Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen huutelee tuntemattomille solvauksia esimerkiksi ulkonäöstä?

Vierailija
02.06.2020 |

Siis jos ei ole kyse mistään kehitysvammaisesta tai muistisairaasta... Siis mitä sellainen "normaalipäisen" ihmisen päässä liikkuu, jos on pakko kommentoida toisen vieraan ihmisen ulkonäköä? Esim. mies huutaa naiselle kadulla "v*tun läski!"

Ihan käsittämätöntä p*skaa. Jotain siellä pääkopassa on kyllä pahasti vialla, vaikka mitään diagnooseja ei olisi...

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

PPP ON huutanut niin.

Vierailija
42/58 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen melko hoikka ihminen. Minulla on kuitenkin reisissä ja pepussa vähän selluliittia mikä nyt on ihan normaalia eikä sitä todellakaan ole mitenkään suurissa määrin. Olin juuri pari päivää sitten rannalla bikinit päällä ottamassa aurinkoa, niin joku äijälauma (ei mitään teinipoikia) huusi "peitä p*rsees!" ja jotain hyi v***u kuului myös... Ihanaa käytöstä. En sitä itseeni ota ja varmasti olen vastaisuudessakin rannalla bikinit päällä, mutta ihan käsittämätöntä :D

Minkä ikäisiä olivat? Parikymppisiä vai viisikymppisiä?

Jotain päälle parikymppisiä. Yhden tuossa porukassa liikkuneen tiedän etäisesti ja hän on -94 syntynyt. Eli minua pari vuotta nuorempi.

saa minun puolesta nämä -94 syntyneet sankarit ihan rauhassa jäädä itkemään sitten kun ulkomaalaiset miehet vievät naiset. Ei siihen tarvita kuin pari kaunista sanaa tämmöisen kokemusten jälkeen.

Ja tulla av:lle ulisemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotainhan niissä on rikki. Olisipa ihana saada tuollasta käytöstä videolle ja jakaa netissä niin että myös noiden kuvotusten perhe, työkaverit ja työnantaja näkisi mimmoinen ihminen todella on.

Kaikenlaista voi tosiaan olla ihmisessä rikki. Ja ymmärtämätön pää.

Vierailija
44/58 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PPP ON huutanut niin.

Ppp on psykopaatti että sellainen huutelee.

Vierailija
45/58 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjailija, en nyt muista kuka, suomalainen nainen kuitenkin, on joskus todennut, että vain Suomessa mies sylkäisee, kun nainen kävelee vastaan. Jos nyt eivät ne viheltelyt ja belladonnatkaan aina jaksa ilahduttaa, niin jotain kovin ikäväähän tuo suomalaisista miehistä kertoo. Sama kokemus minullakin on.

Vierailija
46/58 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up...

Vierailija
47/58 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen EI ole normaalipäinen.

Vierailija
48/58 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somessa on helppo haukkua.

Vierailija
49/58 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella lapsellinen tyyppi, minkälainen oli vanhempien esimerkki. Ei kukaan tasapainoinen ihminen läskittele ulkona tuntemattomia, jokainen tietää oman painonsa ilman kommenttia. Onko sillä joku tunnekuohukohtaus ja se kohdistuu ensimmäiseen vastaantulijaan.

Vierailija
50/58 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjailija, en nyt muista kuka, suomalainen nainen kuitenkin, on joskus todennut, että vain Suomessa mies sylkäisee, kun nainen kävelee vastaan. Jos nyt eivät ne viheltelyt ja belladonnatkaan aina jaksa ilahduttaa, niin jotain kovin ikäväähän tuo suomalaisista miehistä kertoo. Sama kokemus minullakin on.

Sama kokemus. Jokainen voi miettiä, kuinka vaikuttaa, kun kuulee joka päivä kohteliaisuuksia vs. kun pitää olla 12-vuotiaasta lähtien valmistautunut kuulemaan ulkonäön haukkumista miehiltä, joilla ei olisi varaa arvostella kenenkään ulkonäköä, aina kotoa lähtiessä.

Vierailija
51/58 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ilmiö johon en ole törmännyt muualla kuin Suomessa. Sori suomalaiset, mutta AP:n kysymys oli että millainen ihminen huutaa törkeyksiä toisen ulkonäöstä....

Tänään tiistaina yksi humalainen nuori mies yritti kömpiä ulos auton takapenkiltä ja huusi: "hei onko sulla nuuskaa? Pistä mirri pöydälle, niin täytän sinut pizzalla!"

Katoin ensin että tyyppi yritti ostaa nuuskaa grilliltä, mutta ei, sehän oli tarjoamassa pizzaa mulle.

Siis iskurepliikki klo 5 iltapäivällä grillin edessä. Niin absurdin törkeä ja varmaankin harjoiteltu kotona etukäteen.

Tämä. Olen asunut Etelä-Euroopassa ja matkustellut paljon ympäri Eurooppaa ja en ole huomannut tätä huutelu ja haukkumiskulttuuria muualla kuin Suomessa. Missään muualla ei ole huudeltu kuin Suomessa.

Vierailija
52/58 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten on nämä pienimunaiset porukoissa kulkevat miehet. Miehet ovat läpi historian bondanneet eli vahvistaneet keskinäisiä siteitään naisia alistamalla ja halveksimalla, koska siitä tulee miehekkäämpi olo. Mutta homoja pitää myös halveksia, koska muutenhan joku voisi kuvitella, että naisia halveksiva miesporukka tykkää ottaa parrua perseeseen.

Se on kyllä mieltäylentävä kokemus, kun miesporukka ohi kävellessään huutaa sitä 'hyi vittua' ja 'kauhee läskiä' ja nauraa paskaisesti päälle, eikä heitot ole edes osoitettu suoraan niiden kohteelle, jotta niihin voisi vastata. Se on epäinhimillistävää.

Wii Suomessa miehet lähtee baanalle ja alkaa haukkua naisten ulkonäköä? Eikö toiset miehet vois ojentaa näitä örveltäjiä? Sais heti herrasmiespisteet. Miehet solvaa ja itkettää naisia yöelämässä? Jo on aikoihin eletty.

Tiedä niistä pisteistä, mutta mun kanssa liikkuvat ei huutele kenellekään mitään.

Vierailija
53/58 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku joka on olevinaan niin täydellinen, että on varaa huudella. Jos menisi lähelle tarkastelemaan tällaista ihmisper*että, niin johan alkaisi löytyä kanssa kaikenlaista huomauteltavaa. Minun ulkonäöstäni huuteli kerran mies, jolla oli hampaat, kuin oravalla ja sieraimet, kuin porsaalla, mutta päätin olla hiljaa.

Tuli tästä mieleeni että yleensä huutelijat ja kiusaajat ovat itse rumia, siis todella rumia ja  läskejä.Näitä ei voi edes kehua tavallisennäköisiksi. Kauniit ihmiset harvoin käyttääntyvät näin, koska näillä on usein parempi itsetunto.

Vierailija
54/58 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat suomalaiset miehet ovat melko herkkiä ja särkyväisiä muiden miesten seurassa. Tuo kaveriporukassa naisille huutelu on tietynlaista näyttämistä ja hyväksynnän hakemista muilta miehiltä. Naiset ovat helppoja kohteita, koska nämä miehet tietävät, että naiset eivät käy päälle.

Vierailija
55/58 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en liiku kaupungilla kuin pakolliset asiat. On ollut mukavaa kun on voinut piilottaa ruman naaman maskin taakse mutta nythän sekin poistuu.

Vierailija
56/58 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se huutelija normaali ole.

Vierailija
57/58 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleltään häiriintynyt. Ei ymmärrä mikä on sosiaalisesti sopivaa. On kuin pikkulapsi joka huutaa kaikki havaintonsa ääneen eikä ymmärrä hävetä.

Vierailija
58/58 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Esko Ahon & Co 90-luvun laman aikaan hoitolaitoksista päästettiin satojatuhansia mielisairaita avohoitoon. Nyt näiden jälkeläiset ovat aikuisia ja elävät keskuudessamme, tuttuun tyyliin ilman kunnon hoitoa. Tämä sitten näkyy ja kuuluu katukuvassa, työpaikoilla ja deittisivustoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä