Vaimo, uskallatko kirjautua Tinderiin ja katsoa onko miehesi siellä?
Todella moni varattu mies on ja vielä kuvien kanssa! Otatko haasteen vastaan? (Älä kerro miehelle.)
Kommentit (50)
Uskaltaisin mutta ei jaksa kiinnostaa.
Onhan se mahdollista selaimella tai kännykällä. Onhan se hyvä kun voi laittaa vaikka jonkun vanhan mummon (ukin) kuvan ja iäksi paljon. Ja tietenkin jos haluaa sitä omaa kumppania saada nalkkiin niin mahdollisimman lyhyt etäisyys ja sitten kun olette yhdessä kotona käyt katselemassa löytyykö hän.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei olisi vaikka olisi sinkkukin. Ei sen ole koskaan tarvinnut seuraa netistä etsiä.
Tinderin etu on mahdollisuus pohjustaa ja mittailla kumppanin luotettavuutta. Pienempi riski on jäädä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei saa kertoa miehelle, jätän haasteen vastaanottamatta. Muutenkin kyllä lapsellista tuollainen vahtiminen.
Saat kertoa, kun profiili on löytynyt :)
Aikanaan sinkkuna ollessani Tinderissä tuli vastaan kaverin aviomies. Ilmoitin asiasta kaverilleni ja mies oli ilmeisesti alkuun kiistänyt asian, vaikka lähetin kaverilleni kuvakaappaukset tämän profiilista.
Tiedän, ettei ole.
Yksi nainen riittää hänelle. Minulle myös yksi mies.
Vierailija kirjoitti:
Aikanaan sinkkuna ollessani Tinderissä tuli vastaan kaverin aviomies. Ilmoitin asiasta kaverilleni ja mies oli ilmeisesti alkuun kiistänyt asian, vaikka lähetin kaverilleni kuvakaappaukset tämän profiilista.
Julkkiksena tämä saattaa onnistuakin uskottavasti!
Vierailija kirjoitti:
Saiko mies tietää käräyttäjän? tuliko hankaluuksia?
Käytännössä täytyy tehdä fb-feikkiprofiili tietenkin feikki- iällä ensin!
Joskus vuosia sitten kun Tinder rantautui, oli siellä paljonkin varattuja tuttuja. Osa tosissaan ja osa insinöörejä, jotka halusi nähdä, miten uusi äppi toimii ( näin ainakin selitti yksi varattu työkaveri- ukko. Muutama on ollut siellä jollain nimikirjaimilla ja maisemakuvalla. Yksi kuva sopi tuttavaperheen mökin laituriin. Sanoin tälle miehelle, että tunnistin heti. Hän on muutenkin sellainen mikropettäjä, jolla 1000 fb-kaveria ja Laittelee viestejä tuntemattomille heruttajille. En tiedä, onko oikeasti koskaan pettänyt, mutta vaimolle se säätäminen ja viestittely on raskasta.
Eihän tuo tinderöinti riitä mihinkään. Teidän pitää kirjautua myös Victoria Milan -sivustolle ja tehdä treffiprofiili S24:een.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo tinderöinti riitä mihinkään. Teidän pitää kirjautua myös Victoria Milan -sivustolle ja tehdä treffiprofiili S24:een.
Jostain pitää aloittaa.
Löytyi! Mutta kuulemma etsii vain juttukaveria.
Uskaltaisin toki, mutta sittenhän minä olisin itse siellä tinderissä?
En haluaisi olla parisuhteessa, jossa pitäisi tehdä tai edes pohtia tuollaisia.
Eihän siellä kaikille tarvitse naamaansa näyttää, jos on vähän valmis maksamaan lisäominaisuuksista...
kovasti on tinderi käytössä, mutten ole vielä mieheeni siellä törmännyt...
Ei niin paljoa kiinnosta vahtia toista, että tinderiin menisin.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi olla parisuhteessa, jossa pitäisi tehdä tai edes pohtia tuollaisia.
Voisit yllättyä. Olin kerran suhteessa naimisissa olevaan mieheen, joka oli ollut useammassa suhteessa vaimon selän takana. Vaimo oli tietääkseen onnellisessa ja uskollisessa parisuhteessa. Sääliksi kävi, kun ymmärsin kuvion.
Vaikka olisikin, niin mitä se todistaa? Mieskin on siellä vaan katsomassa onko vaimo Tinderissä.
Sitä paitsi vaikka olisikin, niin Tinder ei välttämättä koskaan näytä sinulle miestäsi. Sehän valitsee salaisen algoritmin perusteella ketkä näytetään kenellekin ja siellä on niin paljon miehiä että saat selata kymmeniätuhansia profiileja ennen kuin tulee tuttuja vastaan.
Ei kai frouva omalla naamallaan siellä esiintyisi??