Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen huutelee tuntemattomille solvauksia esimerkiksi ulkonäöstä?

Vierailija
02.06.2020 |

Siis jos ei ole kyse mistään kehitysvammaisesta tai muistisairaasta... Siis mitä sellainen "normaalipäisen" ihmisen päässä liikkuu, jos on pakko kommentoida toisen vieraan ihmisen ulkonäköä? Esim. mies huutaa naiselle kadulla "v*tun läski!"

Ihan käsittämätöntä p*skaa. Jotain siellä pääkopassa on kyllä pahasti vialla, vaikka mitään diagnooseja ei olisi...

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen melko hoikka ihminen. Minulla on kuitenkin reisissä ja pepussa vähän selluliittia mikä nyt on ihan normaalia eikä sitä todellakaan ole mitenkään suurissa määrin. Olin juuri pari päivää sitten rannalla bikinit päällä ottamassa aurinkoa, niin joku äijälauma (ei mitään teinipoikia) huusi "peitä p*rsees!" ja jotain hyi v***u kuului myös... Ihanaa käytöstä. En sitä itseeni ota ja varmasti olen vastaisuudessakin rannalla bikinit päällä, mutta ihan käsittämätöntä :D

Saman olen huomannut, että äijä porukat oikein porukalla arvioi kropan yksityiskohdat ja jos se kroppa ei ole kuin jostain aikuisviihde videosta, niin saa kyllä kuulla.

Sitten kun katsoo näitä äijiä itseään, ei voi kun ihmetellä mistä se naisen kritisoinnin halu kumpuaa, kun eivät itekään välttämättä niitä satukirjan prinssejä ole ( käytökseltäänkään).

Vai onko se se ilmiö, että mies katsoessaan peiliin on tyytyväinen näkemäänsä, vaikka kuvajainen olisi mörkö ja vastaavasti kaunis nainen katsoo peiliin ja näkee sen monsterin?

Vierailija
22/58 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten on nämä pienimunaiset porukoissa kulkevat miehet. Miehet ovat läpi historian bondanneet eli vahvistaneet keskinäisiä siteitään naisia alistamalla ja halveksimalla, koska siitä tulee miehekkäämpi olo. Mutta homoja pitää myös halveksia, koska muutenhan joku voisi kuvitella, että naisia halveksiva miesporukka tykkää ottaa parrua perseeseen.

Se on kyllä mieltäylentävä kokemus, kun miesporukka ohi kävellessään huutaa sitä 'hyi vittua' ja 'kauhee läskiä' ja nauraa paskaisesti päälle, eikä heitot ole edes osoitettu suoraan niiden kohteelle, jotta niihin voisi vastata. Se on epäinhimillistävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen melko hoikka ihminen. Minulla on kuitenkin reisissä ja pepussa vähän selluliittia mikä nyt on ihan normaalia eikä sitä todellakaan ole mitenkään suurissa määrin. Olin juuri pari päivää sitten rannalla bikinit päällä ottamassa aurinkoa, niin joku äijälauma (ei mitään teinipoikia) huusi "peitä p*rsees!" ja jotain hyi v***u kuului myös... Ihanaa käytöstä. En sitä itseeni ota ja varmasti olen vastaisuudessakin rannalla bikinit päällä, mutta ihan käsittämätöntä :D

Saman olen huomannut, että äijä porukat oikein porukalla arvioi kropan yksityiskohdat ja jos se kroppa ei ole kuin jostain aikuisviihde videosta, niin saa kyllä kuulla.

Sitten kun katsoo näitä äijiä itseään, ei voi kun ihmetellä mistä se naisen kritisoinnin halu kumpuaa, kun eivät itekään välttämättä niitä satukirjan prinssejä ole ( käytökseltäänkään).

Vai onko se se ilmiö, että mies katsoessaan peiliin on tyytyväinen näkemäänsä, vaikka kuvajainen olisi mörkö ja vastaavasti kaunis nainen katsoo peiliin ja näkee sen monsterin?

Tutkimusten mukaan miehet eivät havaitse muutoksia kehossaan yhtä hyvin kuin naiset, eli joku elähtänyt viisikymppinen mies saattaa hyvinkin omassa mielessään mieltää itsensä samaksi, kuin oli kaksikymppisenä. Mikä kyllä selittää paljon.

Vierailija
24/58 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yks huusi vappuna "Todella upea perse!" ja tänään sama äijä "Mut ku on niin kauniit sääret!!" ja siihen päälle vielä, että "eikö ole imartelevaa kuulla kehuja?" Mietin mitä sen päässä liikkuu, kun huutaa...  dominointia? Jos hän saa jotain kicksejä edes siitä, kun ei naista muuten saa.

Vierailija
25/58 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olivat? Parikymppisiä vai viisikymppisiä?

Vierailija
26/58 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan kohdannu tuolla tavalla käyttäytyvää. Onko tuollasia oikeesti olemassa? Luulisin, että ei kukaan tervejärkinen käyttäydy noin.

Vierailija
27/58 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten on nämä pienimunaiset porukoissa kulkevat miehet. Miehet ovat läpi historian bondanneet eli vahvistaneet keskinäisiä siteitään naisia alistamalla ja halveksimalla, koska siitä tulee miehekkäämpi olo. Mutta homoja pitää myös halveksia, koska muutenhan joku voisi kuvitella, että naisia halveksiva miesporukka tykkää ottaa parrua perseeseen.

Se on kyllä mieltäylentävä kokemus, kun miesporukka ohi kävellessään huutaa sitä 'hyi vittua' ja 'kauhee läskiä' ja nauraa paskaisesti päälle, eikä heitot ole edes osoitettu suoraan niiden kohteelle, jotta niihin voisi vastata. Se on epäinhimillistävää.

Ihan oikeasti, muista, että se porukka huutaa ihan jokaiselle naiselle, hoikille, pulleammille, pidemmille, lyhyemmille jne. Heillä on ongelma, ei sinulla. Tiedän itsekin, että ainakin joinain päivinä on heikoilla, mutta silti, kyse ei ole sinusta ja sun ominaisuuksista, kaikki saavat osansa tästä kyseenalaisesta herkusta.

Vierailija
28/58 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo koskaan kohdannu tuolla tavalla käyttäytyvää. Onko tuollasia oikeesti olemassa? Luulisin, että ei kukaan tervejärkinen käyttäydy noin.

Olet a) mies b) syrjäseudulla asuva c) huonokuuloinen ja huonosti ympäristöään havainnoiva prinsessa d) todella huomiotaherättämätön e) asut jossain hienostoalueella.

Mutta onneksi todellisuus ei riipu siitä, oletko sinä sitä ollut todistamassa.

Vierailija
29/58 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa, ei olekaan tervettä. Mies on sairas, koska ajattelee olevansa herra ja maailmaa napa, jolla on oikeus muiden ihmisten ulkomuotoa ääneen arvioida ja mielensä muille kuuluttaa.

Sehän on sairautta. Mielensairautta. Ehkä kuvittelee olevansa ylempiarvoinen, kenties joku menneen ajan kuningas. Käytös on sairaan ihmisen käytöstä.

Normaali ihminen ei toisen ulkonäköä arvioi, sille kukaan ei mitää mahda ja toisen kropan tarinaa tiedä, se ei ole muiden asia.

Ei ole kasvatettu ja opetettu käytöstapoja. Onhan se ihmeellistä, että aikuiset miehet käyttäytyy, kuin koulukiusaaja lapset.

Vierailija
30/58 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ilmiö johon en ole törmännyt muualla kuin Suomessa. Sori suomalaiset, mutta AP:n kysymys oli että millainen ihminen huutaa törkeyksiä toisen ulkonäöstä....

Tänään tiistaina yksi humalainen nuori mies yritti kömpiä ulos auton takapenkiltä ja huusi: "hei onko sulla nuuskaa? Pistä mirri pöydälle, niin täytän sinut pizzalla!"

Katoin ensin että tyyppi yritti ostaa nuuskaa grilliltä, mutta ei, sehän oli tarjoamassa pizzaa mulle.

Siis iskurepliikki klo 5 iltapäivällä grillin edessä. Niin absurdin törkeä ja varmaankin harjoiteltu kotona etukäteen.

Vierailija
31/58 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kukaan täysjärkinen kyllä huutele törkeyksiä.

Mulle joku läskimooses kerran kehtasi sanoa tai oikeestaan laulaa että "selluliittipyllyy se kävellessä hyllyy" Kuittasin takaisin että kato peiliin läski.

Vierailija
32/58 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan miehet eivät havaitse muutoksia kehossaan yhtä hyvin kuin naiset, eli joku elähtänyt viisikymppinen mies saattaa hyvinkin omassa mielessään mieltää itsensä samaksi, kuin oli kaksikymppisenä. Mikä kyllä selittää paljon.

Ei mitenkään sieltä eikä oikeuta rumaa käytöstä.

Vierailija
33/58 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset nyt vaan on sivistymättömiä juoppoja ja juntteja ni minkäs teet. Koittakaa kestää. Itse olen saanut paljon palautetta alipainoisuudesta. En liho vaikka kuinka söisin ja sen takia haukutaan luuviuluksi yms. Ilmeisesti laihoja saa haukkua mutta tukevia ei.

Vierailija
34/58 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaiset ja kätyrinsä.

Vierailija
35/58 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutelijat ovat aina vaatimattoman näköisiä miehiä, jotka luulevat olevansa hyvännäköisiä.

Yksikään naisia viehättävä mies ei huutele - heidän ei tarvitse.

Vierailija
36/58 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku huutelee yksin, niin kyse on yleensä mt-ongelmista, kehitysvammasta, vahvasta humalatilasta tai kaikesta noista.

Nämä pahimmat huutelijat huutelevat porukoissa. Yleensä äijäporukoissa. Sellaista käytöstä ei edes pidä yrittää ymmärtää.

Vierailija
37/58 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset nyt vaan on sivistymättömiä juoppoja ja juntteja ni minkäs teet. Koittakaa kestää. Itse olen saanut paljon palautetta alipainoisuudesta. En liho vaikka kuinka söisin ja sen takia haukutaan luuviuluksi yms. Ilmeisesti laihoja saa haukkua mutta tukevia ei.

Ketään ei  saa haukkua. Tietenkään.

Ajattelin aiemmin, että olisi ihanaa olla oikein hoikka, kunnes juttelin hyvin hoikan työkaverin kanssa. Hän oli kiusaantunut hoikkuudestaan, jota minä arvostin. Jokainen näkee itsensä omalla tavallaan ja haukkuvat miespösilöt oikeasti luulevat olevansa hyvännäköisiä. :D

Vierailija
38/58 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain vuosia sitten unicef:in tai muun sellasen työntekijät nauroivat keskenään kuuluvaan ääneen perääni "sillä on iso perse, kato kun se on ruma" kun ihan asiallisesti sanoin että nyt en ehdi kuunnella, on kiire. Tyttö ja poika. Olisi pitänyt ottaa yhteys pomoon, mutta ei silloin pitänyt itseään yhtään minkään arvoisena.

Junassa jotkut takana istuvat teinipissikset ottivat salaa kuvia ja hihittivät "kiva nenä". Kyllä ihmiset on kivoja.

Vierailija
39/58 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olivat? Parikymppisiä vai viisikymppisiä?

Jotain päälle parikymppisiä. Yhden tuossa porukassa liikkuneen tiedän etäisesti ja hän on -94 syntynyt. Eli minua pari vuotta nuorempi.

Vierailija
40/58 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wii Suomessa miehet lähtee baanalle ja alkaa haukkua naisten ulkonäköä? Eikö toiset miehet vois ojentaa näitä örveltäjiä? Sais heti herrasmiespisteet. Miehet solvaa ja itkettää naisia yöelämässä? Jo on aikoihin eletty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi