Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo, uskallatko kirjautua Tinderiin ja katsoa onko miehesi siellä?

Vierailija
02.06.2020 |

Todella moni varattu mies on ja vielä kuvien kanssa! Otatko haasteen vastaan? (Älä kerro miehelle.)

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi olla parisuhteessa, jossa pitäisi tehdä tai edes pohtia tuollaisia.

Voisit yllättyä. Olin kerran suhteessa naimisissa olevaan mieheen, joka oli ollut useammassa suhteessa vaimon selän takana. Vaimo oli tietääkseen onnellisessa ja uskollisessa parisuhteessa. Sääliksi kävi, kun ymmärsin kuvion.

Niin? Sitten yllätyn. En silti haluaisi olla parisuhteessa, joka ei perustu luottamukseen. Parisuhteen pitää antaa voimia arkeen, ei kuluttaa niitä.

Vierailija
42/50 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit yllättyä. Olin kerran suhteessa naimisissa olevaan mieheen, joka oli ollut useammassa suhteessa vaimon selän takana. Vaimo oli tietääkseen onnellisessa ja uskollisessa parisuhteessa. Sääliksi kävi, kun ymmärsin kuvion.

Niin? Sitten yllätyn. En silti haluaisi olla parisuhteessa, joka ei perustu luottamukseen. Parisuhteen pitää antaa voimia arkeen, ei kuluttaa niitä.

Rakkaudeton parisuhde on itseisarvo? Eikö olisi mukavampaa olla suhteessa aidosti rakastavan miehen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sinne mennä feikkiprofiililla ja miten?

Vierailija
44/50 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaudeton parisuhde on itseisarvo? Eikö olisi mukavampaa olla suhteessa aidosti rakastavan miehen kanssa?

Olen suhteessa aidosti rakastavan miehen kanssa. Ja hän on aidosti rakastavan naisen kanssa, joka arvostaa häntä niin paljon, että luottaa. En koe tarvetta kommentoida sinulle enempää, koska ajatusmaailmasi on minulle vieras ja jopa sairas. Aurinkoista kesäpäivää, toivottavasti sinäkin koet vielä joskus itsesi rakastetuksi, arvostetuksi ja halutuksi.

Vierailija
45/50 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä jos mies on siellä tarkastaakseen onko nainen siellä, ja siellähän se löytyy, vinkkisi ansiosta.

Vierailija
46/50 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko sinne mennä feikkiprofiililla ja miten?

Voi mennä. Ei tarvitse olla omaa kuvaa ja nimeä. Teet vaikka Faceen ensin feikkiprofiilin ja luot sen kautta.

Vierailija
47/50 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen suhteessa aidosti rakastavan miehen kanssa. Ja hän on aidosti rakastavan naisen kanssa, joka arvostaa häntä niin paljon, että luottaa. En koe tarvetta kommentoida sinulle enempää, koska ajatusmaailmasi on minulle vieras ja jopa sairas. Aurinkoista kesäpäivää, toivottavasti sinäkin koet vielä joskus itsesi rakastetuksi, arvostetuksi ja halutuksi.

Luottamus on ihana asia. Toivottavasti olet oikeassa. Kiitos toivotuksista, sitä samaa sinulle. 🤗

Vierailija
48/50 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
49/50 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuritalossa asuu mies jonka löysin tinderistä. Päätin tykätä ja heti tärppäsi. Yhtenä päivänä tämä mies kulki ohitseni naisen ja lapsen kanssa joten miehellä oli hiukan tukala olla kun tajusi kuka käveli ohi 😂

Vierailija
50/50 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder match kirjoitti:

Naapuritalossa asuu mies jonka löysin tinderistä. Päätin tykätä ja heti tärppäsi. Yhtenä päivänä tämä mies kulki ohitseni naisen ja lapsen kanssa joten miehellä oli hiukan tukala olla kun tajusi kuka käveli ohi 😂

Voi ei! Maalla on vissiin helpompaa olla Tinderissä salaa, kun sinkkuja on niin vähän. Naapurit eivät saa tietää, jolleivät itsekin ole pettämistouhuissa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi