Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa miten tätimäistyitte - vertaistukiketju

Vierailija
02.06.2020 |

Oon 46 v ja omasta mielestä näpsäkkä ja nuorekas. Edestäpäin. Nyt näin pari kuvaa itsestä sivusta päin ja mikäs täti Tomera niissä näkyykään. Mulla on lyhyt tukka ja se korostaa paksua niskaa ja tuhtia ylävartaloa. Näytän rintavalta maatalon pehroorinnalta, vaikka en edes ole ylipainoinen, ihan samalta kuin suvun vanhemmat rouvat. Naurattaa olla tällanen muhkea rouva. Kaveriakin nauratti, sanoi että no nyt on.

Kommentit (1764)

Vierailija
1741/1764 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tädithän ovat just seksikkäitä. Ongelmasi on kynitty lesbo/väritukka ja ylipaino. Teillä ei ole kyllä mitään hajua mistä miehet tykkäävät.

Sanoiko joku että välittää siitä mistä te miehet tykkäätte? 😅

Vierailija
1742/1764 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole edes täti tomera, vaan se mummo, joka paarustaa sitkeästi eteenpäin lumessa.

Mutta mun puolesta tämä on ihan fine. On aina ollut. Ulkonäköni heijastelee sitä, mitä olen. En ole nuori, sinne tänne sännähtelevä sähikäinen, olen kokenut, sitkeä, vaikeissa tilanteissa luotettava vastuunkantaja, jonka suojissa firmat ja ryhmät selviävät tulevaan.

No olipas taas mahtipontista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/1764 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tädithän ovat just seksikkäitä. Ongelmasi on kynitty lesbo/väritukka ja ylipaino. Teillä ei ole kyllä mitään hajua mistä miehet tykkäävät.

Kiinnostaa nolla sun ajatukset naisista.

Vierailija
1744/1764 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

alapää alkoi haiskahtamaan

T. Pertti 64 vee

Vierailija
1745/1764 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen ihmettelin ja naurelin, miksi Kreikassa on vaan nuoria tyttöjä ja sitten tanakoita mummoja mustissaan. Nyt tiedän eikä naurata yhtään.

Ei minuakaan naurata. En ole kreikkalainen, mutta isoäidit olivat kuka mistäkin päin Itä-Eurooppaa. Ja niinpä nyt päälle nelikymppisenä geenit takaavat, että maatuskamummon ja pienen ja pyöreän babushkan olemus alkaa näkyä.

Haluaisin olla pitkä, hoikka, tyylikkäästi tuhkanvaalea ja urheilullinen olemukseltani. Saahan sitä haluta. Eikä mikään määrä liikuntaa ja tiukkaa ruokavaliota minusta tee pitkänhuiskeaa ja hoikkaa.

Vierailija
1746/1764 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa vanheta! Elämä tulee kiinnostavammaksi ja paremmaksi koko ajan. 

Vierailija
1747/1764 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1748/1764 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en itse ole vanha äm mä, mutta miehenä kokemuksissani naiset rupsahtavat keskimäärin jo 25 v, ja ovat totaalisia tätejä 35 v mennessä.

Vierailija
1749/1764 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1750/1764 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissivako ja persvako alkoivat hikoilla päivittäin. Ei nuorempana ollut ikinä tälläistä ongelmaa!! :O

Vierailija
1751/1764 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Resting bitch face 24/7.

Vierailija
1752/1764 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikoihin tarvis pikkuhiljaa kupit myös selkäpuolelle. Sen verran ihraa sielläkin...

Vierailija
1753/1764 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei oikeastaan motivoi eikä kiinnosta. Tiskaaminen tai pyykin pesu on aivan ylitsepääsemättömän raskasta puuhaa. Siivous ei kiinnosta sen vertaa. Ennen niuhotin aina siisteydestä jne. Nyt ei haittaa, vaikka villakoirat vilistävät nurkissa ja "projektipinot" kertyvät pöydille ja nurkkiin.

Vierailija
1754/1764 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintsikoihin tarvis pikkuhiljaa kupit myös selkäpuolelle. Sen verran ihraa sielläkin...

Jatkopalahan on ollut käytössä jo tovin, kumma ettei siihen ole saatu kehitettyä jotain lisäkuppiosaa :D

Vierailija
1755/1764 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuon kassiasian kanssa käynyt toisinpäin! En tarvitse enää kortteja kun kaikki on puhelimessa (vain ajokortti). En viitsi korjailla hiuksia tai meikkiä tien päällä, ne kamat siis jääneet pois (tämä alkoi siitä kun en enää jaksanut katsella peiliin kesken työpäivän tai ravintolaillan).

Työkassissa on työkamat ja vapaa-aikana on pikkuruinen olkalaukku jossa puhelin ja avaimet, jotain muuta ihan pientä, ehkä nenäliina.

Harmi, mulla on useampi ns luksuslaukku jotka on nyt ihan käyttämättä, kun en viitsi lähes tyhjää veskaa raahata mukana.

Sama täällä!

Laukuksi riittää pelkkä pikkulaukku. Siellä on rahapussi, kännykkä, pieni kampa, nenäliinoja, laastareita, muutama desinfiointipyyhe. Näillä varusteilla pärjään nykyisin.

Nuorempana raahasin mukana isoa kassia, jossa oli kaikkea mahdollista vauvanvaipoista

Mä en myöskään jaksa enää käsilaukkuja, vaan tungen kaiken _taskuihin_. Naiselliset villakangastakit yms.jäävät käyttämättä, kun niissä on niin pienet taskut. Olen pitkä ja laiha ja kumarainen ja laahustan ympäriinsä lumilautailutakissa, jonka etu-, sisä-, hiha- , povi- ja rintataskuihin pystyy kätsysti sullomaan kaiken piposta laturiin ja nenäliinoista koirankakkapusseihin, aurinkolaseihin ja palautettavaan kirjaston kirjaan. Kuvittelin muuttuvani viisikymppisenä elegantisti vanhenevaksi leidiksi enkä muhkuraiseksi pelleksi, mutta minkäs teet

Vierailija
1756/1764 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla tädeillä on kimaltava tupsupipo ja selässä pikkureppu.

Vierailija
1757/1764 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaula katoaa jonnekin... mutta toisaalta hiki ei enää haise kuten nuorempana. Terveisin Täti

Vierailija
1758/1764 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippihame ei mene enää päälle. Eikä YO-hame. Saakeli.

Vierailija
1759/1764 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätiydessä surkeaa on, että näyttää parkkiintuneelta al ko holi stilta, vaikka ei ole ottanut mitään moneen vuoteen. Naama roikkuu, dekoltee valahtaa kilvan kaulan ihon kanssa, kämmenselät muuttuvat ryppypaperiksi ja nilkat turpoavat lattajalkojen jatkeeksi.

Vierailija
1760/1764 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan mikään ei kiinnosta. Tekisi mieli vaan nukkua 24/7.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi