Kertokaa miten tätimäistyitte - vertaistukiketju
Oon 46 v ja omasta mielestä näpsäkkä ja nuorekas. Edestäpäin. Nyt näin pari kuvaa itsestä sivusta päin ja mikäs täti Tomera niissä näkyykään. Mulla on lyhyt tukka ja se korostaa paksua niskaa ja tuhtia ylävartaloa. Näytän rintavalta maatalon pehroorinnalta, vaikka en edes ole ylipainoinen, ihan samalta kuin suvun vanhemmat rouvat. Naurattaa olla tällanen muhkea rouva. Kaveriakin nauratti, sanoi että no nyt on.
Kommentit (1764)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhea ketju! 🤦🥴
Ihanapas
t. Yksi täti kaikkien puolesta. Tätit rules
Täällä toinen.
Oltiin juhlissa, nelikymppinen "nuori" tuli juttusille "tähän tätipöytään". Meitä nauratti. Tosin samassa pöydässä oli myös N35 ja M37
Olen alkanut tykätä Emmerdalesta ja Salatuista elämistä - tätimäistäkö?
Olis kiva jos Peyton Place tulis uusintana...
Monissa asioissa huomaan olevani täti - siis sen lisäksi, että oikeasti olen, jo vuodesta 1980.
Mielipiteeni alkavat usein lauseella: no niin nykyään, mutta ennen...
Tai muistattekos Fonzien ja Onnen Päivät?
Seurassa jossa kolmikymppisiä...
Joskus mietin, että jos elonpäiviä riittää kasikymppiseksi, millaisia telkkaohjelmia on? Tai siis onko edes televisiota? Ja radiossa Maailman politiikan arkipäivää ja Puhelinlangat laulaa???
Eihän silloin nuoremmat edes ymmärrä mitä on puhelinlangat...
Vierailija kirjoitti:
Olen tietoisesti "tätimäistynyt" käytän löysiä vaatteita koska oksettaa tämä nykyakkojen kroppa esille tuonti ja pinnallisuus. Itsensä paljastelu kutsutaan nykyisin voimaantumiseksi.
Sama on tyyli täälläkin. Joku nimitti "mummotyyliksi" pukeutumistani. Hyväksyn sen ilomielin, mummohan minä olenkin.
Minulle voimaantuminen tarkoittaa ihan muuta kuin pyllistelyä takamus paljaana narubikineissä. On hienoa elää omana itsenään välittämättä jokaisesta uudesta muotivillityksestä.
Tasapaino esim. metsässä rämpiessä huono
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Onneksi marjamaani ovat tasaista kangasta. Mutta jos mättäällä kyykin, joskus on vaikea päästä ylös.
Mutta: Niin kauan, kun puskapissa onnistuu, olen tyytyväinen😉
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä ole jo mummoutumista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen "vasta" 63v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Tämä on tätiytymistä. Mummot tuskin uskaltaa metsään ollenkaan...
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut aina. Oon ollut lapsesta lähtien todella kömpelö ja saatan horjahtaa ihan vaan tasaisella lattiallakin.
N41
Tätit oli itselleni tosi tärkeitä lapsena. Että oli joku muukin joka välitti. Joku aikuinen omien vanhempien lisäksi. Kummitätit💕
Vierailija kirjoitti:
Tätit oli itselleni tosi tärkeitä lapsena. Että oli joku muukin joka välitti. Joku aikuinen omien vanhempien lisäksi. Kummitätit💕
Täti, kummitäti voi olla pahimmillaan paljon tuhoa aikaansaava yksilö. Pahuuden ruumiillistuma. Ilman omantunnontuskia.
Olen isotäti aika monelle. Ihaninta oli, kun yksi kolmivuotias halusi minut iltasatua lukemaan. Se pikkutytön tuhina vaipuessaan uneen. Peittelin ja hipsin pois...
Jos kerron 23-40v kummilapsilleni, että kävimme pizzalla, pokkkesimme terassille, saan joskus kummastuneita katseita...
Eikö yleensä tätit syö pitsaa, juo olutta???
N62v 9kk. Täti.
Saako asiallinen "Setä" liittyä seuraan?
Jos haluatte olla tyttöjen kanssa, niin poistun. Se on ihan ookoo. Olen vasta 49. Vapaapäivä - hengaan pyjaman housuissa, ostin lukulasit, vauvapalstailen.
Kuuntelen jostain hemmetin syystä coutrya - ccr/cottonfield. Olin eilen katsomassa fudista, enkä jaksanut lähteä kavereiden kanssa baariin.
Syön varmaan parsakaalikeittoa ja katson A-studion. Pari kiloa ylimääräistä mahassa, hiukset harvenevat-ahdistaa - silti luulen olevani hyvännäköinen. Eli Setä :)
Kaikki alkoi ottamaan päähän täällä suomessa.
Eli viisaastuin.
Aloin käyttää vyötärön peittäviä tunikoita tms :(
Vierailija kirjoitti:
Saako asiallinen "Setä" liittyä seuraan?
Jos haluatte olla tyttöjen kanssa, niin poistun. Se on ihan ookoo. Olen vasta 49. Vapaapäivä - hengaan pyjaman housuissa, ostin lukulasit, vauvapalstailen.
Kuuntelen jostain hemmetin syystä coutrya - ccr/cottonfield. Olin eilen katsomassa fudista, enkä jaksanut lähteä kavereiden kanssa baariin.
Syön varmaan parsakaalikeittoa ja katson A-studion. Pari kiloa ylimääräistä mahassa, hiukset harvenevat-ahdistaa - silti luulen olevani hyvännäköinen. Eli Setä :)
Kuulostat kivalta Setältä. Minun puolestani voit toki olla täällä, ikääntymisen merkeistähän täällä kirjoitellaan.
Haluaisitko kertoa millaisissa vaatteissa kuljet, millaiset kengät?
Selkään sattuu. Pitää välillä "oikaista" pitkälleen...
Ihanapas
t. Yksi täti kaikkien puolesta. Tätit rules