Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen huutelee tuntemattomille solvauksia esimerkiksi ulkonäöstä?

Vierailija
02.06.2020 |

Siis jos ei ole kyse mistään kehitysvammaisesta tai muistisairaasta... Siis mitä sellainen "normaalipäisen" ihmisen päässä liikkuu, jos on pakko kommentoida toisen vieraan ihmisen ulkonäköä? Esim. mies huutaa naiselle kadulla "v*tun läski!"

Ihan käsittämätöntä p*skaa. Jotain siellä pääkopassa on kyllä pahasti vialla, vaikka mitään diagnooseja ei olisi...

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään juuri facessa olen lukenut ainakin kahdesta tapauksesta, kun jollekin naiselle ollaan huudeltu jotain... Varmasti pitkin kesää taas yleistyy, kun ihmiset haluavat pukeutua kesävaatteisiin.

Vierailija
2/58 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostareilla huutelevat huoraksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi minä mutta mulla on diagnooseja.

Vierailija
4/58 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä. Voi tietysti olla jotenkin muutenkin päästään sekaisin.

Vierailija
5/58 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajoitteita omaava idiootti. Niitä ei ole niin paljon, kuin miltä vaikuttaa. Ovat vaan ikävän kuuluvia ja näkyviä. Ihan oikeasti, kannattaa suodattaa. Muista, että samainen tyyppi huutelee ihan kaikille. Nämä on pakko suodattaa, ei se ole henkilökohtaista, jos et itse ota sitä henkilöön.

Vierailija
6/58 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi minä mutta mulla on diagnooseja.

Kyllä ne yleensä tunnistaa, jos on jotain diagnooseja esim. Tourette-ihmiset voivat elehtiä muutenkin sellaisella tavalla, että tunnistaa.

Känniset ja ylimieliset ilkeät ihmiset tunnistaa myös ja ne on juurikin yleensä näitä huutelijoita.

Vierailija
7/58 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko hoikka ihminen. Minulla on kuitenkin reisissä ja pepussa vähän selluliittia mikä nyt on ihan normaalia eikä sitä todellakaan ole mitenkään suurissa määrin. Olin juuri pari päivää sitten rannalla bikinit päällä ottamassa aurinkoa, niin joku äijälauma (ei mitään teinipoikia) huusi "peitä p*rsees!" ja jotain hyi v***u kuului myös... Ihanaa käytöstä. En sitä itseeni ota ja varmasti olen vastaisuudessakin rannalla bikinit päällä, mutta ihan käsittämätöntä :D

8/58 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin myös, että todennäköisimmin ilkeä, räkättäjä-tyyppinen ihminen. Sellainen ihminen ei ole moraalisesti kovin kehittynyt; jos kyseessä on nuori ihminen, hän saattaa olla vielä oikeasti kypsymätön, ehkä katuu käyttäytymistään vanhempana. 

Vierailija
9/58 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairas, narsisti,psyko spektrillä

Vierailija
10/58 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, av mammoillehan on ihan normaalia käyttäytyä tolleen jos joku mies erehtyy tulemaan juttulemaan.

Mutta sehän on ihan eri juttu, eiks nii!??!? "Ettekste ymmärrä et oon täällä vaan kavereita tapaamassa!!!!"

Vierailija
11/58 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtun spesiaalit kukkaset kirjoitti:

Noh, av mammoillehan on ihan normaalia käyttäytyä tolleen jos joku mies erehtyy tulemaan juttulemaan.

Mutta sehän on ihan eri juttu, eiks nii!??!? "Ettekste ymmärrä et oon täällä vaan kavereita tapaamassa!!!!"

En minä ainakaan huutele kenellekään. Jos kadulla kävelee mies, joka on minusta ruma, niin ei todellakaan käy edes mielessä huutaa mitään. Nyt oli kyse varmasti kadulla huutelusta eikä mistään baaripokailusta.

Vierailija
12/58 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Sanoisin myös, että todennäköisimmin ilkeä, räkättäjä-tyyppinen ihminen. Sellainen ihminen ei ole moraalisesti kovin kehittynyt; jos kyseessä on nuori ihminen, hän saattaa olla vielä oikeasti kypsymätön, ehkä katuu käyttäytymistään vanhempana. 

Miltäköhän tuntuu olla aikuiseksi kasvanut räkänokka joukossaräkättäjä. Inhempaa ihmistyyppiä on vaikea kyllä kuvitella.

Vierailija
13/58 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niille diagnoosi on, ne eivät vaan ole hakeneet sitä.

Vierailija
14/58 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin olet viimeksi nähnyt naisen huutamassa hyi vittua miehelle, joka on ollut täysin omassa rauhassaan omia asioitaan toimittamassa? Pankkiin menossa, kaupasta tulossa? Et koskaan.

Vierailija
15/58 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan huutele kenellekään. Jos kadulla kävelee mies, joka on minusta ruma, niin ei todellakaan käy edes mielessä huutaa mitään. Nyt oli kyse varmasti kadulla huutelusta eikä mistään baaripokailusta.

Njääh, toi kommentoimasi on se, joka ei ole spektrillä vaan tasolla. Teoriassa.  Sen agendaan ei kannata tuhlata energiaa.

Vierailija
16/58 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisin huutaa koko ajan kuin palosireeni ja yökötellä miehiä :p

Vierailija
17/58 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, joilla on jotain patoutumia ja sitten kännissä ovat mulkkuja kun normaalisti ovat ujoja eivätkä osaa puolustaa itseään.

Vierailija
18/58 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku joka on olevinaan niin täydellinen, että on varaa huudella. Jos menisi lähelle tarkastelemaan tällaista ihmisper*että, niin johan alkaisi löytyä kanssa kaikenlaista huomauteltavaa. Minun ulkonäöstäni huuteli kerran mies, jolla oli hampaat, kuin oravalla ja sieraimet, kuin porsaalla, mutta päätin olla hiljaa.

Vierailija
19/58 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotainhan niissä on rikki. Olisipa ihana saada tuollasta käytöstä videolle ja jakaa netissä niin että myös noiden kuvotusten perhe, työkaverit ja työnantaja näkisi mimmoinen ihminen todella on.

Vierailija
20/58 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten on nämä pienimunaiset porukoissa kulkevat miehet. Miehet ovat läpi historian bondanneet eli vahvistaneet keskinäisiä siteitään naisia alistamalla ja halveksimalla, koska siitä tulee miehekkäämpi olo. Mutta homoja pitää myös halveksia, koska muutenhan joku voisi kuvitella, että naisia halveksiva miesporukka tykkää ottaa parrua perseeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi