Olen lopettanut seksin ja olen 24-vuotias. Ilmankin pärjää.
Olen lopettanut jo kymmenen vuotta sitten. En aio enää tässä elämässä tulla pannuksi.
Miestä ei ole, joten hyvin onnistuu.
48v
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Eihän siinä olla enää lisääntymisiässäkään. Kyllä se loppuisi muutenkin muutaman vuoden sisään naisen vaihdevuosien myötä. Aika aikaansa kutakin.
Ongelma on se että minä pidän seksistä valtavasti eikä masturboiminen oikein riitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen lopettanut, koska vaimoa ei oikein kiinnosta.
Sama juttu, ja vaimo sairas. Itse haluaisin mutta en pääse mihinkään harrastamaan sitä .
Lopetin seksin kumppanin kanssa jo 33-vuotiaana, noin 10 vuotta sitten. Itsetyydytys toki on melkein päivittäistä, mutta kumppania en kaipaa eikä yhtään hetkauta ajatus, että sitä ei enää koskaan tulisi. Oma apu paras apu.
On loppunut jo joitakin vuosia sitten, koska olen sinkku.
M37
Vierailija kirjoitti:
Mitäh? Miten naisen vaihdevuodet lopettavat myös seksin? Enpä ole huomannutkaan... t.mummo
Miksi seksi ei onnistuisi mieheltä? Lopettaisin varmasti enemmin suhteen kuin seksin jos mies olisi sitä mieltä että seksi on ainoastaan yhdyntää ja jos siihen ei kykene ei ole seksiäkään.
Minä lopetin kolmisen vuotta sitten ihan huvikseni.
En. Enkä vieläkään vaikka olen 60v.
n
Eikö se ole noloa harrastaa seksiä vielä yli 35-vuotiaana? Lapsethan tulee tehdä alle 30-vuotiaana, ja viimeistään tuo yli 35-vuotiaan seksielämä hävettäisi lapsia.
40-vuotiaana ollaan jo mummoiässä. Nautintoja siinä iässä haetaan puutarhanhoidosta, käytännöllisestä lyhyestä tukasta ja ennen muuta lastenlapsien hoitamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole noloa harrastaa seksiä vielä yli 35-vuotiaana? Lapsethan tulee tehdä alle 30-vuotiaana, ja viimeistään tuo yli 35-vuotiaan seksielämä hävettäisi lapsia.
Ei sun tarvitse kertoa niille lapsille, että vielä seksielämä sujuu.
En tietenkään. Jos seksi loppuu mistä tahansa syystä, parisuhde joko avataan tai lopetetaan sen mukaan, mikä siinä tilanteessa tuntuu järkevimmältä.
Jos puolisoltasi murtuu nilkka, alatko sinäkin käyttää kyynersauvoja?
En tietenkään ole jos ei ole aivan täysin pakko. Viimeiseen saakka kyllä etsisin keinoja jolla sitä voisi jatkaa. Mutta olen kyllä huomannut että yllättävän iso osa kansasta on ihan kuollutta seksuaalisesti jo kovin nuorena. Joku ihme epidemia on että on tavallista ja ihan ok jos sanoo olevansa haluton mutta jos haluaa niin on joku kummajainen.
Vierailija kirjoitti:
Seksillä lisäännytäänkin mutta pääosin se on tarkoitettu naisen ja miehen väliseksi iloksi, nautinnoksi ja elämänilon tuojaksi.
Seksi on ihanaa. Ikävä kyllä yhä harvempaa miehen erektio-ongelmien vuoksi. Kaipaan hirveästi.
Olen lopettanut, koska vaimoa ei oikein kiinnosta.