Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lauri Tilkanen ja Pamela Tola: Ero!

Vierailija
02.06.2020 |

Lauri kertoi asiasta instagramissaan.

Kommentit (226)

181/226 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo Tilkanen yleensä näki tuossa Tolassa?! ihmettelen suuresti. 

Vierailija
182/226 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Pamsulla jo uusi mies? 🤔

Instassa parissa kuvassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/226 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ollut

Vierailija
184/226 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ai se leikkaaja?

Vierailija
185/226 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää leikkaaja vai?

Onko näillä oikeesti jotai meneillää? Jotai todisteita?

Vierailija
186/226 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko Laurilla joku mökki tms Keski-suomessa? Olen ihan satavarma että näin Laurin paikallisessa prismassa eilen.... Siis oikeasti niin varma että olin lähellä mennä pyytämään yhteiskuvaa. 

Tämä kyseinen mies oli samannäköisen naisen kanssa ostoksilla, näyttivät niiiin samannäköisiltä, että aivan varmasti oli sisko kyseessä. 

Vierailija
187/226 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miisa9 kirjoitti:

Mitä tuo Tilkanen yleensä näki tuossa Tolassa?! ihmettelen suuresti. 

Vaikkaisin että nuorempana näyttelijänä varmasti ihaillut Pamela Tolan töitä ja Tolaa näyttelijänä. Sen lisäksi varmasti ikäero on tehnyt Tolan vaikuttamaan vielä älykkäämmältä (kuin mitä ehkä olisi omanikäistensä seurassa). Mikäli pitää rauhallisesta elämäntyylistä, varmasti uusperhe-arki on tuonut elämään erilaista sisältöä, kuin tuohon aikaan 20-vuotiaiden ikätovereiden bile-elämä. 

En ihmettele sitä että päätyivät yhteen, mutta olen ihmeissäni siitä että heidän suhteensa kesti näinkin kauan. Rakastan ja ihailen Pamela Tolaa näyttelijänä, mutta uskon että ei välttämättä ole helpoin kumppani oikeassa elämässä. 

Vierailija
188/226 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri ei varmaan saanut selvää Pamelan puheesta ja kyllästyi tulkitsemaan puhetta kotona.

Vierailija
189/226 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt skorpionin ja vaa'an suhde voikaan kestää ikuisuutta, ovat niin eri maata.

Vierailija
190/226 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko Laurilla joku mökki tms Keski-suomessa? Olen ihan satavarma että näin aurin paikallisessa prismassa eilen.... Siis oikeasti niin varma että olin lähellä mennä pyytämään yhteiskuvaa. 

Tämä kyseinen mies oli samannäköisen naisen kanssa ostoksilla, näyttivät niiiin samannäköisiltä, että aivan varmasti oli sisko kyseessä. 

En tiedä Keski-suomesta,mutta Laurihan on kotoisin Karinaisista jossa vanhemmillaan ilmeisesti toiminnassa oleva viljelystila. Täällä ainakin mun mielestä viettää aika paljon aikaa. Jossain haastattelussa vitsaili että jos näyttelijäntyö ei enää toimikaan, voisi palata maalle jatkamaan tilaa.

Vierailija
191/226 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko Laurilla joku mökki tms Keski-suomessa? Olen ihan satavarma että näin Laurin paikallisessa prismassa eilen.... Siis oikeasti niin varma että olin lähellä mennä pyytämään yhteiskuvaa. 

Meinasit pyytää yhteiskuvaa? Antakaa ihmisten olla!

Vierailija
192/226 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko Laurilla joku mökki tms Keski-suomessa? Olen ihan satavarma että näin aurin paikallisessa prismassa eilen.... Siis oikeasti niin varma että olin lähellä mennä pyytämään yhteiskuvaa. 

En tiedä Keski-suomesta,mutta Laurihan on kotoisin Karinaisista jossa vanhemmillaan ilmeisesti toiminnassa oleva viljelystila. Täällä ainakin mun mielestä viettää aika paljon aikaa. Jossain haastattelussa vitsaili että jos näyttelijäntyö ei enää toimikaan, voisi palata maalle jatkamaan tilaa.

On niillä mökkikin jossain. Sen vanhempien tilan lisäksi. Se tila taitaa olla lähinnä harrastelua nykyään.

Vierailija
193/226 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinhän se antoikin. Meinasi pyytää kuvaa, mutta ei kuitenkaan pyytänyt vaan antoi olla rauhassa.

Vierailija
194/226 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinhän se antoikin. Meinasi pyytää kuvaa, mutta ei kuitenkaan pyytänyt vaan antoi olla rauhassa.

Koska ei ollut varma, oliko se hän.

Vierailija
195/226 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no sitähän tarina ei kerro.

Ja tuskin Tilkanenkaan rikki menee vaikka joku kuvaan pyytäisikin. Aika rauhakseen saa varmasti olla.

Vierailija
196/226 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no sitähän tarina ei kerro.

Ja tuskin Tilkanenkaan rikki menee vaikka joku kuvaan pyytäisikin. Aika rauhakseen saa varmasti olla.

Aika rauhassa Suomessa saa muutenki kaikki näyttelijät ja muut "julkkikset" olla.

Suomalaiset on sen verran ujoa ja varautunutta kanaaa että ei ihan heti olla pyytämässä kuvia tms.

Vierailija
197/226 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sä oot eronnut? hienoo!" - näyttelijä pamela tolan hahmolle ex onnelliset mainoksessa, pyörii kolmosella nyt :D

Vierailija
198/226 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tänään tulee härmä kakkoselta, juuri sopivasti :D

Ja napapiirin sankarit 3 😉

kuis se tähän liittyy? Sieltäkö se Pamela on uuden miekkosen löytänyt? Härmä oli kuitenkin Tilkasen ja Tolan romanssin syntysija.

Miltäköhän eronneena tuntuu katsoa sitä elokuvaa, jonka aikana rakastui ex-puolisoonsa? Luulisi herättävän kaikkia mukavia muistoja eksään liittyen elokuvan tekoajalta.

Vierailija
199/226 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy eniten lapsia, kuulemma olivat riidelleet paljon ennen eroa😭 harmillista.

Vierailija
200/226 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nami, miten saisin ton miehen itselleni😍😋