Vilauttelu
Vaimoni tykkää näin kesäisin vilautella, saamme molemmat siitä hyvät kiksit. Löytyykö muita pareja tai naisia joilla sama "harrastus"?
Kommentit (66)
Vaimo tykkää välillä "vahingossa" esitellä (isoja) tissejään kotona, kun on kavereita käymässä ja hän tulee esim. suihkusta. Onhan se todella kiihottavaa kattoa, kun frendit ei pysty olemaan kattomatta.
Murkkuikäisenä hyvän kaverini äiti oli rehevän muodokas kuin mikä, silloin noin nelikymppinen emäntä maalaistalossa. Usein kun olin heillä käymässä koulun jälkeen hän tuli navetan jälkeen suihkusta liian pieni tai muuten jostakin syystä avonainen kylpytakki yllä ja ihan kaikki näkyi useinkin.Ei yritystäkään peitellä
Isot rinnat ja nännit , pyöreä vatsa ja tuuhea tumma karvoitus.....Sitä ei voinut olla katselematta. Joskus hän meni olkkarista makkariinkin niin, että ovi jäi auki ja sai vielä katsella kun hän puki kiirehtimättä. Tai sitten oli suihkuhuoneessa ja ovi auki kun kulki ohi. Taisi olla vähän näyttämisen halua. Oli kyllä sen oloinen nainen kaikkiaan, että miehensä sai varmaan häneltä tosi kiihkeät kyydit sängyssä silloin. Minä puolestani kuvittelin usein tuota naista seksiin yksikseni sängyssäni...
Vierailija kirjoitti:
Vaimo tykkää välillä "vahingossa" esitellä (isoja) tissejään kotona, kun on kavereita käymässä ja hän tulee esim. suihkusta. Onhan se todella kiihottavaa kattoa, kun frendit ei pysty olemaan kattomatta.
Meillä sama, vaikka niin isoja tissejä ei olekaan - ihan mukavat silti. Lisäksi joskus "sattumalta" jää pukuhuoneen ovi täysin auki kun saunan/suihkun jäljiltä föönailee hiuksiaan, eikä muka huomaa että näkyy ihan kaikki sopivasti takkahuoneeseen. Sehän tottakai "kuuluu (?)" tehdä ilkialastomana :) Kiva katsella, kuinka frendit vaivihkaa kuikuilee vaimon touhuja.
Vaimon isosisko on aina antanu pientä flirttiä mulle. Oltiin viettämässä joulua heidän luonaan, vaimon siskolla oli ihon myötäinen punainen mekko päällään. Istuksin olut tuoppi kourassa nurkassa nojatuolilla. Muu poppoo istuksi ruokapöydän ääressä. Vaimon sisko tuli sytyttämään kynttilöitä olohuoneen pöydälle eteeni. Ensin kumartui rintavako minua kohti, vilkaisi ruokailutilaan että katsooko kukaan, ja paljasti täydelliset tissinsä minulle. Hän kiersi pöydän tälle puolelle ja kumartui pöydän päälle sytyttämään lisää kynttilöitä. En voinut kun ihailla hänen persettä. Hän rohkeasti nosti mekon helmaa ja näin kaiken, hänellä ei ollut pikkareita. Pitkään jouduin juomaan sitä yhtä tuoppia että kulli laskeutui.
Taisin mennä väärän siskon kanssa naimisiin.
Minä vilauttelin ihan tarkoituksella tänään, kun autotallin ovea tuli korjaamaan komea mies ja oma oli jo mennyt töihin. Laitoin aamutakin vyön ihan tahallani niin löyhästi, että näyttäessäni mistä talliin pääsee (meillä pääsee talon sisältäkin) takki liukui auki ja paljaat rintani ja pikkaritkin olivat ihan kunnolla näkösällä. Korjaushemmo oli ihan siinä vieressä ja katsoi rohkeasti hymyssäsuin. Hymyilin takaisin, seistiin hetki siinä hiljaa ja annoin katsella ihan rauhassa. Halusi koittaa kädellä rintojani, sen jälkeen jätin puuhiinsa rauhassa.
Kiihotun tuollaisesta, kun miehet katselevat vähän himoiten.
Tuhmisvaimo 43
Vierailija kirjoitti:
Minä vilauttelin ihan tarkoituksella tänään, kun autotallin ovea tuli korjaamaan komea mies ja oma oli jo mennyt töihin. Laitoin aamutakin vyön ihan tahallani niin löyhästi, että näyttäessäni mistä talliin pääsee (meillä pääsee talon sisältäkin) takki liukui auki ja paljaat rintani ja pikkaritkin olivat ihan kunnolla näkösällä. Korjaushemmo oli ihan siinä vieressä ja katsoi rohkeasti hymyssäsuin. Hymyilin takaisin, seistiin hetki siinä hiljaa ja annoin katsella ihan rauhassa. Halusi koittaa kädellä rintojani, sen jälkeen jätin puuhiinsa rauhassa.
Tuhmisvaimo 43
Vithu. Itsekkin teen remppa ja asennus keikkoja eräälle firmalle. Kolleegat on kertonut vastaavusta tapauksista, osa on päässyt kuulemma ihan loppuun saakka. Ootan edelleen että millon itsellekkin kävis tämmönen viuhka.
Remonttireiska38 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhmisvaimo 43
Vithu. Itsekkin teen remppa ja asennus keikkoja eräälle firmalle. Kolleegat on kertonut vastaavusta tapauksista, osa on päässyt kuulemma ihan loppuun saakka. Ootan edelleen että millon itsellekkin kävis tämmönen viuhka.
Aloitksesi varmistaa sen ettei ole mahkuja
Mieheni kanssa käytiin juuri äsken kaupassa ja lauantaioluella/drinkillä samalla. Jätin hänen pyynnöstään rintaliivit pois ja toppina aika ohut valkoinen "harsomainen" t-paita. Ihanasti sain salaa vilkuiluita pikku tisuilleni, kun ilman takkia hain tiskiltä juomat pöytäämme. Olisipa taas jo kesä :)
Pikkuvaimo
Vierailija kirjoitti:
Vaimon isosisko on aina antanu pientä flirttiä mulle. Oltiin viettämässä joulua heidän luonaan, vaimon siskolla oli ihon myötäinen punainen mekko päällään. Istuksin olut tuoppi kourassa nurkassa nojatuolilla. Muu poppoo istuksi ruokapöydän ääressä. Vaimon sisko tuli sytyttämään kynttilöitä olohuoneen pöydälle eteeni. Ensin kumartui rintavako minua kohti, vilkaisi ruokailutilaan että katsooko kukaan, ja paljasti täydelliset tissinsä minulle. Hän kiersi pöydän tälle puolelle ja kumartui pöydän päälle sytyttämään lisää kynttilöitä. En voinut kun ihailla hänen persettä. Hän rohkeasti nosti mekon helmaa ja näin kaiken, hänellä ei ollut pikkareita. Pitkään jouduin juomaan sitä yhtä tuoppia että kulli laskeutui.
Taisin mennä väärän siskon kanssa naimisiin.
Et sitte ymmärtänyt vinkkiä ... olis halunnut. Ei noin tehdä, jos ei ajatuksia toiminnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisin mennä väärän siskon kanssa naimisiin.Et sitte ymmärtänyt vinkkiä ... olis halunnut. Ei noin tehdä, jos ei ajatuksia toiminnasta.
Kait tuon nyt tyhmempikin tajusi, mutta ei ihan pokka riittäny alkaa jyystää puolen suvun edessä
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kanssa käytiin juuri äsken kaupassa ja lauantaioluella/drinkillä samalla. Jätin hänen pyynnöstään rintaliivit pois ja toppina aika ohut valkoinen "harsomainen" t-paita. Ihanasti sain salaa vilkuiluita pikku tisuilleni, kun ilman takkia hain tiskiltä juomat pöytäämme. Olisipa taas jo kesä :)
Pikkuvaimo
Tää on kyllä niin parasta! Varsinkin kun molemmat saa säväreitä tuosta!
Pikkutuhma vaimo 32
Vaimolla tapana laittaa dildo pikareihin, kun mennään kaupassa käymään. Surina käy koko ajan. Joskus kun tulee orkku vaikka kesken kauppajonon niin alkaa voihkinnan ja ulinan lanteiden vatkatessa. Hauska seurata kun lähellä olevien miesten lahkeissa alkaa pullottaa.
Ihanaa kun salilla huomaan ne vilkuilut, omaa kivaa saada miesten katseita ja nautin siitä. Annan katsella ja vähän keikistelenkin tahallani. Tiukat trikoot ja niukka toppi :)
sporttirouva 40
Viikonloppuna miehen kaveri oli kyläilemässä pitkästä aikaa, oli sukumenoa täällä päin ja jäi sitten meille yöksi kun on toiselta paikkakunnalta. Kävin itse ensin saunassa ja kuivailin sen jälkeen alastomana yläkerrassa tahallani ovet auki. Kuulin, kun vieras nousi rappuja hakeakseen jotain ja muka tahattomasti pyllistelin viivytellen oven suuntaan, rasvailin jalkojani kaikki paikat kunnolla näkyvillä. Hän pysähtyi hetkeksi oviaukkoon ja kuului hiljaisella äänellä "wau". Käännyin muka hämmästyneenä ja annoin silti katsella hetken ihan vapaasti, loppuillan oikein kerjäsin vilkuiluita ohuessa topissa ilman rintaliivejä. Pieniä hipaisuita ja kosketteluakin sopivissa tilanteissa.
pikkutuhmaa ja aika lapsellista, mutta silti kiihottava juttu minulle.
N42
En muka muistanut, että lämpöpumpun korjaaja tuli hommiin nyt aamulla ja kiirehdin "suoraan nukkumasta tulossa" avaamaan ovea pelkissä pikkareissa ja pitelin toisella kädellä rintojeni edessä jotain mieheni paitaa, vaikka olin ollut hereillä jo kauan. Pyytelin anteeksi ja hän hymyillen totesi ettei todellakaan ole mitään haittaa. Annoin tahallani toisen rintani näkyä ihan kunnolla ja en muka huomannut sitäkään aluksi, kun opastin häntä peremmälle.
Hänen touhutessaan kävin vielä suihkussa ja puin pimppa märkänä todella hitaasti viivytellen makuuhuoneen ovi auki ja toivoin hänen näkevän kaiken. Haaveissani hän olisi himoissaan vain tullut ja ottanut minut kyselemättä siinä omalla sängyllämme. Varmaan luokiteltavissa jonkin sortin ahdisteluksi, mutta oma fetissini ja kiihottaa jostain syystä itseäni ihan kunnolla olla paljaana miesten katsellessa.
n38
Olemme sopineet 25-vuotiasn työkaverini kanssa, että menemme kovilla pakkasiia tai sateella töihin kimppapyydillä.
Viime syksynä olin myöhässä ja pyysin hänet sisälle odottelemaan. Olin puolipukeissani meikkaamassa, ylläni paitis ja sukkahousut. Tilanne oli ehkä aiheettakin kutkuttava.
Exrva
Vierailija kirjoitti:
Olemme sopineet 25-vuotiasn työkaverini kanssa, että menemme kovilla pakkasiia tai sateella töihin kimppapyydillä.
Viime syksynä olin myöhässä ja pyysin hänet sisälle odottelemaan. Olin puolipukeissani meikkaamassa, ylläni paitis ja sukkahousut. Tilanne oli ehkä aiheettakin kutkuttava.Exrva
Olitko tuolloinkin jo exrva, vai lähtikö ne ajatukset tuosta liikkeelle sitten? =D
Eikun tuo tuollanen puolihuolimattomuus on aidosti kuumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime syksynä olin myöhässä ja pyysin hänet sisälle odottelemaan. Olin puolipukeissani meikkaamassa, ylläni paitis ja sukkahousut. Tilanne oli ehkä aiheettakin kutkuttava.Exrva
Olitko tuolloinkin jo exrva, vai lähtikö ne ajatukset tuosta liikkeelle sitten? =D
Olin jo. Tämä sattui tämä syksynä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin jo. Tämä sattui tämä syksynä
Sulla on kiinnostava tapa ajatella, tykkään!
Mistä päin sä oletkaan? t. nro 38
Pikkutuhmat vaimot pitää suhteet elossa😉 Oma vaimo on samanlainen enkä vaihtaisi häntä mihinkään.
M32