Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paha asia tavoitella lähimmäisensä puolisoa jos tämä itse osoittaa kiinnostusta

Vierailija
03.06.2020 |

?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä minulle seuraisi paljoakaan, olen vapaa

Toiselle seuraisi mutta käytöksestä päätellen huolta ei näkyisi olevan. Itse jarruttelen vaikka olen ihastunut. Vaikka luulen että kyllä kiinnostus minustakin näkyy. Toisaalta aika turhauttava rooli olla jonain moraalinvartijana toiselle, eli suojella häntä minulta.

ap

Joskus oikein toimiminen on todellakin turhauttavaa, ei helppoa suinkaan!

Jos rakastat toista oikeasti, autat häntä toimimaan moraalisesti oikein, eli kuten sanoit "Olla jonain moraalinvartijana toiselle", SE on oikeata rakkautta! Jos rakastat miestä, tuet häntä pysymään uskollisena puolisolleen, niin kauan kuin he ovat naimisissa.

"Rakkaus ei etsi omaansa"...

Juuri näin. 

Taitaa olla ihastuksesta kyse, ja se on ennemmin itsekästä himokkuutta, ei oikeaa rakkautta.

Vierailija
62/63 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä33400 kirjoitti:

Anna mennä vaan. Tuhoat monta elämää.

Elät sitten loppuelämäsi sen tiedon kanssa.

Omat vanhempani ovat myös eronneet ja tässä sitä elellään..?

ap

Pettäminen, eroaminen, toisen puolison vieminen ym tavallisten ihmisten mielestä epämiellyttävä käyttäytyminen periytyy. Niille se on normaalia, jotka ovat siihen lapsesta asti tottuneet. W t

Voi että olet tyhmä. Esimerkiksi prinssi Charles on mielestäsi w t, kun salasuhteili Camillan kanssa?

Siis vieläkö nykypäivänä on ihmisiä, jotka kumartelee kuninkaallisille ja ajattelevat heidän olevan jotenkin parempia :O ?

*hämmentynyt*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä33400 kirjoitti:

Anna mennä vaan. Tuhoat monta elämää.

Elät sitten loppuelämäsi sen tiedon kanssa.

Omat vanhempani ovat myös eronneet ja tässä sitä elellään..?

ap

Pettäminen, eroaminen, toisen puolison vieminen ym tavallisten ihmisten mielestä epämiellyttävä käyttäytyminen periytyy. Niille se on normaalia, jotka ovat siihen lapsesta asti tottuneet. W t

Voi että olet tyhmä. Esimerkiksi prinssi Charles on mielestäsi w t, kun salasuhteili Camillan kanssa?

Siis vieläkö nykypäivänä on ihmisiä, jotka kumartelee kuninkaallisille ja ajattelevat heidän olevan jotenkin parempia :O ?

*hämmentynyt*

Eli sinun mielestäsi kuninkaalliset, jotka osaavat etiketin unissaankin, osaavat puhua, pukeutua, ovat hillittyjä jne. ovat rossskaväkeä? Kiintoisaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän