Lauri Tilkanen ja Pamela Tola: Ero!
Lauri kertoi asiasta instagramissaan.
Kommentit (226)
Tilkanen ei enää ole niin kiinnostava, koska hän on ollut Pamelan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy eniten lapsia, kuulemma olivat riidelleet paljon ennen eroa😭 harmillista.
Mistä kuulit?
Tilkanen on ainakin viettänyt ilmeisesti poikien kanssa aikaa mökilläkin ennen eroa. Ja Pamelallakin mökkikuvia vielä tältä keväältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko Laurilla joku mökki tms Keski-suomessa? Olen ihan satavarma että näin aurin paikallisessa prismassa eilen.... Siis oikeasti niin varma että olin lähellä mennä pyytämään yhteiskuvaa.
Tämä kyseinen mies oli samannäköisen naisen kanssa ostoksilla, näyttivät niiiin samannäköisiltä, että aivan varmasti oli sisko kyseessä.
En tiedä Keski-suomesta,mutta Laurihan on kotoisin Karinaisista jossa vanhemmillaan ilmeisesti toiminnassa oleva viljelystila. Täällä ainakin mun mielestä viettää aika paljon aikaa. Jossain haastattelussa vitsaili että jos näyttelijäntyö ei enää toimikaan, voisi palata maalle jatkamaan tilaa.
Toivottavasti pitää paikkaansa! Asun Keski-Suomessa. Mikä Prisma?
Vierailija kirjoitti:
"sä oot eronnut? hienoo!" - näyttelijä pamela tolan hahmolle ex onnelliset mainoksessa, pyörii kolmosella nyt :D
Aika paha sattuma 🤔😅 (Vaikken kenenkään eroa toivo siis)..
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy eniten lapsia, kuulemma olivat riidelleet paljon ennen eroa😭 harmillista.
Lähde?
https://ilarge.lisimg.com/image/7153706/1118full-pamela-tola.jpg
Jos olis tämän näköinen nainen mulla,niin pitäsin kyllä kiinni. Ei monella ole..
Pamela näyttää tosi onnelliselta noissa kuvissaan leikkaajan kanssa. 😏
Vierailija kirjoitti:
Jos olis tämän näköinen nainen mulla,niin pitäsin kyllä kiinni. Ei monella ole..
https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BMjA0MjU2Njg3MF5BMl5BanBnXkFtZTg…
Jos olis tämän näköinen mies mulla, niin pitäisin kyllä kiinni. Ei monella ole..
Vierailija kirjoitti:
Eiii ihme. Kummallakaaan ei ole huumorintajua.
Se onn varmaa evoluuution laki. Kauneus ei näää rumuutta ja huuumoria muttta tehtävän kuitenkin siittäää mahdollisimman monta jälkeläistä maailmaaan monen eri puolison kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eiii ihme. Kummallakaaan ei ole huumorintajua.
Tolan ohjaama Swingers oli tylsä, vaikka kovasti siinä yritettiinkin revitellä.
Vierailija kirjoitti:
Mä jotenki kans aattelin samaa. Ja toisen kuvan teksti anto ymmärtää, että ei nyt ainakaa vihaa tätä leikkaajaa.
En mä nyt tollasiin olis kiinnittänyt huomiota, ellei ois näitä jotai juoruja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jotenki kans aattelin samaa. Ja toisen kuvan teksti anto ymmärtää, että ei nyt ainakaa vihaa tätä leikkaajaa.
En mä nyt tollasiin olis kiinnittänyt huomiota, ellei ois näitä jotai juoruja.
no kai sitä vihan ja salasuhteen väliin mahtuu paljon muutakin. Nehän tekee duunia yhdessä, ei kai sillä jokaisen vastakkaista sukupuolta olevan duunikaverin kanssa suhdetta ole?
Kannatta molempien paukuttaa useampia, kun on hyvällä ulkonäöllä siunattuja.
Menevät toisiinsa hukkaan.
Onko tää nuorin lapsi, siis Pamelan ja Laurin yhteinen, pyörinyt missään lapsirooleissa vielä?
Eikö ne Pamelan aikaisemman liiton lapset ole olleet ainaki muutamissa sarjoissa/leffoissa?
Vierailija kirjoitti:
Onko tää nuorin lapsi, siis Pamelan ja Laurin yhteinen, pyörinyt missään lapsirooleissa vielä?
Eikö ne Pamelan aikaisemman liiton lapset ole olleet ainaki muutamissa sarjoissa/leffoissa?
Ei oo tainnut olla. Vanhemmat pojat esiintyneet ainakin äitinsä leffoissa. Toinen kiharoineen karpissakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei se riitä että yksin pitäisi kiinni, jos toisella petosjalka vipattaa.
Pamelan jämät? Juu ei.