Onko paha asia tavoitella lähimmäisensä puolisoa jos tämä itse osoittaa kiinnostusta
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Sinä voit tuntea ja rakastua ihan miten haluat ja tahdot. Se ei ole moraalisesti väärin edes varattuun ihmiseen. Mutta sen voit miettiä, että oletko valmis ryhtymään suhteeseen varatun tyypin kanssa ja joka myös kantaa tekonsa seuraukset sinua syyttämättä.
Vanhan kansan hyvin pureskeltu sanonta "kahden kauppa, kolmannen korvapuusti" osuu nyt ajatuksiesi kanssa. Pidä itsestäsi huoli ja selvitä varatulta ymmärtääkö hän, mihin ryhtyy. Sinua ei tarvitse sekoittaa hänen perheongelmiinsa saati laittaa vastuuseen, jos mies jää kiinni. Miehen on se sotku itse selvitettävä. Sinä pääset helpoimmalla,vaikka moni usein syyttääkin salarakasta tilanteesta ja mikä on täysin väärä kohde kun oma puoliso toilailee ympäriinsä.
Jos kyseessä on ensikertalainen ja joka ei osaa tavata salarakasta, niin suosittelen miettimään miten toimitte käytännössä. Älä alistu siihen, että hän käy luonasi sotkemassa lakanat ja sinä siivoat sitten jäljet. Yhteistyötä on tehtävä ja laskutat ainakin pyykinpesuaineista. Mikään huvilelu olet.
Myös, jos tunteesi häntä kohtaan syvenee, niin viimeistään siinä vaiheessa on teillä suhdekriisi. Ellei ihastuksesi päätä jäädä luoksesi, jolloin rittää käytännön järjestelyjä. Oletko valmis hätämajoittamaan hänet?
Story of my life 😁
Vierailija kirjoitti:
On paha
Mieti myös sitä että jos hänestä tulisi sinun puolisosi niin joskus myöhemmin hän saattaa ihastua johonkuhun muuhun eikä olemassaoleva puoliso hidasta...
Se on eri asia mielestäni johtuuko pettäminen vain halusta hurvitella vai ihastuksesta. Kaikille voi käydä niin, että tulee ihastus ja vie jalat alta. Etenkin jos aiempi liitto on ollut enemmän järkiratkaisu. Toinen juttu sitten on se, että vain petetään seksin himosta tai pettämisen ilosta ja jännityksestä. Ei kaikkea pettämistä voi niputtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On paha
Mieti myös sitä että jos hänestä tulisi sinun puolisosi niin joskus myöhemmin hän saattaa ihastua johonkuhun muuhun eikä olemassaoleva puoliso hidasta...
Se on eri asia mielestäni johtuuko pettäminen vain halusta hurvitella vai ihastuksesta. Kaikille voi käydä niin, että tulee ihastus ja vie jalat alta. Etenkin jos aiempi liitto on ollut enemmän järkiratkaisu. Toinen juttu sitten on se, että vain petetään seksin himosta tai pettämisen ilosta ja jännityksestä. Ei kaikkea pettämistä voi niputtaa.
Kyllä voi. Pettäminen on pettämistä, syystä viis.
Miksi aina arvostellaan toista naista? Ei hänellä ole mitään velvoitteita toisten perheitä kohtaan. Kyllä vapaa ihminen saa mennä yksiin kenen kanssa tahtoo. Velvoitteistaan huolehtivat ne, joilla niitä on.
Riippuu mitä tarkoitat. Jos haluat rehellisesti tavoitella toisen puolisoa omaksesi, niin se on minusta täysin okei. Jos haluat ryhtyä salarakkaaksi niin se ei ole. Ketään ei saa huijata vehkeilemällä selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On paha
Kyllä voi. Pettäminen on pettämistä, syystä viis.
Tarkoitin sitä, että ei voi sanoa pettäjän pettävän varmuudella uudestaan, jos tämä on lähtenyt rakkauden tähden tunteettomasta liitosta. Silloin pettämistä ohjaa tunne. On ihan eri asia pettää vain huvikseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä minulle seuraisi paljoakaan, olen vapaa
Toiselle seuraisi mutta käytöksestä päätellen huolta ei näkyisi olevan. Itse jarruttelen vaikka olen ihastunut. Vaikka luulen että kyllä kiinnostus minustakin näkyy. Toisaalta aika turhauttava rooli olla jonain moraalinvartijana toiselle, eli suojella häntä minulta.ap
Mun mielestä sä olet imarreltu kiinnostuksesta ja vallantunteesta.
Kun olet se vapaa, niin olet vapaa ihastumaan johonkin kauempana olevaan kuin juuri lähipiirin varattuun.
Mitä itse haluaisit kumppaniltasi?
Jos haluat varatun ja haluat rikkoa, niin siitä vaan. En tunne tilannettasi, mutta mikä on omasta mielestäsi oma arvosi?
Tai, jos ei ole mitään rikottava, niin voinet odottaa kunnes ei sitävaraussuhdetta enää ole?
Itse en itsekunnioitukseni tähden koskisi varattuun... en tikullakaan.
Sitten, jos hän joskus on vapaa, voisin siinä tilanteessa katsoa.
Mutta... miksi ihmeessä varattuun, kun maailmassa niin paljon mielenkiintoisia vapaana?
Sanoisin, että se sinua kyyläävä käyttää lapsellisuuttasi hyväksi. Leikkii jännää.
Jos hänellä ei ole selkärankaa erota huonosta suhteesta, niin miksi sinä ottaisit kaiken sekoilusta seuraavan jälkilöylyn kontollesi? Sinusta se syntipukki oletettavasti tehdään.
Jos tykkäät pelata, niin pelaa. Oma valinta. Joskus on kyllä hyvä miettiä asioita myös laajemmin kuin pienessä hetkessä ja omassa navassa.
Itse en tykkää ihmisuhdepeleistä. Mä haluan olla luotettava ja haluan luottaa ja haluan luotettavan kumppanin.
Oletko ap miettinyt, että vaikea saatavuus voi olla osa viehätystä? Olisitko yhtä kiinnostunut, jos hän olisi täysin vapaa?
Vapaat aikuiset miehet (onko kyse miehestä?) ovat epäilyttäviä: miksi ovat eronneet? Mitä vikaa miehessä on? Kun mies on vielä edellisessä suhteessa, se on jonkinlainen vakuutus miehen kunnollisuudesta. Ihastuminen sinuun voi johtaa miehen eroamiseen, mutta silloin tiedät, miksi mies on eronnut (koska sinä nyt vaan olet niin vastustamaton...)
Oletko ajatellut tätä?
Tottakai voit panna kenen kanssa vaan, ei muiden tunteista tarvitse välittää. Kyllä läheisesi pitää ymmärtää että sinä halusit ja sinun pitää saada
Olet täysin vapaa panemaan kyseisen miehen kanssa ja teet hänen puolisolleen pohjimmiltaan palveluksen, koska jos mies on valmis panemaan sinua niin pettää hän joka tapauksessa jonkun kanssa jo lähiaikoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä minulle seuraisi paljoakaan, olen vapaa
Toiselle seuraisi mutta käytöksestä päätellen huolta ei näkyisi olevan. Itse jarruttelen vaikka olen ihastunut. Vaikka luulen että kyllä kiinnostus minustakin näkyy. Toisaalta aika turhauttava rooli olla jonain moraalinvartijana toiselle, eli suojella häntä minulta.ap
Mun mielestä sä olet imarreltu kiinnostuksesta ja vallantunteesta.
Kun olet se vapaa, niin olet vapaa ihastumaan johonkin kauempana olevaan kuin juuri lähipiirin varattuun.
Mitä itse haluaisit kumppaniltasi?
Jos haluat varatun ja haluat rikkoa, niin siitä vaan. En tunne tilannettasi, mutta mikä on omasta mielestäsi oma arvosi?
Tai, jos ei ole mitään rikottava, niin voinet odottaa kunnes ei sitävaraussuhdetta enää ole?Itse en itsekunnioitukseni tähden koskisi varattuun... en tikullakaan.
Sitten, jos hän joskus on vapaa, voisin siinä tilanteessa katsoa.
Mutta... miksi ihmeessä varattuun, kun maailmassa niin paljon mielenkiintoisia vapaana?Sanoisin, että se sinua kyyläävä käyttää lapsellisuuttasi hyväksi. Leikkii jännää.
Jos hänellä ei ole selkärankaa erota huonosta suhteesta, niin miksi sinä ottaisit kaiken sekoilusta seuraavan jälkilöylyn kontollesi? Sinusta se syntipukki oletettavasti tehdään.Jos tykkäät pelata, niin pelaa. Oma valinta. Joskus on kyllä hyvä miettiä asioita myös laajemmin kuin pienessä hetkessä ja omassa navassa.
Itse en tykkää ihmisuhdepeleistä. Mä haluan olla luotettava ja haluan luottaa ja haluan luotettavan kumppanin.
Onpa kuumottavaa, kun puhut kuin minun elämästäni!
Olen yrittänyt etsiä syitä, että voisin sanoa
a) halunneeni vain egobuustia
b) omata huonon itsearvostuksen kun sitä aina sanotaan
todellisuudessa en ole tällaista yhteyttä kokenut kenenkään muun miehen kanssa (vaikka tiedostankin että miehen kiinnostus vaikuttaa tähän, tietysti, se että on 110% läsnä)
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On paha
Väärin. Kaikille voi käydä niin että ihastuu vaikka olisi parisuhteessa. Kaikille ei käy niin, että vahvakaan ihastuminen johtaisi automaattisesti siihen että vedetään pöksyt nilkkoihin ja kustaan elämänkumppania törkeästi linssiin. Joillain ihmisillä se alapää ei määrää koko elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On paha
Väärin. Kaikille voi käydä niin että ihastuu vaikka olisi parisuhteessa. Kaikille ei käy niin, että vahvakaan ihastuminen johtaisi automaattisesti siihen että vedetään pöksyt nilkkoihin ja kustaan elämänkumppania törkeästi linssiin. Joillain ihmisillä se alapää ei määrää koko elämää.
Pointtina olikin se, että jos ei ole ennen kokenut niitä tunteita. Moni menee yhteen, kun on ihan kivaa. Sitten jossain vaiheessa ihastuminen vie jalat alta.
Anna mennä vaan! Hän voi olla se oikea.
Jos se nyt pettää puolisoaan niin tulevaisuudessa hän korvaa sinutkin kun kyllästyy.. onnea siihen :D
Vierailija kirjoitti:
Jos se nyt pettää puolisoaan niin tulevaisuudessa hän korvaa sinutkin kun kyllästyy.. onnea siihen :D
Tuskin.
Tulet olemaan ystäväpiirisi toiveystävä... luottamus ihan 100 % 🙄
Jos koet voivasi olla ylpeä ja kulkea selkä suorana kun olet jonkun toisen puolison vienyt niin go for it. Olen minäkin ihastunut toiseen ihmiseen mutta järki voitti, en halunnut romahduttaa koko elämäni ja kaiken sen minkä eteen olin kovasti töitä tehnyt pelkän ihastuksen takia. Ihastus meni aikanaan ohi kun en ollut ihastukseeni yhteydessä mitenkään.
On paha