Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vilauttelu

Vierailija
30.07.2008 |

Vaimoni tykkää näin kesäisin vilautella, saamme molemmat siitä hyvät kiksit. Löytyykö muita pareja tai naisia joilla sama "harrastus"?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme sopineet 25-vuotiasn työkaverini kanssa, että menemme kovilla pakkasiia tai sateella töihin kimppapyydillä.

Viime syksynä olin myöhässä ja pyysin hänet sisälle odottelemaan. Olin puolipukeissani meikkaamassa, ylläni paitis ja sukkahousut. Tilanne oli ehkä aiheettakin kutkuttava.

Exrva

Olitko tuolloinkin jo exrva, vai lähtikö ne ajatukset tuosta liikkeelle sitten? =D

Eikun tuo tuollanen puolihuolimattomuus on aidosti kuumaa. 

Olin jo. Tämä sattui tämä syksynä

Sulla on kiinnostava tapa ajatella, tykkään! 

Mistä päin sä oletkaan? t. nro 38

Ajatella mitä? Kerroin otteen elävästä elämästä

ExRva

Vierailija
42/66 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme sopineet 25-vuotiasn työkaverini kanssa, että menemme kovilla pakkasiia tai sateella töihin kimppapyydillä.

Viime syksynä olin myöhässä ja pyysin hänet sisälle odottelemaan. Olin puolipukeissani meikkaamassa, ylläni paitis ja sukkahousut. Tilanne oli ehkä aiheettakin kutkuttava.

Exrva

Olitko tuolloinkin jo exrva, vai lähtikö ne ajatukset tuosta liikkeelle sitten? =D

Eikun tuo tuollanen puolihuolimattomuus on aidosti kuumaa. 

Olin jo. Tämä sattui tämä syksynä

Sulla on kiinnostava tapa ajatella, tykkään! 

Mistä päin sä oletkaan? t. nro 38

Ajatella mitä? Kerroin otteen elävästä elämästä

ExRva

No kun huomasit tuollasen asian, olkoonkin ote normaalista elämästäsi. Kai siitä jotain virikkeitä itsellekin tuli? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, huomasin minkä??

Exrva

Vierailija
44/66 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exrva

Että tilanne oli (ehkä aiheettakin) kutkuttava. Niin, enhän mä tiedä oliko se sinusta vai siitä työkaverista kutkuttavaa?  

Vierailija
45/66 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ty kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exrva

Että tilanne oli (ehkä aiheettakin) kutkuttava. Niin, enhän mä tiedä oliko se sinusta vai siitä työkaverista kutkuttavaa?  

Kerroin vain, tuohon alaotsikkoon mielestäni jollakin lailla sopivan sattumuksen

Vierailija
46/66 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan kertomuksesta. 

Vierailija
47/66 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kestä, kiva jos piristi

Exrva

Vierailija
48/66 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exrva

Ainahan tuollainen. Tietty, itse huomaan tuollaiset helposti ja tosiaankin piristäviä sattumuksia. Vilauttelu on aika harmitonta hupia, jos sen voisi suhteessa jakaa. 

Vierailija
49/66 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exrva

Ainahan tuollainen. Tietty, itse huomaan tuollaiset helposti ja tosiaankin piristäviä sattumuksia. Vilauttelu on aika harmitonta hupia, jos sen voisi suhteessa jakaa. 

Totta. Olen tosin ex

Vierailija
50/66 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exrva

Totta. Olen tosin ex

No se kävi jo alkuun selväksi. 

Ei tapahdu meillä, vaikkein ex olekaan. Mutta tästä sulle kumppaninvalintaan uusi kriteeri? 

Vierailija
51/66 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ty kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exrva

Totta. Olen tosin ex

Ei tapahdu meillä, vaikkein ex olekaan. Mutta tästä sulle kumppaninvalintaan uusi kriteeri? 

PAH ei koskaan enää tällä ymmärryksellä

Vierailija
52/66 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ty kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exrva

Totta. Olen tosin ex

PAH ei koskaan enää tällä ymmärryksellä

Oletan että sä et täältä saanut rokotusta miehiä vastaan, vaan ihan omista kokemuksistas... 

En mäkään kolmatta kertaa enää jaksa. Tää jelppii päivittäisessä elämässä, eikä vieras oikein ole vaihtoehto. 

Vierailija
53/66 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten vilauttelu OK

Miesten vilauttelu ällöttävää itsensäpaljastelua

Missä tasa-arvo?

Vierailija
54/66 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten vilauttelu OK

Miesten vilauttelu ällöttävää itsensäpaljastelua

Missä tasa-arvo?

Ei kai ole ollut kyse tasa-arvosta, ap. kysyjä esitti kysymyksen harrastuksesta. Alkoiko ilmasto vähän ahdistamaan?

Vierailija
55/66 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia elävästä elämästä :)

Vierailija
56/66 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä illalla tai oikeastaan yöllä annoin kaiken näkyä. Meillä miehen kaveri jäi mieheni kanssa vielä jatkamaan iltaa eilen ja itse menin nukkumaan. Jano yllätti ja kävelin täysin paljaana hakemaan vettä keittöstä. Jännitti ja kiihotti samaan aikaan. Äijät meni täysin hiljaiseksi kun tassuttelin makkarista keittöön ja takaisin kaikki näkyvillä. :)

Vierailija
57/66 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä illalla tai oikeastaan yöllä annoin kaiken näkyä. Meillä miehen kaveri jäi mieheni kanssa vielä jatkamaan iltaa eilen ja itse menin nukkumaan. Jano yllätti ja kävelin täysin paljaana hakemaan vettä keittöstä. Jännitti ja kiihotti samaan aikaan. Äijät meni täysin hiljaiseksi kun tassuttelin makkarista keittöön ja takaisin kaikki näkyvillä. :)

Mitä jos miehet olisikin tulleet kalut kovina sun perässä makkariin?

Vierailija
58/66 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos miehet olisikin tulleet kalut kovina sun perässä makkariin?

No oli vähän kai mun salatoiveissa, että olis tullut molemmat....mitään ei tapahtunut, äijät vaan töllötti.... Oliskin joskus jotain tollasta, niin antaisin heti tapahtua. Hitto kun nää seksihommat on niin kamalan tiukkapipoista touhua ainakin meillä.

Vierailija
59/66 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään välillä antaa vähän näkyä tai saada katseita vierailtakin miehiltä. On aina minua kiihottanut salaa ja jatkan sitä omaksi ilokseni, ei ole mieheltäni sekään pois. 

Juuri matkalla "kenttäkierrokselle" maakuntiin muutamaksi päiväksi ja pakkasin mukaan vähän tiukempia mekkoja, stay-upeja ja kivoja antavampia toppeja. Rintaliivit eivät kuulu unvormuuni tällä kierroksella. En koe olevani tyrkky, mutta nautin siitä, kun myyntikaartimme könsikkäät flirttailevat hyväntahtoisesti ja vilkuilevat vartaloani muka vaivihkaa. Kuvittelen tietäväni miten he mielessään riisuvat minut ja hoitelevat oikein kunnolla pääkonttorin tiukkista markkinointirouvaa :) Vaikka suurin osa tahollaan kunnollisia perheenisiä onkin ja ei varmaan tuollaista edes mieti.

Omaa kivaa kuitenkin.

Kunnollinen rva 47

Vierailija
60/66 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään välillä antaa vähän näkyä tai saada katseita vierailtakin miehiltä. On aina minua kiihottanut salaa ja jatkan sitä omaksi ilokseni, ei ole mieheltäni sekään pois. 

Juuri matkalla "kenttäkierrokselle" maakuntiin muutamaksi päiväksi ja pakkasin mukaan vähän tiukempia mekkoja, stay-upeja ja kivoja antavampia toppeja. Rintaliivit eivät kuulu unvormuuni tällä kierroksella. En koe olevani tyrkky, mutta nautin siitä, kun myyntikaartimme könsikkäät flirttailevat hyväntahtoisesti ja vilkuilevat vartaloani muka vaivihkaa. Kuvittelen tietäväni miten he mielessään riisuvat minut ja hoitelevat oikein kunnolla pääkonttorin tiukkista markkinointirouvaa :) Vaikka suurin osa tahollaan kunnollisia perheenisiä onkin ja ei varmaan tuollaista edes mieti.

Omaa kivaa kuitenkin.

Kunnollinen rva 47

Nyt sattui hyvät kelitkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi