Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

Vierailija
02.06.2020 |

No niin, tänne saa ja pitää kirjoittaa kaikkea mahdollista, jotta ei aina tarvitse avata uusia ketjuja joka pikku jutullekin. Antaa palaa!

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä käyminen on per*eestä.

Vierailija
62/93 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen masentunut. Miten selviän suihkuun?

Lähdet heti kun luet tän viestin ja tulet sitten kommentoimaan kun oot peseytynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen vieläkin sitä Kivistön miestä haikeudella.

Vierailija
64/93 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä hikka, mutten jaksa nousta sohvalta juomaan vettä.

Vierailija
65/93 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdet heti kun luet tän viestin ja tulet sitten kommentoimaan kun oot peseytynyt.

Kiitos, tein sen. Tiesin, että teen sen mutta tarvin vähän käskyttämistä. Laitoin myös pyykit pyörimään. Seuraavaksi pesen vessan kunhan saan taas vaihteen päälle. Nyt on puhdas olo!

Vierailija
66/93 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seksisti, rasisti, fasisti, sadisti ja luultavasti myös narsisti. Ja kaikki tuo on minulle täysin ok.

Vierailija
67/93 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että mua sapettaa ja harmittaa,

olin etsiskellyt tässä tän vuoden aikana koruja arkikäyttöön, ja nyt löytyi koruliikkeestä hyvässä tarjouksessa sellaisia joita olin katsellut, mutta kumppani veti kilarit että et sä sellasia tarvi, niin jää ostamatta.

Harmittaa kun tykkäisin laittautua kivasti, en siis holtittomasti käytä enkä haluaisi käyttää rahaa ja ostele tuhansien arvosta koruja vaan ihan oman budjetin mukaan omilla rahoilla.

Mutta en halua ostaa jotain kivaa jos sitten siitä tulee aina mieleen että tappelin kumppanin kanssa sen ostamisesta, niin antaa olla.

Vierailija
68/93 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun jalassa on ollu pari päivää outo kutina. Se ei tunnu ihossa vaa pikemminkin lihaksessa

Vierailija
69/93 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! Limp Bizkit soi taustalla, mitä te kuuntelette?

Videopelimaailman taustamelua. Sisältää musiikin lisäksi myös mm. virtuaalisten lintujen laulua ja pikseli-ihmisten vaimeaa puheensorinaa.

Paljon mukavampi äänimaailma kuin eilisellä Prismanreissulla.

Vierailija
70/93 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät ihmiset ärsyttää. Muita?

Vierailija
71/93 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tämä ongelma ratkaistiinkin jo, niin luin joskus palstalta sellaisenkin ohjeen, että seuraavan pissahädän iskiessä otatkin vessassa vaatteet pois ja menet pissille suihkuun. Sen jälkeen joutuu pakostakin peseytymään.

Vierailija
72/93 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että mua sapettaa ja harmittaa,

olin etsiskellyt tässä tän vuoden aikana koruja arkikäyttöön, ja nyt löytyi koruliikkeestä hyvässä tarjouksessa sellaisia joita olin katsellut, mutta kumppani veti kilarit että et sä sellasia tarvi, niin jää ostamatta.

Harmittaa kun tykkäisin laittautua kivasti, en siis holtittomasti käytä enkä haluaisi käyttää rahaa ja ostele tuhansien arvosta koruja vaan ihan oman budjetin mukaan omilla rahoilla.

Mutta en halua ostaa jotain kivaa jos sitten siitä tulee aina mieleen että tappelin kumppanin kanssa sen ostamisesta, niin antaa olla.

Osta pois, kerran sitä vain eletään!

Ja seuraavan vastaavan ostoksen kohdalla vain kummasti unohdat informoida kumppania etukäteen. 😉

Vierailija
73/93 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmät ihmiset ärsyttää. Muita?

*ärsyttävät

Vierailija
74/93 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin rumat jalat, että nolottaa pukeutua hameeseen. Nyt pukeuduin niin rumaan hameeseen, että kukaan ei huomaakkaan mun jalkoja, vaan sulkee silmänsä silkasta kauhusta.

Vierailija
75/93 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona on upea sää, mutta minä vaan olen sisällä.

Vierailija
76/93 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun sohvalla enkä jaksa tehdä mitään, mutta samaan aikaan on tekemisen puute.

Vierailija
77/93 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kantaa tähän, mutta huhutaan että Englannin kuningatar olisi syösty vallasta, kuningashuone ajettu alas ja sinne olisi ilmaantunut uusi kuningas jonka nimi on Joseph Gregory Halley. Hän olisi muka laillinen verenperillinen. Elisabethin hallinta-aika olisi ollut laiton. Trumpilla osuus asiaan.

Onko tämä foliohattujen kehittämä tarina?

Jotain outoa on ollut kuitenkin tekeillä Buckinghamin palatsissa. Kuningattaren sinetti on poistettu portista, palatsin pihalla ei ole enää punatakkisia kuninkaallisia sotilaita  vartioimassa, vaan siellä vartioi poliisi.

Ikkunat on peitetty vaaleansinisillä verhoilla.

Onko jotain kauheaa tapahtunut vai tehdäänkö siellä remonttia?

Vierailija
78/93 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin aikuiseksi asti että Life is lifen laulaa Matti Nykänen, mutta sitten joskus kolmekymppisenä selvisi kuka sen esittää.

Ihmettelin aina että kun se niin paljon ulkomaillakin soi aina että miksei siitä puhuta ollenkaan, että onhan se nyt menestynyt hitti.

Onneksi se selvisi mulle ihan itsekseen enkä mennyt sanomaan sitä jollekin.

Joo.

Vierailija
79/93 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin aikuiseksi asti että Life is lifen laulaa Matti Nykänen, mutta sitten joskus kolmekymppisenä selvisi kuka sen esittää.

Ihmettelin aina että kun se niin paljon ulkomaillakin soi aina että miksei siitä puhuta ollenkaan, että onhan se nyt menestynyt hitti.

Joo.

Tarkoitatko Live Is Life?

Vierailija
80/93 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo.

Tarkoitatko Live Is Life?

Joo tarkoitan :'D oho en huomannu että puhelin oli ottanut tuon lifen, no, varmaan sen jo asiayhteydestä voi päätellä mitä biisiä tarkoitan ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä