Kertokaa miten tätimäistyitte - vertaistukiketju
Oon 46 v ja omasta mielestä näpsäkkä ja nuorekas. Edestäpäin. Nyt näin pari kuvaa itsestä sivusta päin ja mikäs täti Tomera niissä näkyykään. Mulla on lyhyt tukka ja se korostaa paksua niskaa ja tuhtia ylävartaloa. Näytän rintavalta maatalon pehroorinnalta, vaikka en edes ole ylipainoinen, ihan samalta kuin suvun vanhemmat rouvat. Naurattaa olla tällanen muhkea rouva. Kaveriakin nauratti, sanoi että no nyt on.
Kommentit (1764)
Olen tänään N63. Vaatii totuttelua muistaa etten ole enää mikään tytönhupakko, vaikka sydän käy rippikoulua.
Ympäristö odottaa ainakin jonkunlaista aikuismaista käytöstä, edes joskus
Katson usein peilistä, onko harmaita hiuksia tullut. Ei vielä, ehkä auttaa, kun olen niin vaalea.
Ai niin, harmaat olikin mummomaisia, täällähän on kyse tätiytymisestä🤔
Tädithän ovat just seksikkäitä. Ongelmasi on kynitty lesbo/väritukka ja ylipaino. Teillä ei ole kyllä mitään hajua mistä miehet tykkäävät.
Katson vaatekaapissa olevia 'ihan kivoja' vaatteita - ne muuttuvat 'kummallisiksi' matkalla kaapista ylleni. Eivät siis istu enää.
Eestä ku enkeli, takaa ku mankeli. Sivulta ku Maamme-laulu: ei laaksoa, ei kukkulaa.
Samat värit ei enää miellytä silmää. Kaappi täynnä oranssia, mustaa, vihreää - näyttävät jotenkin räikeiltä ylläni ja itse näytän kalpealta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tapahtui todella nopeasti. Hetki vielä olin nuorekas vielä, tukka oli tumma, suhasin metrolla keskustaan jalassa pillifarkut, selässä trendikäs reppu kuunnelleen jotain rankkaa musaa korvalapuista, sitten lyhyen ajan päästä tukka oli ihan harmaa, päällä oli sellaiset mukavat vaatteet ja ergonomiset kengät (joita käyttävät lähinnä yli 80-vuotiaat), korvalapuilla kuuntelin radio-ohjelmia kuten Luontoilta tai Aristoteleen kantapää ja mukana oli tätimäisesti kymmenen muovikassia tai muuta nyssykkää.
En tiedä mitä tapahtui ja milloin. Täysi mysteeri.
Hei toi radio-ohjelmajuttu kävi mullekin! Yhtäkkiä ei jaksanut enää yhtään räimettä tai varsinkaan kaupallisten radioiden levotonta äänvirtaa. Nyt kuuntelen Politiikkaradiota, jazzia ja klassista musaa. Eli olen kuin isäni, jolle pyörittelin alle kolmekymppisenä vielä silmiä, että miten joku JAKSAA ku
Täällä just sama! Ikää vasta 61v , juurikin pääsin ylioppilaaksi v 1981 ja siitä alkoi ihana kesä..
Vierailija kirjoitti:
Minä 35v. Näytän 25-vuotiaalta, olen lapsenmielinen kuin 15-vuotias, älliltäni kuin 55-vuotias ja mummomaiset harrastukset kuin 75-vuotiaalla. En koe silti olevani tätimäinen.
heh! Eli kuin suurin osa kolmevitosista! Yleinen käsitys itsestä, niin minäkin ajattelin just siinä keski-ikäisyyden porteilla, kun nuorelta näyttäminen alkoi yhtäkkiä käydä jotenkin tärkeäksi. Helpottaa toki ajan kanssa.
Tätimäisyys on sitä kun valitsen mieluummin koti kuin kapakkaillan.
Mikä tätimäisyys 😂.. Mä olen 60v, käytän reisitaskuhousuja, verkkareita, t- paitoja, urheilupaitoja (ihanat kesällä), lenkkarit/ maastokengät, Ja muutenkin pukeudun urheilullisesti koska liikun paljon.. Hiukset on pese ja pidä lyhyet koska nää on tosi paksut ja luonnonkiharat nii ei jaksa olla karvalakki päässä koko ajan..
Rock"on 🤘
No enpä ole tätimäistynyt enkä mummoutunut. Täytän syyskuussa 70, enkä muistuta yhtäkään tätiä tai mummoa.
Mieli on kevyt ja jalat samoin. Ei kikkarapermanenttia eikä marttakenkiä tai kotimekkoja.
Garderobistani löytyy pillifarkkuja ja trikoohousuja, shortseja ja palazzohousuja. Mekkoja en juurikaan käytä.
Miksi olisin täti - tai olenhan minä sisarusten lapsille - mutta mieleltäni tai ulkonäöltäni?
Ihoni on aina ollut hyvä, hiukset terveet ja pitkät. Pidän ne pitkänä koska hiustenkasvu hyvin nopeaa enkä halua jatkuvasti käydä leikkuuttamassa sitä kuosiin niinkuin pitäisi jos on lyhyt kampaus.
Kiloja ei ole todellakaan liikaa, päin vastoin saisin kuulemma painaa enemmän - osteoporoosiriski. Liikun kuitenkin hyvin paljon ja syön terveellisesti niin että uskon luustoni olevan hyvässä kunnossa.
Olen synnyttänyt kaksi lasta aikoinani mutta se ei vartalossa pahemmin näy. Iho ei tietenkään enää ole yhtä kimmoisa kuin nuorena, kenellä tämän ikäisellä olisi. Uimarannalle uskallan mennä epäröimättä, ei ole peiteltävää.
Sitä paitsi ranta on kaikille koosta ja iästä ja sukupuolestan jne huolimatta.
Fyysinen kuntoni on todella hyvä, fysioterapeutin tekemässä testissä sain erinomaisen tuloksen.
Ikääntymistä ei voi estää, mutta ei myöskään tarvitse asettua keinutuoliin Aino-tossuissa sukkaa kutomaan. Oma kunto tietysti sanelee jokaisen kohdalla mutta onneksi olen saanut hyvät geenit ja vauhtia riittää.
En yritä esittää mitään, olen vain minä ja minä olen juuri tällainen. Optimistinen eteenpäin katsova mieli. Näen paljon kaunista ja elämisen arvoista joka päivä, ja haluan elää niin kauan kun suinkin itsestäni pystyn huolehtimaan. Hoidokiksi en ala, mutta se on sitten kun sen aika tulee.
Täti minussa sai aikaan sen, että uimahallin hengenpelastaja alkoi siivota seinää, kun huomautin että se on törkeän likainen, samalla kaikki uima-altaan radat täynnä kansaa ilman valvontaa. EN pyytänyt siivoamaan! Itse rupesi. Toivoin hartaasti ettei kukaan huku sillä aikaa, eikä onneks hukkunutkaan.
Vierailija kirjoitti:
No enpä ole tätimäistynyt enkä mummoutunut. Täytän syyskuussa 70, enkä muistuta yhtäkään tätiä tai mummoa.
Mieli on kevyt ja jalat samoin. Ei kikkarapermanenttia eikä marttakenkiä tai kotimekkoja.
Garderobistani löytyy pillifarkkuja ja trikoohousuja, shortseja ja palazzohousuja. Mekkoja en juurikaan käytä.
Miksi olisin täti - tai olenhan minä sisarusten lapsille - mutta mieleltäni tai ulkonäöltäni?
Ihoni on aina ollut hyvä, hiukset terveet ja pitkät. Pidän ne pitkänä koska hiustenkasvu hyvin nopeaa enkä halua jatkuvasti käydä leikkuuttamassa sitä kuosiin niinkuin pitäisi jos on lyhyt kampaus.
Kiloja ei ole todellakaan liikaa, päin vastoin saisin kuulemma painaa enemmän - osteoporoosiriski. Liikun kuitenkin hyvin paljon ja syön terveellisesti niin että uskon luustoni olevan hyvässä kunnossa.
Olen synnyttänyt kaksi lasta aikoinani mutta se ei va
Ihana kirjoitus🤭
Kaameeta olis näyttää riitraväisäseltä, einiltä, hannele laurilta tai meijusuvakselta. Överi on mautonta.
Vierailija kirjoitti:
Kaameeta olis näyttää riitraväisäseltä, einiltä, hannele laurilta tai meijusuvakselta. Överi on mautonta.
Loäeopardikuosia, kirjavaa, räikeetä, tekonahkaa, niittejä ja käkättävä röhönauru. Huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on, ap? Ja vielä olennaisempaa: mitä VIKAA tätimäisyydessä muka on? Ei mitään!
Sitä paitsi, ei se pitkä ja ohueksi latvoista kuluva viisikymppisen tukka ole nätti, mieluummin siisti ja paksun näköinen lyhyt.
Itselläni on kyllä ihan ylipainoakin, mutta nää, en viitsi laihduttaa. Kunto on hyvä ja ruokahalu + ruuanlaittotaito erinomaisia, ja nautin niistä nyt. Kunhan jaksaa kävellä ja tehdä töitä, niin kaikki on hyvin. Olen iloinen, ettei minua enää kiinnosta muiden mielipiteet, olen mikä olen, itseni ja läheisieni vuoksi.
Mua haittaa omat muutokset. Korjaan kaiken jos vain voin, itseni vuoksi.
En ole tätimäistynyt vielä 66 v iässä
Hoikka olen, jalka nousee tansseissa, eikä ikinä tule lyhyt tukka minulle, mikäli se itsestä riippuu
Ennen ihmettelin ja naurelin, miksi Kreikassa on vaan nuoria tyttöjä ja sitten tanakoita mummoja mustissaan. Nyt tiedän eikä naurata yhtään.
Löysin 10-15 vuotta sitten käytössäni olleen lyhyen, ruudullisen, a-linjaisen takin. Silloin se näytti muistaakseni kivalta, tai ainakin käytin sitä paljon. Nyt näytän se päällä tantalta.
Takki löysi uuden käyttäjän miehen 2-kymppisestä veljentyttärestä.